18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (3) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:43
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
Audi RS3
C................e • 2013-03-11, 17:47
Wsysa zupkę jak szalona
Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
j................e 2013-03-11, 20:51
Dla ciekawskich audi ma 741km, wg wskazań skrzyni biegów i obrotów nic nie jest przeskalowane.

@Up

hebli seryjnych tam nie ma, jak wsadzili od Q7 to jest to możliwe
Zgłoś
Avatar
masaq 2013-03-11, 20:52 3
... chcecie powiedzieć że rs3 przyspiesza do 300km/h w około 27s, gdzie Brabus Rocket który ma 730 km i 1100 NM robi to w 29.5 s ?

w dupe se wsadź takiego fejka
Zgłoś
Avatar
b................e 2013-03-11, 21:06
Volvo też fejk. Widzę, że chyba co niektórzy nie wiedzą co to jest 360 km/h.
Zgłoś
Avatar
iceman_ 2013-03-11, 21:16
kurwa ile to ma biegów
Zgłoś
Avatar
Given 2013-03-11, 21:25
Quattro jest zajebistym napedem, mowa tu o Torsenie, ale nie moge tez powiedziec zlego slowa o Haldexie.. Podrozuje dosyc czesto Audi A3 z moca wieksza niz 200km i wlasnie z Haldexem 3ciej generacji bodajze (model 8L). Do takiego auta gdzie w miescie nie potrzebuje 4 lap, a po za miastem gdy sypnie sniegiem to jednak sie przydaja te 4 lapki.. Wg. mnie zajebisty patent z Haldexem, mimo ze Torsen w sporcie robi kolosalna roznice
Zgłoś
Avatar
amcio 2013-03-11, 21:30
prawie jak moje saxo
Zgłoś
Avatar
Truckerek 2013-03-11, 21:38 2
Co wy wiecie o mocy i przyśpieszeniu??
Seat Ibiza 1.9 SDI mój szatan drogowy

Zgłoś
Avatar
b................a 2013-03-11, 21:44
@ UP. hahhaahha - najbardziej mi się podobało jak w dziury wjechałeś przy 100 km/h hahah
Zgłoś
Avatar
C................e 2013-03-11, 21:55
jatutylkopacze napisał/a:

Niech autor poda źródło na yt, czekam na słowo "Dyno" w podpisie. Na lewarek to seja sie stawia.



Coś chyba się różni. Jeszcze chyba nikt się nie podejmował wirusowania RS3, ale mogę się mylić.



Proszę bardzo link : /watch?v=lHq6ZDxwXJo
Zgłoś
Avatar
J................o 2013-03-11, 22:01 1
I to niby ma być duże spalanie? Mój polonez przy 130 pali więcej...
Zgłoś
Avatar
Philipek 2013-03-11, 22:10 1
watch?v=93IeXHQ4938

na koncu jest: "[...] banned quattro from further competition. Good thing it wasn't banned for you." czy to nie jest najlepszy przyklad manipulacji?
dla mnie haldex nigdy nie dorowna torsenowi. fakt, wiekszosc uzytkownikow z nowego haldexa, bedzie zadowolonych. ale nie powinno nazywac sie to tak samo jak torsen.
Zgłoś
Avatar
j................e 2013-03-11, 22:22 1
Philipek napisał/a:

watch?v=93IeXHQ4938

na koncu jest: "[...] banned quattro from further competition. Good thing it wasn't banned for you." czy to nie jest najlepszy przyklad manipulacji?
dla mnie haldex nigdy nie dorowna torsenowi. fakt, wiekszosc uzytkownikow z nowego haldexa, bedzie zadowolonych. ale nie powinno nazywac sie to tak samo jak torsen.


Użytkownik drogi, który naprawdę będzie chciał wykorzystać w sporcie tego torsena będzie wiedział co kupuje. Zwykłym zjadaczom chleba haldex wystarczy.
Zgłoś
Avatar
Parzo 2013-03-11, 22:29 1
awdwiki.com/en/audi/ sie spinacie jak gówna... poczytajcie. Z tego co mi wiadomo w v'kach był tors. Przynajmniej tak w c5 jest... poza tym macie link to czytajcie potem kurwa spamujcie jakie Q jest gorsze a jakie lepsze... niech Rohrl bedzie z wami i Mikkola...
Zgłoś
Avatar
d................t 2013-03-11, 22:39 1
Aż musiałem założyć konto (reaktywować, jak się okazało, kiedyś napisałem posta ). Od ponad roku czytam sadola z nieskrywaną przyjemnością, ale po raz pierwszy widząć pierdolenie od rzeczy nie mogłem się powstrzymać. Otóż:

1. Po pierwsze primo : filmik fejkowy, licznik kilometów przesuwa się o 0,1 km na 3 sekundy przy prędkościach 250 km/h +

2. Po drugie primo : jeśli założymy, że licznik przebiegu dziennego jest popsuty i nie jest to fejk, to auto na filmie na pewno nie jest seryjnym RS3, musiałoby mieć grubo ponad 500 kucy, sam jeżdżę Audi A3 TFSI, zmodowanym na grubo ponad 350 KM, które jeździ lepiej, niź seryjne RS3.

3. Po trzecie primo. Mam w garażu mocnego torsena (ponad 350 KM) i mocnego haldexa (ponad 350 KM). Oczywiście wszystko pod nazwą handlową quattro. W codziennej jeździe nie ma żadnej różnicy. Jeśli wyłączasz ASR i ESP, różnica jest spora. Haldex wymaga modyfikacji sterownika, lub też adaptacji sterowania ręcznego napędu. Jest kilka firm w PL, które się tym zajmują, chodzi o reakcję na uślizg i czas dołączenia się tylnego napędu, w przypadku zastosowania sterowania ręcznego nie ma to znaczenia. Sam decydujesz.

Dla laików, napędy w Audi:

- haldex - napęd na przednią oś z dołączaną tylną osią w przypadku utraty przyczepności przez oś przednią. Mamy haldexy kilku generacji, począwszy od pierwszej, poprzez drugą, trzecią, czwartą - każda z nich reaguje szybciej, dołączająć tył w odpowiednim momencie. Plusy - dla niedzielnego kierowcy większa moc i mniejsze spalanie w niemal każdej sytuacji bez uślizgu - auto wykorzystuje tyko jedną oś, brak strat mocy na wale napędowym.

torsen - permanentny napęd na dwie osie - zazwyczaj w stałym stosunku - często np 60 % mocy na przód, 40 mocy na tył.
Plusy - całkowita kontrola nad samochodem, nie musimy zdawać się na elektronikę, naturalne sterowanie, ogromna frajda z jazdy - oczywiście pod warunkiem, że ogarniamy auto. Minusy - większe spalanie (ale kto o to dba kupując torsena) oraz większe straty mocy na kołach w przypadku jazdy bez uślizgów.

To tyle...
Zgłoś
Avatar
Fiestas 2013-03-11, 23:02
Tylko że haldex potrafi zrobić max 50/50 i to jest problem.
W nowszych modelach tył dostaje stale 5-10% i oszczędności chyba nie ma.
Gdyby było dokładnie odwrotnie byłby to prawdziwie wspaniały samochód.

Torsen ma tą przewagę, iż może występować w zestawie z tylnym wektorującym dyfrem.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem