Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
______________
Nie wierze w diabła wierze w zazdrość i zawiśćwierze w to że za pieniądze brat brata potrafi zabić
wierze w kłamstwa i zdrady wierze w zysk i korupcje
nie wierze w system choć jestem sam jego produktem
ps
ładny dzwięk ; )
Gdyby osiagnal predkosc V1 i dopiero nastapila by awaria to musial by uniesc samolot i odejsc w okrag nad lotniskiem. Po przekroczeniu predkosci V1 nie da sie wyhamowac samolotu przed progiem pasa. Ogolnie to najgorsza sytuacja z mozliwych. BTW Gatwick - lotnisko za londynem
Nie - lotnisko w Manchesterze.
Gdyby osiagnal predkosc V1 i dopiero nastapila by awaria to musial by uniesc samolot i odejsc w okrag nad lotniskiem. Po przekroczeniu predkosci V1 nie da sie wyhamowac samolotu przed progiem pasa. Ogolnie to najgorsza sytuacja z mozliwych. BTW Gatwick - lotnisko za londynem
No chyba nie. Po osiągnięciu V1 spokojnie może jeszcze wyhamować. Pomiędzy V1 a V2 jest jakies 80-90km/h więc?
Teraz Boeing pracuje nad systemem spuszczania powietrza z koł na wypadek awaryjnego hamowania. Pozwoli to na wyhamowanie nawet z V2 (prędkość startowa) :O Co więcej, nie będzie ryzyka, że opony wybuchną od rozgrzanych do czerwoności hamulców.
Na YT jest filmik z testów. Polecam
słychać strzały w 0:24
haa! Macierewicz na sadolu!?
pusty cytat...? Brakuje ważnej informacji: akcja od 0:16!!! przez ciebie 16 sekund więcej zmarnowane... ;c W drugim kolejne 7sec..
Gdyby osiagnal predkosc V1 i dopiero nastapila by awaria to musial by uniesc samolot i odejsc w okrag nad lotniskiem. Po przekroczeniu predkosci V1 nie da sie wyhamowac samolotu przed progiem pasa. Ogolnie to najgorsza sytuacja z mozliwych. BTW Gatwick - lotnisko za londynem
Prędkość V1 to, przede wszystkim, prędkość po przekroczeniu, której da się wzbić w powietrze i lecieć na jednym silniku. Gdyby silnik jebnął po przekroczeniu owej prędkości, to (najprawdopodobniej) po prostu polecieliby, zawrócili i wylądowali. Tego typu sytuacja miała miejsce tu:
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów