Trochę lepiej, lub trochę gorzej,
Ale nie oto chodzi,
Jak co komu wychodzi.
Czasami człowiek musi,
Inaczej się udusi,
Uuu… ☠️
Mnie wkurza kiedy cipy jadą sobie na zderzakach, więc kiedy jest duży ruch zamiast wyprzedzić pojedynczo albo max 2 samochody, to MUSZĘ czekać na okazję żeby wyprzedzać cały łańcuch takich zjebów nierzadko z tirem w środku.
Mnie wkurza kiedy cipy jadą sobie na zderzakach, więc kiedy jest duży ruch zamiast wyprzedzić pojedynczo albo max 2 samochody, to muszę czekać na okazję żeby wyprzedzać cały łańcuch takich zjebów nierzadko z tirem w środku.
Ale pierdolisz jak potłuczony. A mało jest zawalidróg? Zjebów co to boją się dociągnąć do dozwolonej prędkości i wleką te pizdy mając śmierć w oczach przy 100 km/h? To że ktoś wyprzedza nie oznacza, że na 80 zapierdala 160
Powiem to, sam jestem kierowcą, ale większość kierowców to idioci bez wyobraźni przedkładający 30 sekund zaoszczędzonego czasu nad życie twoje, swoje, twojej i swojej rodziny. Polska jako kraj też nie lepsza bo mandaty za wykroczenia są utrzymywane celowo na niskich stawkach tak, aby większość miała wyjebane. Chuj tam, pozapierdalam, najwyżej zapłacę 300 zł. Dzięki temu policji i skarbu państwa biznes się kręci bo spokojnie można normy robić "idźcie i bez 2000 zł dziś nie wracajcie". Jakby dali większe, tak jak w cywilizowanych krajach jak Niemcy czy kraje skandynawskie, to oczywistym jest że byłoby mniej wykroczeń i jednocześnie mniej w kasie. Ale chuj, życie Polaka mniej warte niż dukaty.
Policja powinna na swojej stronie umożliwić wrzucanie nagrań a później ich egzekwowanie w trybie natychmiastowym. Policja nie może być wszędzie? Ludzie na szczęście są. Powinni na takich donosić bo w końcu następnym razem to oni mogą być ofiarą
W Niemczech sa jeszcze mniejsze mandaty za przekroczenie prędkości niż u nas
bonusowo będziesz jeszcze ciągnął druta gitom w kryminale.
Wszystkim tym kurwom życzę kamaza z przeciwka.
Odpowiedz mi na pytanie na chuj wyprzedasz ciąg aut?