Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Kombajn z polonezem mnie rozjebal
a co do pomysłu kurczaka z rożna w tym aucie bardzie sprawdziłby się sok z żuka
Wiadomo że w Polsce kręcone, już felgi z przodu zajebane .
Żukieta I czyli żuk A-11 z silnikiem V6 2.8L
Ja pierdolę, jak można pomylić dźwięk V6 z V8...
Ta "fałósemka" jest z Audi.
takie info znalazłem na ich stronie
"Bazą projektu jest żukieta I z silnikiem v6 2.8L z Forda Scorpio,w tej chwili nadwozie jest typu A11 czyli dwu-miejscowy pick-up ale docelowo będzie sporo zmodyfikowane nadwozie pięcio-osobowe (tzw.Rolnik) z przedłużona paką.Silnik zostanie umieszczony centralnie za kabiną kierowcy, skrzynia biegów zostanie orginalna czyli cztero-biegowy automat"
takie info znalazłem na ich stronie
Pierwotnie dawcą miało być BMW 750i. Ale z racji braku nadarzającej się okazji zmieniona została koncepcja przebudowy. W ręce właściciela trafiło Audi V8 po dachowaniu. Silnik i układ napędowy pozostały nienaruszone , więc Audi V8 stało się nowym dawcą dla Żuka. Tu pojawił się problem, ponieważ napęd nie mógł już być przenoszony przez tylny most. Konstrukcja silnika i budowa Żuka wymusiły zastosowanie fabrycznych półosi bezpośrednio ze skrzyni biegów.
4kolka.info/2010/08/24/zukieta-v8-potwor-od-monter-garaz/
Serio nie rozróżniasz V6 od V8 jeśli chodzi o dźwięk?
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów