📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:43
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
@Wuja Stalin
Wszystko zgoda, tylko ciśnienie się zmniejsza. To wysokie ciśnienie utrzymuje hamulce w pozycji umożliwiającej jadę. Kiedy ciśnienia zabraknie np. samoczynne oderwanie się wagonu...to szczęki się zaciskają i wagon sam wyhamowuje.
Wszystko zgoda, tylko ciśnienie się zmniejsza. To wysokie ciśnienie utrzymuje hamulce w pozycji umożliwiającej jadę. Kiedy ciśnienia zabraknie np. samoczynne oderwanie się wagonu...to szczęki się zaciskają i wagon sam wyhamowuje.
''what town we at? totaly mother of mumu'' juz wiemy skad sie wzielo pierdolenie dla samego pierdolenia, hameryka
4hitch napisał/a:
Nie chce mówić że gość w lokomotywie idiota, ale tak to idiota. Gość nawet nie zaczął hamować, potrafił tylko trąbić a później spierdolić na tył lokomotywy
Zastanów sie co piszesz. Taki skład ma przynajmniej +/- 30 wagonów pełnych plus 3 lokomotywy a żeby wyhamowac takiego kolosa to potrzeba troche metrów (To nie jest samochod że wcisniesz pedał hamulca i stanie odrazu !). Pozatym pociągu nie prowadzi gość tylko Maszynista specu. Co do uciekania na tył lokomotywy od tego są w Lokomotywie strefy Bezpieczenstwa żeby w takich sytuacjach maszynista mógł zaciągnać hamulec awaryjny i spierdolić w ta strefe!
132qwe napisał/a:
A skąd wiesz że nie hamował? Przy 100 km/h masz prawie kilometr drogi hamowania dla pociągu towarowego.
Optymista. Pociąg towarowy jadący 40 na godzinę potrafi hamować przez ponad pół kilometra. Jadący 80~ już więcej niż kilometr. W pełni załadowany i rozpędzony do 100 na godzinę ma drogę hamowania około 1,5km (oczywiście mowa o hamowaniu awaryjnym). Piszę o realiach w PL. Teraz spójrz na te amerykańskie - składy z paroma lokomotywami, o długości kilku kilometrów. Tamtejsze pociągi wcale nie mają się zatrzymywać - one jadą przez całe stany z gigantycznym ładunkiem z dość sporą prędkością po liniach przeznaczonych wyłącznie dla ruchu towarowego. To że nie słychać pisku klocków hamulcowych to nie znaczy że nie hamował. Zrobił to pewnie jeszcze daleko od przejazdu, a konkretne przyhamowanie zobaczyłeś dopiero jak prędkość spadła do kilkunastu km/h.
@gumini a ty nie masz pojęcia o budowie lokomotywy, w lokomotywie nie trzeba trzymać hamulca aby hamować. Po za tym dalej sobie nadinterpretuj moje słowa, pewnie to ty w swoich związkach obrażasz się na laskę za to że spała z innym w twoim śnie.
@Wuja Stalin (z poprawką na Mr.Diesel) tak tylko nie jest to też tak długi okres aby nie mógł być zarejestrowany.
@Daimler1916 jakbyś zauważył to druga wiadomość zawiera maszynistę specu! Z resztą jak powiem gość w czerwonym vanie przypierdolił w słup to też się czepiał będziesz że nie piszę kierowca? Ehhh.. Zapomniałeś zauważyć że wagony z substancjami groźnymi (a te takie są) są przyłączane do układu hamulcowego i przestawiając lokomotywę na hamowanie, hamuje każde koło, m.in. po to aby się cały skład przy samym hamowaniu nie wypierniczył. Trzeba trochę metrów ale gość nagrywa 10 sekund przed zderzeniem, wcześniej zdążyła uruchomić kamerę. Więc jednak trochę czasu było choćby zwolnić 20-30km/h.
@Insaner i ktoś tutaj jeszcze wspomniał że nie słychać hamowania, otóż najgłośniejszy dźwięk pochodzi z tarcia koła o tory, nie klocków hamujących, klocki zaciskają się i nie puszczą koła, pociąg sunie po torach, jak samochód po lodzie. Tarcie nie jest też niewielkie. Byłem na pokazach zderzeń pociągu i samochodów i wierzcie mi ni chuja nie da się usłyszeć że klakson nadal jest włączony, słyszysz jedynie pisk i zderzenie. Tutaj niestety ale nie widzę tego hamowania, większość kół się nadal kręciła normalnie, biorąc standardy PL do USA to wszystkie wagony muszą być sprawne
@132qwe oraz @SKR och przepraszam bardzo że was wkurwia moje zainteresowanie niemal każdą tematyką. Och taka uroda pokolenia z lat 90 XX wieku. Rozumiem hejt bo was nie ciekawi nic co wam nie jest przydatne. Już wielu tu mówiło kim jestem, jeden nawet hejtuje nadal że się wypowiem gdzieś, proszę załóżcie sobie funclub
@Wuja Stalin (z poprawką na Mr.Diesel) tak tylko nie jest to też tak długi okres aby nie mógł być zarejestrowany.
@Daimler1916 jakbyś zauważył to druga wiadomość zawiera maszynistę specu! Z resztą jak powiem gość w czerwonym vanie przypierdolił w słup to też się czepiał będziesz że nie piszę kierowca? Ehhh.. Zapomniałeś zauważyć że wagony z substancjami groźnymi (a te takie są) są przyłączane do układu hamulcowego i przestawiając lokomotywę na hamowanie, hamuje każde koło, m.in. po to aby się cały skład przy samym hamowaniu nie wypierniczył. Trzeba trochę metrów ale gość nagrywa 10 sekund przed zderzeniem, wcześniej zdążyła uruchomić kamerę. Więc jednak trochę czasu było choćby zwolnić 20-30km/h.
@Insaner i ktoś tutaj jeszcze wspomniał że nie słychać hamowania, otóż najgłośniejszy dźwięk pochodzi z tarcia koła o tory, nie klocków hamujących, klocki zaciskają się i nie puszczą koła, pociąg sunie po torach, jak samochód po lodzie. Tarcie nie jest też niewielkie. Byłem na pokazach zderzeń pociągu i samochodów i wierzcie mi ni chuja nie da się usłyszeć że klakson nadal jest włączony, słyszysz jedynie pisk i zderzenie. Tutaj niestety ale nie widzę tego hamowania, większość kół się nadal kręciła normalnie, biorąc standardy PL do USA to wszystkie wagony muszą być sprawne
@132qwe oraz @SKR och przepraszam bardzo że was wkurwia moje zainteresowanie niemal każdą tematyką. Och taka uroda pokolenia z lat 90 XX wieku. Rozumiem hejt bo was nie ciekawi nic co wam nie jest przydatne. Już wielu tu mówiło kim jestem, jeden nawet hejtuje nadal że się wypowiem gdzieś, proszę załóżcie sobie funclub
gość w pickupie spierdolił bo już widział co się święci
@maniunio
Dlaczego tam stał. Chyba dlatego, że miał specjalistyczną naczepę typu tiefbett, która jest niska.
Na moje to zablokował się na tych torach jak widać jest tam mała "górka".
Dlaczego tam stał. Chyba dlatego, że miał specjalistyczną naczepę typu tiefbett, która jest niska.
Na moje to zablokował się na tych torach jak widać jest tam mała "górka".
@4hitch
Mnie nie zdenerwowałeś, tylko głupoty o ciekłym azocie piszesz, nie da się przysznica nim zrobić i wyjść z tego bez uszczerbku na zdrowiu, wiem bo się nim ?poparzyłem? (chyba tak, ale to zimne to ciężko powiedzieć ). A co do pociągu to na pewno hamował.
A czym się interesujesz to nie mam pojęcia, pisałem tylko odnośnie tej jednej wypowiedzi bo innych komentarzy od Ciebie nie czytałem.
Cytat:
@132qwe oraz @SKR och przepraszam bardzo że was wkurwia moje zainteresowanie niemal każdą tematyką. Och taka uroda pokolenia z lat 90 XX wieku. Rozumiem hejt bo was nie ciekawi nic co wam nie jest przydatne. Już wielu tu mówiło kim jestem, jeden nawet hejtuje nadal że się wypowiem gdzieś, proszę załóżcie sobie funclub
Mnie nie zdenerwowałeś, tylko głupoty o ciekłym azocie piszesz, nie da się przysznica nim zrobić i wyjść z tego bez uszczerbku na zdrowiu, wiem bo się nim ?poparzyłem? (chyba tak, ale to zimne to ciężko powiedzieć ). A co do pociągu to na pewno hamował.
A czym się interesujesz to nie mam pojęcia, pisałem tylko odnośnie tej jednej wypowiedzi bo innych komentarzy od Ciebie nie czytałem.
4hitch napisał/a:
Już wielu tu mówiło kim jestem, jeden nawet hejtuje nadal że się wypowiem gdzieś, proszę załóżcie sobie funclub
O patrz! Jednak jest coś na czym sie nie znasz j. angielski
Koleś z ciężarówki wyskoczył i nic mu się nie stało, maszynista z poważnymi obrażeniami trafił do szpitala. FOX news
@4hitch
Nie wiem jakim cudem na video tej jakości i przy kołach monoblokowych jesteś w stanie stwierdzić, czy się kręcą czy nie
Równie dobrze osie wagonów w tym składzie mogły być wyposażone w hamulce tarczowe, wtedy pracują one dużo ciszej. Przypominam także, że zblokowanie kół jest w przypadku hamowania niepożądane. Ciekawa teoria z tym trąbieniem zamiast hamowania... Ciekawe jak bardzo jankeski musiałby być maszynista, żeby nie użyć hamowania nagłego? Takie wypadki biorą się właśnie z tego, że ten hamburger prowadzący skład stojący na przejeździe też myślał, że pociąg się zatrzyma, cofnie i pojedzie objazdem
Byłeś na pokazach? Świetnie! Tylko, że ja nie widziałem jeszcze żadnych pokazów, w których lokomotywa miałaby z 3000+ ton na haku i jechała jakieś 80-100 km/h. Czemu? Zwyczajnie, E=(mc^2)/2, a co za tym idzie taki skład ma siłę większą od pocisku i widzowie by gówno zobaczyli. Do tego jeszcze kwestia bezpieczeństwa. Wyhamowanie samej lokomotywy z 50km/h na pokazie i wyhamowanie takiego składu może porównywać tylko mądrala internetowy
Nie wiem jakim cudem na video tej jakości i przy kołach monoblokowych jesteś w stanie stwierdzić, czy się kręcą czy nie
Równie dobrze osie wagonów w tym składzie mogły być wyposażone w hamulce tarczowe, wtedy pracują one dużo ciszej. Przypominam także, że zblokowanie kół jest w przypadku hamowania niepożądane. Ciekawa teoria z tym trąbieniem zamiast hamowania... Ciekawe jak bardzo jankeski musiałby być maszynista, żeby nie użyć hamowania nagłego? Takie wypadki biorą się właśnie z tego, że ten hamburger prowadzący skład stojący na przejeździe też myślał, że pociąg się zatrzyma, cofnie i pojedzie objazdem
Byłeś na pokazach? Świetnie! Tylko, że ja nie widziałem jeszcze żadnych pokazów, w których lokomotywa miałaby z 3000+ ton na haku i jechała jakieś 80-100 km/h. Czemu? Zwyczajnie, E=(mc^2)/2, a co za tym idzie taki skład ma siłę większą od pocisku i widzowie by gówno zobaczyli. Do tego jeszcze kwestia bezpieczeństwa. Wyhamowanie samej lokomotywy z 50km/h na pokazie i wyhamowanie takiego składu może porównywać tylko mądrala internetowy
Wykoleił się, przypatrzcie się na jak wagony znikają za budynkiem.
W 0:15 lokomotywa leci na lewą stronę
A w 0:41 widać jak cysterna spierdala na prawo.
W 0:15 lokomotywa leci na lewą stronę
A w 0:41 widać jak cysterna spierdala na prawo.
o, ilu speców od wypadków kolejowych. komisja Macierewicza czeka.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów