18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (7) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 1:05
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 2024-09-13, 13:31
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:33
Avatar
lolczyslaf 2020-09-11, 9:20 4
Powiem to, sam jestem kierowcą, ale większość kierowców to idioci bez wyobraźni przedkładający 30 sekund zaoszczędzonego czasu nad życie twoje, swoje, twojej i swojej rodziny. Polska jako kraj też nie lepsza bo mandaty za wykroczenia są utrzymywane celowo na niskich stawkach tak, aby większość miała wyjebane. Chuj tam, pozapierdalam, najwyżej zapłacę 300 zł. Dzięki temu policji i skarbu państwa biznes się kręci bo spokojnie można normy robić "idźcie i bez 2000 zł dziś nie wracajcie". Jakby dali większe, tak jak w cywilizowanych krajach jak Niemcy czy kraje skandynawskie, to oczywistym jest że byłoby mniej wykroczeń i jednocześnie mniej w kasie. Ale chuj, życie Polaka mniej warte niż dukaty.
Zgłoś
Avatar
Sonal 2020-09-11, 9:50 1
hfbnmiuytp napisał/a:

Mnie wkurza kiedy cipy jadą sobie na zderzakach, więc kiedy jest duży ruch zamiast wyprzedzić pojedynczo albo max 2 samochody, to MUSZĘ czekać na okazję żeby wyprzedzać cały łańcuch takich zjebów nierzadko z tirem w środku.



Nic NIE MUSISZ...
... no chyba, że jest młodym, biednym (bo robisz w transporcie) i głupim śpikiem (dwadzieścia lat). Ale wszyscy liczymy, że z wiekiem zmądrzejesz dla pożytku normalnych kierujących.
Zgłoś
Avatar
Wiewór 2020-09-11, 10:19 9
hfbnmiuytp napisał/a:

Mnie wkurza kiedy cipy jadą sobie na zderzakach, więc kiedy jest duży ruch zamiast wyprzedzić pojedynczo albo max 2 samochody, to muszę czekać na okazję żeby wyprzedzać cały łańcuch takich zjebów nierzadko z tirem w środku.