📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
33 minuty temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 4:40
🔥
Śmierć na tankowcu
- teraz popularne
Pierdolenie o szopenie mam diesla z przebiegiem 270 tys. i nie puści nawet kłebka dymu.
torros20, "Niemiec płakał jak sprzedawał"
torros20, "Niemiec płakał jak sprzedawał"
Czy jaranie się kłębem spalin jest normalne...
To niemożliwe, przecież VW to takie niezniszczalne auta.
Nie no, ja rozumiem że diesel musi sobie puścić bąka, ale ten to nakurwia jak kominy w Auschwitz
Nie no, ja rozumiem że diesel musi sobie puścić bąka, ale ten to nakurwia jak kominy w Auschwitz
Diesle nie kopcą. W 90% to wina kierowców którzy je zamulają bo ktoś im powiedział że dieslem to trzeba 30km/h na 5 biegu. Potem syf zatyka EGR no a jak ten przestanie działać prawidłowo to co kilkanaście kilometrów trzeba gazować żeby go odmulić. Pomaga na chwilę ale auto nie ma pełnej mocy.
Diesel kopci jak nie przepala do końca ropy, także powodów może być multum. A EGR'y w każdym dieslu prędzej czy później będą do czyszczenia, po za tym większość ogarniętych użytkowników aut zaślepia je , albo programowo wyłącza - problem solved.
@up
Dokładnie. Ja w moim zaślepiłem i problem z głowy.
Co do filmu to stawiałbym na niedobór powietrza w mieszance, bądź jesłi to diesel'ek na common rail to wtryski leją.
Miałem podobny problem z moją vitarą, EGR poprzez zawór podciśnienia sterował przepustnicą powietrza,
i jak elektrozawór zawiódł to odcinało mi powietrze, auto strasznie kopciło i nie miało mocy.
I strasznie się grzał silnik
Dokładnie. Ja w moim zaślepiłem i problem z głowy.
Co do filmu to stawiałbym na niedobór powietrza w mieszance, bądź jesłi to diesel'ek na common rail to wtryski leją.
Miałem podobny problem z moją vitarą, EGR poprzez zawór podciśnienia sterował przepustnicą powietrza,
i jak elektrozawór zawiódł to odcinało mi powietrze, auto strasznie kopciło i nie miało mocy.
I strasznie się grzał silnik