Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Niewiele brakowało by mu pół ryja odcięło
Nie znam się na tym, ale taka maszyna powinna mieć identyczny hamulec uderzeniowy jak mają piły motorowe.
Nie znam się na tym, ale taka maszyna powinna mieć identyczny hamulec uderzeniowy jak mają piły motorowe.
Przecinarki spalinowe nie posiadają takich bajerów, ale gdyby debil nie podciągnął osłony z tarczy to nic by mu się nie stało. Nie wspomnę o tym, że nie powinno się tak nachylać, bo jak tarcza się skantuje na pełnych obrotach to potrafi ręce upierdolić. W mojej husqvarnie nie można regulować osłony tarczy.
Nie piły motorowe, a pilarki. Tak te urządzenia profesjonalnie się nazywa pilarki.
Kiep fachu nie zna. Jak się tnie, to do końca i po tym samym "torze". Jak tylko zechcesz złapać linię cięcia z innej strony, tarcza złapie krawędź poprzedniego cięcia. I masz do wyboru, albo odbije, albo mocno trzymasz i uda się przeciwstawić siłom. Ta maszyna ma srogą siłę, pizdeusz nie miał szans.
Pamiętaj inszyniesze jak zaczynasz ciąć (nie piłować, bo piłujesz pilnikiem) to do ujebania materiału! Zmienisz miejsce i kierunek cięcia prędzej czy później w łeb dostaniesz.
Nie piły motorowe, a pilarki. Tak te urządzenia profesjonalnie się nazywa pilarki.