📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:49
też tak umiem... w GTA oczywiście:D
Dlatego jestem za zabraniem uprawnień niewidomym pilotom takim jak na filmiku.
Jak bardzo chujowym trzeba być żeby na tak wykurwiście wielkim niebie w kogoś przyjebać ?
Antoni już ma nową teorie na zamach.... To drugi samolot uciął skrzydło
lobo206 napisał/a:
Gruby material kurwa i wszyscy przezyli ? ! wez spierdalaj
Wrócili do punktu odrodzenia
na filmiku [1080P] a max to 240P
Nic nie widać.
Nic nie widać.
Jestem początkującym pilotem. Latam małymi samolotami takimi jak ten na filmie. Zderzenie w powietrzu wcale nie jest takie trudne jak wam się wydaje. (Bo przecież na niebie jest tyle miejsca... bla bla bla)
Skoczkowie na 101% skakali nad lotniskiem (Z filmu wynika że nie skakali pierwszy raz dzisiaj. Czyli musieli lądować na lotnisku żeby znów wsiąść do samolotu) A strefa nad lotniskiem jest strefą o dużym natężeniu ruchu lotniczego.
W powietrzu jest też taki śmieszny myk że patrzysz sobie a gdzieś daleeeko na twoim kursie widać jakiś inny samolot, odwracasz głowę żeby sprawdzić co robi skoczek a tu Niespodzianka! Samolot już jest obok ciebie! Wierzcie mi, gdy samolot nadlatujący z przeciwka zacznie rosnąć w oczach to do zderzenia zostają sekundy.
Skoczkowie na 101% skakali nad lotniskiem (Z filmu wynika że nie skakali pierwszy raz dzisiaj. Czyli musieli lądować na lotnisku żeby znów wsiąść do samolotu) A strefa nad lotniskiem jest strefą o dużym natężeniu ruchu lotniczego.
W powietrzu jest też taki śmieszny myk że patrzysz sobie a gdzieś daleeeko na twoim kursie widać jakiś inny samolot, odwracasz głowę żeby sprawdzić co robi skoczek a tu Niespodzianka! Samolot już jest obok ciebie! Wierzcie mi, gdy samolot nadlatujący z przeciwka zacznie rosnąć w oczach to do zderzenia zostają sekundy.
Amerykanie też mają swojego Orłosia.