📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas chujowa drezyna.
fajna robota, podoba mi się
Ja pierdole.... ale mnie zahipnotyzowało
Cytat:
Popieram do równego i precyzyjnego wykonania remontu toru zapiernicza skład do napraw żółty dość ciekawy widziałem na zdjęciach jestem ekspertem, wymienia skubaniec osrane kamyki na nowe, stare betonowe podkłady na nowe i szyny i szyny szyny też na nowe o taki :Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas chujowa drezyna.
Pracuję w wytwórni takich podkładów i nie pierdolcie głupot.
Muszę Was zadziwić ale Polskie podkłady PS93 są najmasywniejsze i najtrwalsze.
PS. Podkłady z filmiku są bardzo stare , od dawna się takich mocowań szyny nie wytwarza.
Przykładowo podkłady pod zamówienia niemiec różnią się od Polskich tylko tym ,że pod spód dodawana jest cienka warstwa gumowatego tworzywa.
Muszę Was zadziwić ale Polskie podkłady PS93 są najmasywniejsze i najtrwalsze.
PS. Podkłady z filmiku są bardzo stare , od dawna się takich mocowań szyny nie wytwarza.
Przykładowo podkłady pod zamówienia niemiec różnią się od Polskich tylko tym ,że pod spód dodawana jest cienka warstwa gumowatego tworzywa.
Skoro mamy tutaj tylu ekspertów, to pozostaje chyba tylko opinia naszego krabołopa
W Polsce jak już wymieniaję podkłady to tylko tam gdzie są drewniane i przegnite, a szyny pod nimi pofalowane jak sinusoida, a pociągi zmuszone są jeździć 20 km/h max. Wtedy, jeśli jeszcze nie opłata się likwidować torowiska, to dopiero można zobaczyć wymianę podkładów.
Robota idealna dla więźniów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów