Zapewne wywoła śmiech tylko u niektórych Jeden z niewielu 'demotywatorów' które mnie demotywują ^^'
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
Taka prawda no... XD
w tym chodzi o wymowę PI??
nie kumam
No to może wytłumaczę?
Pi jest liczbą niewymierną - po angielsku liczby wymierne to 'rational numbers'
i jest to część urojona (czyli nierzeczywista) w liczbach zespolonych - liczby rzeczywiste po angielsku to 'real numbers'
no i chyba jasne?
Pi jest liczbą niewymierną - po angielsku liczby wymierne to 'rational numbers'
i jest to część urojona (czyli nierzeczywista) w liczbach zespolonych - liczby rzeczywiste po angielsku to 'real numbers'
no i chyba jasne?
widać jestem dziwna, bo zrozumiałam.. i mam przyjaciół . powiem więcej, studiuję filologię polską, nie powinnam więc rozumieć
a ja nie rozumiem i nie mam przyjaciół... coś jest ze mną nie tak?
Nie, to normalne u osób "całkowicie pozbawionych własnego życia" grających w mmorpg cały dzień nie ruszając sie z fotela i zabijając niewinne dzieci(10x08 Make love, not Warcraft - South Park)
To skąd Ty wiesz co to i ?!?!?
Ja też rozumiem niestety, ale przyjaciół jeszcze mam ;]. Ale to i tak zboczenie...
Co do pi:
A poza tym:
A poza tym:
Cytat:
To skąd Ty wiesz co to i ?!?!?
z gimnazjum... nie, żebyśmy się mocno wgłębiali, ale trochę o tym porozmawialiśmy na matematyce.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę: