Wsysa zupkę jak szalona
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:05
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 19:40
Dla ciekawskich audi ma 741km, wg wskazań skrzyni biegów i obrotów nic nie jest przeskalowane.
@Up
hebli seryjnych tam nie ma, jak wsadzili od Q7 to jest to możliwe
@Up
hebli seryjnych tam nie ma, jak wsadzili od Q7 to jest to możliwe
... chcecie powiedzieć że rs3 przyspiesza do 300km/h w około 27s, gdzie Brabus Rocket który ma 730 km i 1100 NM robi to w 29.5 s ?
w dupe se wsadź takiego fejka
w dupe se wsadź takiego fejka
Volvo też fejk. Widzę, że chyba co niektórzy nie wiedzą co to jest 360 km/h.
Quattro jest zajebistym napedem, mowa tu o Torsenie, ale nie moge tez powiedziec zlego slowa o Haldexie.. Podrozuje dosyc czesto Audi A3 z moca wieksza niz 200km i wlasnie z Haldexem 3ciej generacji bodajze (model 8L). Do takiego auta gdzie w miescie nie potrzebuje 4 lap, a po za miastem gdy sypnie sniegiem to jednak sie przydaja te 4 lapki.. Wg. mnie zajebisty patent z Haldexem, mimo ze Torsen w sporcie robi kolosalna roznice
@ UP. hahhaahha - najbardziej mi się podobało jak w dziury wjechałeś przy 100 km/h hahah
jatutylkopacze napisał/a:
Niech autor poda źródło na yt, czekam na słowo "Dyno" w podpisie. Na lewarek to seja sie stawia.
Coś chyba się różni. Jeszcze chyba nikt się nie podejmował wirusowania RS3, ale mogę się mylić.
Proszę bardzo link : /watch?v=lHq6ZDxwXJo
I to niby ma być duże spalanie? Mój polonez przy 130 pali więcej...
watch?v=93IeXHQ4938
na koncu jest: "[...] banned quattro from further competition. Good thing it wasn't banned for you." czy to nie jest najlepszy przyklad manipulacji?
dla mnie haldex nigdy nie dorowna torsenowi. fakt, wiekszosc uzytkownikow z nowego haldexa, bedzie zadowolonych. ale nie powinno nazywac sie to tak samo jak torsen.
na koncu jest: "[...] banned quattro from further competition. Good thing it wasn't banned for you." czy to nie jest najlepszy przyklad manipulacji?
dla mnie haldex nigdy nie dorowna torsenowi. fakt, wiekszosc uzytkownikow z nowego haldexa, bedzie zadowolonych. ale nie powinno nazywac sie to tak samo jak torsen.
Philipek napisał/a:
watch?v=93IeXHQ4938
na koncu jest: "[...] banned quattro from further competition. Good thing it wasn't banned for you." czy to nie jest najlepszy przyklad manipulacji?
dla mnie haldex nigdy nie dorowna torsenowi. fakt, wiekszosc uzytkownikow z nowego haldexa, bedzie zadowolonych. ale nie powinno nazywac sie to tak samo jak torsen.
Użytkownik drogi, który naprawdę będzie chciał wykorzystać w sporcie tego torsena będzie wiedział co kupuje. Zwykłym zjadaczom chleba haldex wystarczy.
awdwiki.com/en/audi/ sie spinacie jak gówna... poczytajcie. Z tego co mi wiadomo w v'kach był tors. Przynajmniej tak w c5 jest... poza tym macie link to czytajcie potem kurwa spamujcie jakie Q jest gorsze a jakie lepsze... niech Rohrl bedzie z wami i Mikkola...
Aż musiałem założyć konto (reaktywować, jak się okazało, kiedyś napisałem posta ). Od ponad roku czytam sadola z nieskrywaną przyjemnością, ale po raz pierwszy widząć pierdolenie od rzeczy nie mogłem się powstrzymać. Otóż:
1. Po pierwsze primo : filmik fejkowy, licznik kilometów przesuwa się o 0,1 km na 3 sekundy przy prędkościach 250 km/h +
2. Po drugie primo : jeśli założymy, że licznik przebiegu dziennego jest popsuty i nie jest to fejk, to auto na filmie na pewno nie jest seryjnym RS3, musiałoby mieć grubo ponad 500 kucy, sam jeżdżę Audi A3 TFSI, zmodowanym na grubo ponad 350 KM, które jeździ lepiej, niź seryjne RS3.
3. Po trzecie primo. Mam w garażu mocnego torsena (ponad 350 KM) i mocnego haldexa (ponad 350 KM). Oczywiście wszystko pod nazwą handlową quattro. W codziennej jeździe nie ma żadnej różnicy. Jeśli wyłączasz ASR i ESP, różnica jest spora. Haldex wymaga modyfikacji sterownika, lub też adaptacji sterowania ręcznego napędu. Jest kilka firm w PL, które się tym zajmują, chodzi o reakcję na uślizg i czas dołączenia się tylnego napędu, w przypadku zastosowania sterowania ręcznego nie ma to znaczenia. Sam decydujesz.
Dla laików, napędy w Audi:
- haldex - napęd na przednią oś z dołączaną tylną osią w przypadku utraty przyczepności przez oś przednią. Mamy haldexy kilku generacji, począwszy od pierwszej, poprzez drugą, trzecią, czwartą - każda z nich reaguje szybciej, dołączająć tył w odpowiednim momencie. Plusy - dla niedzielnego kierowcy większa moc i mniejsze spalanie w niemal każdej sytuacji bez uślizgu - auto wykorzystuje tyko jedną oś, brak strat mocy na wale napędowym.
torsen - permanentny napęd na dwie osie - zazwyczaj w stałym stosunku - często np 60 % mocy na przód, 40 mocy na tył.
Plusy - całkowita kontrola nad samochodem, nie musimy zdawać się na elektronikę, naturalne sterowanie, ogromna frajda z jazdy - oczywiście pod warunkiem, że ogarniamy auto. Minusy - większe spalanie (ale kto o to dba kupując torsena) oraz większe straty mocy na kołach w przypadku jazdy bez uślizgów.
To tyle...
1. Po pierwsze primo : filmik fejkowy, licznik kilometów przesuwa się o 0,1 km na 3 sekundy przy prędkościach 250 km/h +
2. Po drugie primo : jeśli założymy, że licznik przebiegu dziennego jest popsuty i nie jest to fejk, to auto na filmie na pewno nie jest seryjnym RS3, musiałoby mieć grubo ponad 500 kucy, sam jeżdżę Audi A3 TFSI, zmodowanym na grubo ponad 350 KM, które jeździ lepiej, niź seryjne RS3.
3. Po trzecie primo. Mam w garażu mocnego torsena (ponad 350 KM) i mocnego haldexa (ponad 350 KM). Oczywiście wszystko pod nazwą handlową quattro. W codziennej jeździe nie ma żadnej różnicy. Jeśli wyłączasz ASR i ESP, różnica jest spora. Haldex wymaga modyfikacji sterownika, lub też adaptacji sterowania ręcznego napędu. Jest kilka firm w PL, które się tym zajmują, chodzi o reakcję na uślizg i czas dołączenia się tylnego napędu, w przypadku zastosowania sterowania ręcznego nie ma to znaczenia. Sam decydujesz.
Dla laików, napędy w Audi:
- haldex - napęd na przednią oś z dołączaną tylną osią w przypadku utraty przyczepności przez oś przednią. Mamy haldexy kilku generacji, począwszy od pierwszej, poprzez drugą, trzecią, czwartą - każda z nich reaguje szybciej, dołączająć tył w odpowiednim momencie. Plusy - dla niedzielnego kierowcy większa moc i mniejsze spalanie w niemal każdej sytuacji bez uślizgu - auto wykorzystuje tyko jedną oś, brak strat mocy na wale napędowym.
torsen - permanentny napęd na dwie osie - zazwyczaj w stałym stosunku - często np 60 % mocy na przód, 40 mocy na tył.
Plusy - całkowita kontrola nad samochodem, nie musimy zdawać się na elektronikę, naturalne sterowanie, ogromna frajda z jazdy - oczywiście pod warunkiem, że ogarniamy auto. Minusy - większe spalanie (ale kto o to dba kupując torsena) oraz większe straty mocy na kołach w przypadku jazdy bez uślizgów.
To tyle...
Tylko że haldex potrafi zrobić max 50/50 i to jest problem.
W nowszych modelach tył dostaje stale 5-10% i oszczędności chyba nie ma.
Gdyby było dokładnie odwrotnie byłby to prawdziwie wspaniały samochód.
Torsen ma tą przewagę, iż może występować w zestawie z tylnym wektorującym dyfrem.
W nowszych modelach tył dostaje stale 5-10% i oszczędności chyba nie ma.
Gdyby było dokładnie odwrotnie byłby to prawdziwie wspaniały samochód.
Torsen ma tą przewagę, iż może występować w zestawie z tylnym wektorującym dyfrem.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów