Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Ale debile zapierdalają, bo przecież na drodze nic nie ma prawa ich zaskoczyć.
Co ten pojeb chciał osiągnąć stojąc na środku ulicy? I to jeszcze w nocy 😂.
Zapewne to co osiągnął.
Instruktor na kursie mówił mi, żeby zawsze jechać z taką prędkością, z której wyhamujesz jeśli coś znienacka pojawi się na drodze. Czyli do linii świateł.
Ale debile zapierdalają, bo przecież na drodze nic nie ma prawa ich zaskoczyć.
Twoja stara to nie instruktor, ale tak z ciekawości - powiedziała Ci może z jaką prędkością należy jeździć w nocy, tak konkretnie, ile?
Instruktor na kursie mówił mi, żeby zawsze jechać z taką prędkością, z której wyhamujesz jeśli coś znienacka pojawi się na drodze. Czyli do linii świateł.
Ale debile zapierdalają, bo przecież na drodze nic nie ma prawa ich zaskoczyć.
Co za brednie... Musiał byś cały czas zamulać jadąc z 50-60km/h, gdzie w Polsce prędkość dopuszczalna w terenie niezabudowanym wynosi 90km/h... Najbezpieczniejszym rozwiązaniem dla amatora jest zdjęcie nogi z gazu + delikatne hamowanie + dalsza jazda w linii prostej i wzięcie takiego cymbała na maskę, bo inaczej sam trafisz d rowu próbując wymijać takiego świra.
Dlatego warto mieć kamerkę w samochodzie i potem dowód w sądzie, że świr sam ci wskoczył na maskę, a nie ty go potrąciłeś 8dącego na poboczu.
Gorzej jak jest to jeleń wyskakujący z pobocza i wskakujący na przednią szybę. Warto dlatego też pójść na jakiś kurs doszkalający w wychodzeniu z trudnych sytuacji na drodze, czy poślizgów. Tylko praktyka pomaga wyjść z takich sytuacji...
[ Dodano 2024-09-01, 16:35 ]
Twoja stara to nie instruktor, ale tak z ciekawości - powiedziała Ci może z jaką prędkością należy jeździć w nocy, tak konkretnie, ile?
Tyle, aby się zatrzymać w sytuacji zagrożenia.
[ Dodano 2024-09-01, 16:37 ]
Co za brednie... Tylko praktyka pomaga wyjść z takich sytuacji...
Praktyka wiele razy udowodniła mi, że mam rację. Ostatni raz wczoraj, gdy zwierzę wybiegło mi przed maskę i stanęło jak wryte. Zatrzymałem się metr od niego.
Twoja stara to nie instruktor, ale tak z ciekawości - powiedziała Ci może z jaką prędkością należy jeździć w nocy, tak konkretnie, ile?
Wolniej, jedziesz za szybko
Na miejscu wyświetlaczy HUD w samochodach powinny być montowane wysuwane ekrany monochromatyczne (odc szarości) wyświetlające obraz z kamery termowizyjnej (lub na podczerwień - która okaże się lepsza i dalej sięgająca), HUD powinien być z boku. Ekrany oczywiście nie wysokie żeby nie przesłaniały normalnej widoczności. To powinno być obowiązkowe wyposażenie auta.
No tak, lepiej obowiązkowo kazać montować w samochodach drogie kamery termowizyjne z wyświetlaczami przeziernikowymi zamiast nałożyć obowiązek posiadania odblasków przez pieszych na drodze
No tak, lepiej obowiązkowo kazać montować w samochodach drogie kamery termowizyjne z wyświetlaczami przeziernikowymi zamiast nałożyć obowiązek posiadania odblasków przez pieszych na drodze
Oczywiście, chyba, że jesteś w stanie wymusić posiadanie odblasków również przez zwierzęta na drodze. Zresztą nawet na pieszych tego nie wymusisz. Poza tym u nas na przykład ten obowiązek jest ale tylko w terenie niezabudowanym, jest masa dróg na terenach zabudowanych , które są na długim odcinku nieoświetlone. Awarie oświetlenie nocą też się zdarzają, mając w wozie taką kamerę masz to wszystko w dupie, widzisz więcej, reagujesz wcześniej, jesteś bezpieczniejszy, Ty i otoczenie.
Oczywiście, chyba, że jesteś w stanie wymusić posiadanie odblasków również przez zwierzęta na drodze. Zresztą nawet na pieszych tego nie wymusisz. Poza tym u nas na przykład ten obowiązek jest ale tylko w terenie niezabudowanym, jest masa dróg na terenach zabudowanych , które są na długim odcinku nieoświetlone. Awarie oświetlenie nocą też się zdarzają, mając w wozie taką kamerę masz to wszystko w dupie, widzisz więcej, reagujesz wcześniej, jesteś bezpieczniejszy, Ty i otoczenie.
Tylko, że samochody stają się coraz droższe i coraz bardziej zawodne. Ponad to kamera termowizyjna nie zobaczy kamienia na drodze a i mam wątpliwości czy latem jak jezdnia jest rozgrzana to coś będzie widać. Na zwierzęta zresztą buduje się płoty oraz zwierzęta zwykle nie stoją na jezdni tylko przez nią przebiegają. Jezdnia ma być po prostu z założenia czysta. Z takiego samego założenia wychodzi się na torach. W pociągach z tego co wiem nie montują kamer termowizyjnych, a przecież im jeszcze trudniej jest wyhamować przed przeszkodą.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów