w ekspresowym czasie
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:43
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
dojebywator napisał/a:
na chuj ten film tutaj ? takie cos to na you tube
za to tak błyskotliwych komentarzy jak Twój, to nam tu brakuje
gumiak napisał/a:
U mnie między Malborkiem a Gdańskiem, czyli jakies 50 km, wymiana torów i trakcji trwa juz jakieś 3,5 roku :/
No tam zrobiono bardzo dużo błędów i cały czas coś tam grzebią. Poza tym kolejne remonty są w trakcie. Niby przystosowali do 200km/h a jest boją się puścić pociągi z prędkością 130 . Takie tam Polskie sprawy
Owych maszyny (AHM 800r) w Europie jest 5 w tym jedna w Polsce. Ta jest chyba nieco inna / starsza.
Jednak można szybko położyć tory, nie to co w Polsce...
Jest coś hipnotyzującego w tym procesie, bo mogę mu się przyglądać i przyglądać.
Jest coś hipnotyzującego w tym procesie, bo mogę mu się przyglądać i przyglądać.
Skąd wiesz jak się kładzie tory w Polsce jebany ruski bocie.
@up
ja widziałem... pod pierdolino kładli nowe podkłady i szyny... nikt się tak nie opierdala jak polski budowlaniec/drogowiec
ja widziałem... pod pierdolino kładli nowe podkłady i szyny... nikt się tak nie opierdala jak polski budowlaniec/drogowiec
EvroCot napisał/a:
Jednak można szybko położyć tory, nie to co w Polsce...
Jest coś hipnotyzującego w tym procesie, bo mogę mu się przyglądać i przyglądać.
No wiemy, przepierdalać z wypoku też potrafisz zajebiście. Słowo w słowo. To jest wymiana a nie kładzenie.
Ciekawe ile razy koszt takiej maszyny przekracza sumę wynagrodzeń dla zwykłych pracowników.
EvroCot napisał/a:
Jednak można szybko położyć tory,
Przeczytaj tytuł tego filmiku. To jest wymiana podkładów + szyn.
W Polsce tzw. rewitalizacje (nie mylić z modernizacjami) obejmują dodatkowo wymianę warstwy podtorza, czasami wykonanie drenażu, ogarnięcie przybocznych rowów (są do tego specjalistyczne maszyny), przebudowanie obiektów inżynieryjnych (wiadukty, przepusty, przejazdy drogowe itd. - nie da się tego taśmowo wykonać, to zajmuje czas), wymianę instalacji sterujących, wymianę słupów od sieci trakcyjnej (tu także są specjalistyczne maszyny) i to wszystko przy zachowaniu przejezdności drugiego toru... co, jest maszyna, która jest w stanie to wykonać? A w filmiku i tak linia od razu nie jest gotowa, jeszcze musi standardowo przejechać podbijarka, jeszcze trzeba zainstalować i przetestować urządzenia sterujące, jeszcze trzeba to odebrać... tak jest wszędzie.
Jakby opłacało się firmom wykonującej kolejowe prace budowlane w Polsce, to by sobie sprowadzili takie urządzenia wraz z specjalistami do ich obsługi...
Ale pierdolić z ignorancji, że "... a w Polsce murzynów biją" to każdy tłuk potrafi. Zdziwiłbyś się, jak wygląda tutaj dzisiejsza technologia budowy linii kolejowej. I nie mieszaj do niej polskiego bagna organizacyjno-projektowego.
@le_Roi_des_fous, zapraszam do Gdańska 1 września na otwarcie PKM, jeśli w ogóle się dobędzie
KOLABORACJONISTA
tak tylko że w Polsce to pozostałe czynności są obłożone takimi kosztami że wyłożenie u nas torów kosztuje 2X więcej. autostrady to samo, jedne z droższych w europie i jedne z gorszych. a to dlatego że każdy za wydanie głupiego papieru żąda sporej kasy i drugie tyle czasu.
tak tylko że w Polsce to pozostałe czynności są obłożone takimi kosztami że wyłożenie u nas torów kosztuje 2X więcej. autostrady to samo, jedne z droższych w europie i jedne z gorszych. a to dlatego że każdy za wydanie głupiego papieru żąda sporej kasy i drugie tyle czasu.
KOLABORACJONISTA dobrze pisze, dać mu kanapkę
Od siebie dodam, że układane w Polsce szyny od dawien dawna nie mają i nie będą miały dozwolonej prędkości maksymalnej z którą mogłoby się po nich poruszać pierdolino... Jak kraść to tylko miliony...
@ja41vv - autostrady mamy najdroższe na świecie! Wszystko przez skalę korupcji i liczbę pośredników...
Jak widzę nasze cieknące drogi w upały... To marzy mi się asfalt (ten drogowy!) z afryki...
Od siebie dodam, że układane w Polsce szyny od dawien dawna nie mają i nie będą miały dozwolonej prędkości maksymalnej z którą mogłoby się po nich poruszać pierdolino... Jak kraść to tylko miliony...
@ja41vv - autostrady mamy najdroższe na świecie! Wszystko przez skalę korupcji i liczbę pośredników...
Jak widzę nasze cieknące drogi w upały... To marzy mi się asfalt (ten drogowy!) z afryki...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów