📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 20:55
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
41 minut temu
🔥
Impreza firmowa
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Wszystko pięknie, szkoda tylko że te auta mają problemy nawet z jazda do przodu nie mówiąc już o zakrętach
RdK napisał/a:
@UP
Czytałeś broszury, czy grałeś w Need For Speed Carbon?
Nie, auto z resorem piórowym z tyłu nie będzie skręcało.
@camson @Metroid
a masz jakieś doświadczenie w prowadzeniu takiego auta?
bo ja mam takie w garażu i jedno zdanie mi się ciśnie
"w dupie byłeś gówno widziałeś", naoglądaliście się Top Gear i dupni specjaliści...
@up charger 1971
a masz jakieś doświadczenie w prowadzeniu takiego auta?
bo ja mam takie w garażu i jedno zdanie mi się ciśnie
"w dupie byłeś gówno widziałeś", naoglądaliście się Top Gear i dupni specjaliści...
@up charger 1971
@RdK ale zablysnales. widac, ze Ty wlasnie wychowales sie na Fast & Furious i NFS
stare amerykanskie muscle maja wielka moc a zawieszenie jak nasz poczciwy Poldon, wiec jak to do cholery ma sie prowadzic?! uklad kierowniczy to samo, jezdzac takim samochodem ma sie wrazenie ze magiel jest polaczony z drazkami za pomoca gumy z gaci. do tego gigantyczna waga tych pojazdow.. japonska motoryzacja wymiata w tamtych latach wszystko juz latalo na dobrych wachaczach i mialo zajebiste uklady kierownicze
stare amerykanskie muscle maja wielka moc a zawieszenie jak nasz poczciwy Poldon, wiec jak to do cholery ma sie prowadzic?! uklad kierowniczy to samo, jezdzac takim samochodem ma sie wrazenie ze magiel jest polaczony z drazkami za pomoca gumy z gaci. do tego gigantyczna waga tych pojazdow.. japonska motoryzacja wymiata w tamtych latach wszystko juz latalo na dobrych wachaczach i mialo zajebiste uklady kierownicze
kih0n napisał/a:
@camson @Metroid
a masz jakieś doświadczenie w prowadzeniu takiego auta?
bo ja mam takie w garażu i jedno zdanie mi się ciśnie
"w dupie byłeś gówno widziałeś", naoglądaliście się Top Gear i dupni specjaliści...
@up charger 1971
Chyba w garażu z rodziny matchbox'a
Skoro większość znawców motoryzacji twierdzi że Amerykańskie samochody nie skręcają, a Ty twierdzisz że tak nie jest, to kto tu bajki opowiada ?
Top Gear ma swoje minusy ale co jak co na furach się znają.
@camson w w nfsie całkiem fajnie się nim skręcało. Lepiej niż tymi pseudo zajebistymi nowymi furami. Tylko trzeba było mieć trochę skilla Jak z założenia wiesz, że nie dałbyś rady tego cacka ogarnąć to nawet się nie wypowiadaj
Cytat:
stare amerykanskie muscle maja wielka moc a zawieszenie jak
200koni to na dzisiejsze czasy nie za duzo.. na dodatek przy silnku 3-4litrowym ;o skandal, pali to z 20l jak ktos ma ciezka noge, ale warto... auto piekne.
camson napisał/a:
Nie, auto z resorem piórowym z tyłu nie będzie skręcało.
Tak jak Corvette C6? Najlepiej prowadząca się Corvette w historii? Daruj sobie bo nie masz żadnego pojęcia o układach zawieszenia.
Tak tak, mówcie jeszcze jakie to amerykańskie auta są super, w ogóle wszystko amerykańskie jest najlepsze.
Te auta miały dużą pojemność, a przez to ogromny moment obrotowy. To też 4 biegi przeważnie wystarczyły i wygodnie się jechało bo na każdym biegu się zbierał. Ale zawieszenie archaiczne i nikt nie może powiedzieć, że tak nie jest. Do poldona włóż silnik i przeniesienie napędu z tego hemi i będzie tak samo jechał
W ciężarówkach amerykanie ciągle wkładają przednią szybę na uszczelke i stosują hamulce bębnowe.
Oni żyją w jakimś letargu, nieustającym przekonaniu, że są najlepsi. A konkurencja już dawno ich wyprzedziła.
@karol_w
Wiem, że drift jest teraz zajebiście modny, ale nie o to chodzi w dobrym zawieszeniu, żeby co zakręt walczyć z poślizgami
Te auta miały dużą pojemność, a przez to ogromny moment obrotowy. To też 4 biegi przeważnie wystarczyły i wygodnie się jechało bo na każdym biegu się zbierał. Ale zawieszenie archaiczne i nikt nie może powiedzieć, że tak nie jest. Do poldona włóż silnik i przeniesienie napędu z tego hemi i będzie tak samo jechał
W ciężarówkach amerykanie ciągle wkładają przednią szybę na uszczelke i stosują hamulce bębnowe.
Oni żyją w jakimś letargu, nieustającym przekonaniu, że są najlepsi. A konkurencja już dawno ich wyprzedziła.
@karol_w
Wiem, że drift jest teraz zajebiście modny, ale nie o to chodzi w dobrym zawieszeniu, żeby co zakręt walczyć z poślizgami
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów