18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
plame 2013-02-19, 16:49
we gotta badass over here
Zgłoś
Avatar
kozub007 2013-02-19, 16:53 7
dobrze kurwa zrobił narciarze to frajerzy
Zgłoś
Avatar
Sadystyczny Skurwiel 2013-02-19, 17:07 50
Stoją na środku jak te pizdy, dobrze im tak
Zgłoś
Avatar
maciak 2013-02-19, 18:12 1
Na nartach jeżdżę od 4 roku życia, na desce jeżdże tak z 3 lata. I mam jeden wniosek.
Jak jadę na narty to posiadujący i ześlizgujący się z całym śniegiem początkujący mnie wkurwiają.

Jak jadę na deskę to wkurwiają nagle zatrzymujący się i nie rozglądający się narciarze.
Zgłoś
Avatar
dhex 2013-02-19, 22:40 2
@up

przypomina mi sie scena gdy uczylem sie jezdzic na deskce. w bodaj karpaczu. zdaje sie swiezo oddali w tedy krzeselko (stok na kope) i niemiaszki (i nasi tez... zeby nie bylo) rozsaidaly sie na samym srodku stoku, ktory sam w sobie jest kurewsko waski.

nie bylo mamo ratuj. czy deska, czy narty. kazdy w nich wjezdzal. nie zeby znowu celowo. chcieli ich zajebac.
Zgłoś
Avatar
Mardog 2013-02-20, 0:48 1
Dobry skurwiel!
Zgłoś
Avatar
S................x 2013-02-20, 2:58
Deski są dla pedałów.

Nie ma to jak fan karwing.
Zgłoś
Avatar
trzy2jeden 2013-02-20, 2:58
@3xup

chwalisz sie czy zalisz?
Zgłoś
Avatar
JezusToŻyd 2013-02-20, 7:49 4
Aż dziwne, że sytuacja nie jest odwrotna. Wszak snowboard na tym polega, żeby siedzieć w markowych ciuchach z deską na nogach na samym środku stoku żeby wszyscy widzieli jakie ciuchy nam rodzice kupili.
Zgłoś
Avatar
fri.K 2013-02-20, 7:55
Sadystyczny Skurwiel napisał/a:

Stoją na środku jak te pizdy, dobrze im tak