18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 19:52
Avatar
siwielec29 2013-06-25, 14:26 1
brakowalo z 30 sekund na harda - oszukali przeznaczenie

fuck
Zgłoś
Avatar
Mr.Drwalu 2013-06-25, 14:39
Ino, ino, ino troszeczkę brakowało...
Zgłoś
Avatar
borisklinga 2013-06-25, 19:35
gdyby to sie stalo minute, półtorej poźniej przy wznoszeniu..niezły hard by był

ps

ładny dzwięk ; )
Zgłoś
Avatar
Smaro 2013-06-25, 23:08 2
Gdyby osiagnal predkosc V1 i dopiero nastapila by awaria to musial by uniesc samolot i odejsc w okrag nad lotniskiem. Po przekroczeniu predkosci V1 nie da sie wyhamowac samolotu przed progiem pasa. Ogolnie to najgorsza sytuacja z mozliwych. BTW Gatwick - lotnisko za londynem
Zgłoś
Avatar
lllll 2013-06-25, 23:54
Smaro napisał/a:

Gdyby osiagnal predkosc V1 i dopiero nastapila by awaria to musial by uniesc samolot i odejsc w okrag nad lotniskiem. Po przekroczeniu predkosci V1 nie da sie wyhamowac samolotu przed progiem pasa. Ogolnie to najgorsza sytuacja z mozliwych. BTW Gatwick - lotnisko za londynem



Nie - lotnisko w Manchesterze.
Zgłoś
Avatar
piciu_g 2013-06-27, 0:08
Smaro napisał/a:

Gdyby osiagnal predkosc V1 i dopiero nastapila by awaria to musial by uniesc samolot i odejsc w okrag nad lotniskiem. Po przekroczeniu predkosci V1 nie da sie wyhamowac samolotu przed progiem pasa. Ogolnie to najgorsza sytuacja z mozliwych. BTW Gatwick - lotnisko za londynem



No chyba nie. Po osiągnięciu V1 spokojnie może jeszcze wyhamować. Pomiędzy V1 a V2 jest jakies 80-90km/h więc?
Teraz Boeing pracuje nad systemem spuszczania powietrza z koł na wypadek awaryjnego hamowania. Pozwoli to na wyhamowanie nawet z V2 (prędkość startowa) :O Co więcej, nie będzie ryzyka, że opony wybuchną od rozgrzanych do czerwoności hamulców.
Na YT jest filmik z testów. Polecam
Zgłoś
Avatar
S................n 2013-06-27, 18:11 1
Przy tym "zapłonie" silnika brakowało mi Allahu Akbar.
Zgłoś
Avatar
Marcintyl 2013-06-27, 18:25
słychać strzały w 0:24
Zgłoś
Avatar
PanPrawicowy 2013-06-27, 18:26
To ten nowy airbus tak?
Zgłoś
Avatar
Soniac 2013-06-27, 18:43
Marcintyl napisał/a:

słychać strzały w 0:24


haa! Macierewicz na sadolu!?

autor tematu napisał/a:

pusty cytat...? Brakuje ważnej informacji: akcja od 0:16!!! przez ciebie 16 sekund więcej zmarnowane... ;c W drugim kolejne 7sec..
Zgłoś
Avatar
bombiszon 2013-06-27, 19:03 5
Smaro napisał/a:

Gdyby osiagnal predkosc V1 i dopiero nastapila by awaria to musial by uniesc samolot i odejsc w okrag nad lotniskiem. Po przekroczeniu predkosci V1 nie da sie wyhamowac samolotu przed progiem pasa. Ogolnie to najgorsza sytuacja z mozliwych. BTW Gatwick - lotnisko za londynem



Prędkość V1 to, przede wszystkim, prędkość po przekroczeniu, której da się wzbić w powietrze i lecieć na jednym silniku. Gdyby silnik jebnął po przekroczeniu owej prędkości, to (najprawdopodobniej) po prostu polecieliby, zawrócili i wylądowali. Tego typu sytuacja miała miejsce tu:
Zgłoś
Avatar
Thevenin 2013-06-27, 19:32 1
pewnie komar wleciał w silnik
Zgłoś
Avatar
Robot 2013-06-27, 19:40
Czyżby " drimlajner "?
Zgłoś
Avatar
siwybis 2013-06-27, 20:20
Ciekawe kiedy rozpierdoli się pierwszy A380? Zapewne padnie przy tym kilka kolejnych rekordów
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie