18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (3) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:04
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
...szopkę z wózkiem i próbuje uciec ale chyba coś mu nie pykło.

Oryginalny opis:
ukryta treść
Illinois State Police have released surveillance footage showing the officer-involved shooting at the Jefferson County Courthouse.

In accordance with the ISP Division of Criminal Investigation’s commitment to integrity and transparency, video of the event is being made available to the public.

Members of Goss’ family have been afforded the opportunity to view the video prior to this release.

On Tuesday, around 1 p.m., ISP was requested by the Jefferson County Sheriff's Office to investigate an officer-involved shooting that took place at the courthouse.

ISP says a correctional officer was transporting Fredrick Goss, 55, to the courtroom for a jury trial.

While in the sally port of the courthouse, Goss was unhandcuffed by the officer, as Goss wasn't supposed to appear before the jury in restraints. After the handcuffs were removed, Goss was transferred from the transport vehicle into a wheelchair.

While in the wheelchair, Goss grabbed the correctional officer's sidearm and after a struggle, disarmed the officer. During the continued struggle for the firearm, a round was discharged.

A Jefferson County deputy assign to courthouse security saw the incident surveillance camera and went to aid the officer. The deputy discharged his weapon and struck Goss.

Goss was taken to a hospital and transferred to a St. Louis area hospital.

This remains an ongoing investigation conducted by ISP DCI Zone 7 and is under review by the Jefferson County State’s Attorney Office (JCSA). Any additional information related to this investigation will be released by JCSA.
Zgłoś
qhash 2021-10-30, 11:48 11
te czarnuchy to największe głąby jakie chodzą po ziemi
Zgłoś
zwierzak30 2021-10-30, 11:53
Jaki parnik.
Zgłoś
Thennomad 2021-10-30, 11:58 1
Czarnuch tego dziada powinien wieźć na tym wózku.
Zgłoś
traf 2021-10-30, 12:41 6
tych strażników to 9 letnie dzieci po roku treningu w zapasach szybko by położyły do parteru
Zgłoś
janlew 2021-10-30, 12:55
Prawie się udało, tylko tej złamanej nogi nie przemyślał. No ale jakby myślał to by go nie wieźli do sądu, no i nie byłby jaśniejszy.
Zgłoś
Krakus36 2021-10-30, 13:04
wystarczyła jedna kulka... i nie było by kosztów sądowych a potem kosztów utrzymania zwyrola dla podatników... Hańba! kulka tańsza!
Zgłoś
Halman 2021-10-30, 14:02 2
qhash napisał/a:

te czarnuchy to największe głąby jakie chodzą po ziemi

to pomyśl o tych niewykształconych...
Zgłoś
KFCnigget 2021-10-30, 14:08
Halman napisał/a:

to pomyśl o tych niewykształconych...

ale wiecie że tacy ludzie z połową mózgu byliby mądrzejsi, bo by mieli o połowę głupich pomysłów mniej, im inteligencja nie posłużyłaby do niczego dobrego, więc może to dobrze że nie są zbyt mądrzy
Zgłoś
budgie73 2021-10-30, 14:41 5
Ten strażnik to chyba swój wózek mu oddał.
Zgłoś
Adam_WKLADAM 2021-10-30, 14:45
Teraz do oryginalnego wyroku dopierdolą mu 25 lat ekstra za napaść na oficera i próbe zabójstwa
Zgłoś
RodrigoCortez 2021-10-30, 15:07 2
ten grubas to odwalił numer sam dał mu do ręki broń i jeszcze mało co zawała nie jebną, takich spaślaków to powinni eliminować z policji.
Zgłoś
silwerbalk 2021-10-30, 15:25
Skurwysyn sięgną po gnata gliniarza... No to tam to szykuj się na śmierć że względu zatruciem ołowiem .....
Zgłoś
Dr.pilot 2021-10-30, 15:35 1
Kozak filmik . Wincyj
Zgłoś
notak 2021-10-30, 15:51 1
od lat oglądam tego typu filmy i się zastanawiam
czemu czarnymi charakterami są niemal zawsze murzyni
czekam na te zjebane parytety, jeden film z czarnym inny, kolejny tego typu z białym
a
jak już trzeba będzie pokazywać większość białasów w tego typu akcjach, bo lewactwo prze do przodu,
to tego typu filmy niemal nie będą się pojawiać
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie