18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (7) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:40
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:28
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:06
🔥 Z dupy takie hamulce - teraz popularne
Avatar
orz1 2014-03-11, 20:56 143
kurwa i tak 8h dziennie
Zgłoś
Avatar
Sapphiron 2014-03-11, 20:59 3
i to oczywiście nie z Polski... bo przecież po co...
Zgłoś
Avatar
debaser 2014-03-11, 21:01 24
te stare na tira i do PL
Zgłoś
Avatar
s................s 2014-03-11, 21:04 5
Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas chujowa drezyna.
Zgłoś
Avatar
Moby_Dick 2014-03-11, 21:11 54
W Polsce to się ręcznie robi i też we dwóch
Zgłoś
Avatar
borisklinga 2014-03-11, 21:23 8
fajna robota, podoba mi się
Zgłoś
Avatar
KrisCFC 2014-03-11, 21:32 2
Co to za pytanie jak to robią?

Odp:

Normalnie! Chyba, że są mańkutami...
Zgłoś
Avatar
czuczu2001 2014-03-11, 21:33 38
Ja pierdole.... ale mnie zahipnotyzowało
Zgłoś
Avatar
luktur 2014-03-11, 21:37 1
W Polsce te stare posłużyłyby jeszcze ze 100 lat
Zgłoś
Avatar
TypowyPolak 2014-03-11, 21:42 29
Cytat:

Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas chujowa drezyna.

Popieram do równego i precyzyjnego wykonania remontu toru zapiernicza skład do napraw żółty dość ciekawy widziałem na zdjęciach jestem ekspertem, wymienia skubaniec osrane kamyki na nowe, stare betonowe podkłady na nowe i szyny i szyny szyny też na nowe o taki :
Zgłoś
Avatar
papryka244 2014-03-11, 21:43 33
Pracuję w wytwórni takich podkładów i nie pierdolcie głupot.
Muszę Was zadziwić ale Polskie podkłady PS93 są najmasywniejsze i najtrwalsze.

PS. Podkłady z filmiku są bardzo stare , od dawna się takich mocowań szyny nie wytwarza.

Przykładowo podkłady pod zamówienia niemiec różnią się od Polskich tylko tym ,że pod spód dodawana jest cienka warstwa gumowatego tworzywa.
Zgłoś
Avatar
odgrujahad 2014-03-11, 21:45 1
Skoro mamy tutaj tylu ekspertów, to pozostaje chyba tylko opinia naszego krabołopa
Zgłoś
Avatar
kenzol 2014-03-11, 21:45 1
W Polsce jak już wymieniaję podkłady to tylko tam gdzie są drewniane i przegnite, a szyny pod nimi pofalowane jak sinusoida, a pociągi zmuszone są jeździć 20 km/h max. Wtedy, jeśli jeszcze nie opłata się likwidować torowiska, to dopiero można zobaczyć wymianę podkładów.
Zgłoś
Avatar
hello_world 2014-03-11, 21:49 4
Robota idealna dla więźniów
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie