Nieuważny Pan nie zważając na wytyczne BHP zabiera się do piłowania palety przez co następuje omsknięcie się urządzenia prosto w okolice przyrodzenia. Zauważcie ile butów zgubiono podczas akcji ratunkowej.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 11:41
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-02, 21:59
fantastico napisał/a:
Zauważcie ile butów zgubiono podczas akcji ratunkowej.
Zły znak...
Dobry film do kursu BHP.
Cytat:
Zacięcie się piłą nieuważnie piłując paletę
po pierwsze to nie piła tylko potocznie nazywany diax lub bardziej fachowo szlifierka kątowa , takie narzędzie nie jest do cięcia drewna tylko rzelaza
up kój rzelazo puki goronce
tylu "ludzi" zginęło przez jedną piłę
vartal napisał/a:
po pierwsze to nie piła tylko potocznie nazywany diax lub bardziej fachowo szlifierka kątowa , takie narzędzie nie jest do cięcia drewna tylko rzelaza
Domyślałem się, że określenie jest nieadekwatne do przeznaczenia Dzięki za sprostowanie gdyż nie znam się na nomenklaturze narzędziowej, z początku byłem przekonany, że to pilarka.
3 osoby zmarły a jedna jest w stanie krytycznym. Wnioskuję po ilości butów
A wystarczyło trzymać tego diaksa na odpowiedniej wysokości, mocno i pewnie a nie jak kobieta.
tarcer123 napisał/a:
A wystarczyło trzymać tego diaksa na odpowiedniej wysokości, mocno i pewnie a nie jak kobieta.
teraz już może trzymać jak kobieta
Widać na filmiku....
Pierwszy raz widzę taki wypadek ze szlifierką. Zazwyczaj szlifierka jak odskakuje to uderza w twarz.
Mam cały katalog zdjęć z wypadków przy pracy szlifierką to jest narzędzie prawdziwego terroru i zagłady w rękach idioty.
W wyniku amputacji fallusa w powyższym materiale Europa straciła wielu potencjalnych lekarzy i inżynierów, którzy by do niej przyjechali. Wielka strata.
-Ernest Hemingway
Mam cały katalog zdjęć z wypadków przy pracy szlifierką to jest narzędzie prawdziwego terroru i zagłady w rękach idioty.