📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Przed chwilą
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
🔥
Składanka traktorów zagłady i maszyn rolniczych
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Można powiedzieć - połączenie smaków. Wygląda jak reklama takiego połączenia tego, cokolwiek wiozły oba pojazdy.
i przez jednego spoznionego pojeba jeden normalny może stracic zycie
ciekawe czy tak jak u nas, x2 24~~ tony.
Skurwysyny ETM i WML, żeby wam opony porozpierdalało od tego przeładowania
Skurwysyny ETM i WML, żeby wam opony porozpierdalało od tego przeładowania
A więc tak wygląda ten cały Drift.
Proponuję przyjrzeć się się jezdni to jest asfalt? Czy może czarne szkło ?
Proponuję przeprowadzić eksperyment awaryjnego hamowania bądź nagłego szarpniecia za koło kierownicy w trakcie deszczu. Oczywiście w ramach rozsądku na nawierzchni matowej i szklistej.
Z moich obserwacji wynika że matowa nawierzchnia wilgotna czy sucha nie ma większego znaczenia bo asfalt składa się kruszywa o duże średnicy przez co jest szorstka a woda znajduje się w szczelinach a nie na powierzchni. Oczywiście pod warunkiem dobrego projektu i wykonania systemu odprowadzania wody. W zachodniej części Europy występuje niemal wyłącznie ten typ nawierzchni.
Natomiast asfalt który widzicie na tym filmie jest wykonany z kruszywa dużo niższej jakości jest porostu drobniejszy. W związku z tym jest ogólnie mniej szorstki/przyczepy a w trakcie deszczu z racji drobnej struktury woda spływa nie w szczelinach miedzy ale po powieszchni przez co może występować zjawisko awkaplanacja.
Cytat z wiki:"Akwaplanacja (aquaplaning, hydroplaning) – utrata przyczepności opony podczas jazdy po nawierzchni pokrytej wodą, spowodowana tworzeniem się warstwy wody między oponą a jezdnią. W rezultacie może wystąpić utrata kontroli nad pojazdem."
Występuje głównie na drogach krajowych bądź regionalnych rzadko na autostradach.
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że jazda po takim asfalcie przypomina jazdę po delikatnej gołoledzi na dobrych zimowych oponach niby nic groźnego ale, wystarczy wspomnieć że wielu ludzi jeździ na ogumienia w opłakanym stanie bieżnik <2mm. W chwili rozpoczecia opadów asfalt jest bardzo śliski lub jest rozlana olejista substancja, piach i nieszczęście gotowe.
Sam mam strach gdy przyjeżdżam do Polski.
Pozdrawiam jako kierowca z prawkiem od 3 lat i 400kkm na karku.
Nikogo nie bronie ale, warto myśleć na drodze.
Proponuję przeprowadzić eksperyment awaryjnego hamowania bądź nagłego szarpniecia za koło kierownicy w trakcie deszczu. Oczywiście w ramach rozsądku na nawierzchni matowej i szklistej.
Z moich obserwacji wynika że matowa nawierzchnia wilgotna czy sucha nie ma większego znaczenia bo asfalt składa się kruszywa o duże średnicy przez co jest szorstka a woda znajduje się w szczelinach a nie na powierzchni. Oczywiście pod warunkiem dobrego projektu i wykonania systemu odprowadzania wody. W zachodniej części Europy występuje niemal wyłącznie ten typ nawierzchni.
Natomiast asfalt który widzicie na tym filmie jest wykonany z kruszywa dużo niższej jakości jest porostu drobniejszy. W związku z tym jest ogólnie mniej szorstki/przyczepy a w trakcie deszczu z racji drobnej struktury woda spływa nie w szczelinach miedzy ale po powieszchni przez co może występować zjawisko awkaplanacja.
Cytat z wiki:"Akwaplanacja (aquaplaning, hydroplaning) – utrata przyczepności opony podczas jazdy po nawierzchni pokrytej wodą, spowodowana tworzeniem się warstwy wody między oponą a jezdnią. W rezultacie może wystąpić utrata kontroli nad pojazdem."
Występuje głównie na drogach krajowych bądź regionalnych rzadko na autostradach.
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że jazda po takim asfalcie przypomina jazdę po delikatnej gołoledzi na dobrych zimowych oponach niby nic groźnego ale, wystarczy wspomnieć że wielu ludzi jeździ na ogumienia w opłakanym stanie bieżnik <2mm. W chwili rozpoczecia opadów asfalt jest bardzo śliski lub jest rozlana olejista substancja, piach i nieszczęście gotowe.
Sam mam strach gdy przyjeżdżam do Polski.
Pozdrawiam jako kierowca z prawkiem od 3 lat i 400kkm na karku.
Nikogo nie bronie ale, warto myśleć na drodze.
Kierowca chciał ratować sytuację pod koniec przyspieszając ale nie udało się.
esso1510i napisał/a:
Proponuję przyjrzeć się się jezdni to jest asfalt? Czy może czarne szkło ?
.....blebleble.
Sam mam strach gdy przyjeżdżam do Polski.
Pozdrawiam jako kierowca z prawkiem od 3 lat i 400kkm na karku.
Nikogo nie bronie ale, warto myśleć na drodze.
Rozumiem, że niezależnie od warunków na drodze zapinasz tempomat i zapierdalasz z jednakową prędkością?
Brawo.
Warunki na filmiku na drodze skurwiałe jak przydrożna prostytutka, zwykłą osobówką można jeszcze się pokusić o wjazd w taki zakręt z tą prędkością, ale nie kurwa łamańcem.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów