18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 29 minut temu
Avatar
Machol 2017-11-19, 18:18 12
@AleDlaczego tak się przypierdalasz?
Zgłoś
Avatar
A................o 2017-11-19, 18:25 1
Machol,

Bo mogę.
Zgłoś
Avatar
~Velture 2017-11-19, 18:25 3
FalconNam napisał/a:

Geniusz a nie debilizm, tylko za wcześnie drzwi otwarte


Nie no racja. Lepiej zrobić hasz komorę, zajebać tapicerkę dymem i spalić kilkanaście gramów na to niż wyjarać wspólnie jednego blanta poza samochodem.
Zgłoś
Avatar
szaman1991 2017-11-19, 19:04 2
Ale mam z was skurwysyny beke
Zgłoś
Avatar
Vavato 2017-11-19, 19:09 26
AleDlaczego

Mam magistra z Biomechaniki, pracuję jako projektant przy urządzeniach mechanicznych, hydraulicznych, mam doświadczenie w automotive oraz white goods. Miałem okazję pracować przy projektach dla Skody, BMW, Porsche, Volvo, PSA. Zapewne brałem udział również w projektowaniu autobusu Volvo, którym codziennie dojeżdzasz do mamusi na kotleta, także nie mów mi kurwa, że jestem szympansem bo spaliłem w życiu kilka blantów.

Powinieneś sam spróbować, bo masz wyraźnie spięte zwieracze odbytu. Wiem coś o tym, uczyłem się anatomii i widać ewidentnie, że stolec napiera Ci na pień mózgu.
Zgłoś
Avatar
bastolinii 2017-11-19, 19:20 1
Jebane ćpuny!
Zgłoś
Avatar
ziembix 2017-11-19, 20:02 1
Jakim kurwa cpaniu !?!?!??!? Ziolo pala
Zgłoś
Avatar
WielkiKrasnal 2017-11-19, 20:42
No ćpuny jedne oni po tej trawie tylko sie po mordach leją, krzyczą i syf ogólny robią po miastach to o pseudokiboli chodzi prawda?
Zgłoś
Avatar
FalconNam 2017-11-19, 21:58
Velture, czasami warto zaszaleć, by było co wspominać, monotonia to najgorsze co może w życiu być
Zgłoś
Avatar