📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pierdolenie o szopenie mam diesla z przebiegiem 270 tys. i nie puści nawet kłebka dymu.
torros20, "Niemiec płakał jak sprzedawał"
torros20, "Niemiec płakał jak sprzedawał"
Czy jaranie się kłębem spalin jest normalne...
To niemożliwe, przecież VW to takie niezniszczalne auta.
Nie no, ja rozumiem że diesel musi sobie puścić bąka, ale ten to nakurwia jak kominy w Auschwitz
Nie no, ja rozumiem że diesel musi sobie puścić bąka, ale ten to nakurwia jak kominy w Auschwitz
Diesle nie kopcą. W 90% to wina kierowców którzy je zamulają bo ktoś im powiedział że dieslem to trzeba 30km/h na 5 biegu. Potem syf zatyka EGR no a jak ten przestanie działać prawidłowo to co kilkanaście kilometrów trzeba gazować żeby go odmulić. Pomaga na chwilę ale auto nie ma pełnej mocy.
Diesel kopci jak nie przepala do końca ropy, także powodów może być multum. A EGR'y w każdym dieslu prędzej czy później będą do czyszczenia, po za tym większość ogarniętych użytkowników aut zaślepia je , albo programowo wyłącza - problem solved.
@up
Dokładnie. Ja w moim zaślepiłem i problem z głowy.
Co do filmu to stawiałbym na niedobór powietrza w mieszance, bądź jesłi to diesel'ek na common rail to wtryski leją.
Miałem podobny problem z moją vitarą, EGR poprzez zawór podciśnienia sterował przepustnicą powietrza,
i jak elektrozawór zawiódł to odcinało mi powietrze, auto strasznie kopciło i nie miało mocy.
I strasznie się grzał silnik
Dokładnie. Ja w moim zaślepiłem i problem z głowy.
Co do filmu to stawiałbym na niedobór powietrza w mieszance, bądź jesłi to diesel'ek na common rail to wtryski leją.
Miałem podobny problem z moją vitarą, EGR poprzez zawór podciśnienia sterował przepustnicą powietrza,
i jak elektrozawór zawiódł to odcinało mi powietrze, auto strasznie kopciło i nie miało mocy.
I strasznie się grzał silnik
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów