Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Pierdolisz. Nie znasz się. Nie zawsze możesz zredukować bieg kiedy chcesz nawet w takiej skrzyni biegów jaką ma ferrari. Po prostu możeszu uszkodzić silnik i komputer nie redukuje kiedy obroty są za wysokie. On nic nie zrobił z biegami, bo mu się łopatki i lejce ppjebały. Zdjął nagle nogę z gazu przy wysokich obrotach i huj dalej wiadomo.
Co ty kurwa pierdolisz? W sportowych autach możesz wjebać dwóję i przejechać całą Polskę na odcięciu, aż silnik zajebiesz, a skrzynia nie zmieni, to nie program ze zwykłych dupowozów. Wyjebało go bo zerwało przyczepność, na moście był bardziej wilgotny asfalt (najmocniejsze "korwety" tak wypierdala na suchym).
I hujek z tego że pociąga.
To obejrzyj jeszcze raz.
Co ty kurwa pierdolisz? W sportowych autach możesz wjebać dwóję i przejechać całą Polskę na odcięciu, aż silnik zajebiesz, a skrzynia nie zmieni, to nie program ze zwykłych dupowozów. Wyjebało go bo zerwało przyczepność, na moście był bardziej wilgotny asfalt (najmocniejsze "korwety" tak wypierdala na suchym).
To obejrzyj jeszcze raz.[/quote/
Na jakim biegu według ciebie wjeżdża na ten most? Bo mi to wygląda na 1. Więc kurwa na co on redukuje na Neutral?
Ja pierdole. Ferrari to nie koniecznie wyczynowy wóz.
Skoro nie widzisz, to obejrzyj w zwolnionym tempie, za którą łopatkę pociąga. Poza tym, to nie twój pizdocykl, żeby miał 100 na jedynce.
Jakie auto poleci 100 na jedynce?
..... służbowe
I co to wniosło do tematu? Jedyne co można tam zobaczyć to pojedyncze klatki z filmu
Na jakim biegu według ciebie wjeżdża na ten most? Bo mi to wygląda na 1. Więc kurwa na co on redukuje na Neutral?
Ja pierdole. Ferrari to nie koniecznie wyczynowy wóz.
Według mnie wjeżdża na 2. Ferrari to może nie jest wyczynowy wóz jak piszesz, ale nawet w BMW M2 skrzynia ma taki program, że w ogóle się nie wtrąca.
Według mnie wjeżdża na 2. Ferrari to może nie jest wyczynowy wóz jak piszesz, ale nawet w BMW M2 skrzynia ma taki program, że w ogóle się nie wtrąca.
No to powinna być jedna łopatka jak np w WRC .Pociągam to biegi do góry, Popycham - biegi na dół.
No i właśnie dlatego nie jeżdżę Ferrari
uj cesarz1982 • Dzisiaj 17:39
raczej polecial jak twoja stara po melinach. Wiec morda pisiorze TFU
Chciał przykozaczyć ,a wyszło jak wyszło.
Do tego zdarzenia przyczynił się niewątpliwie kierowca, ale... no właśnie. Chodzi o dyferencjał czyli tzw. szperę. W tej ferrarce oba tylne koła biorą mniej więcej po równo co skutkuje tymże właśnie, że dupa tańcuje. Jak przykatujecie swoje e46 to ona bierze mocniej na to koło, które ma mniej przyczepności - czyli zasadniczo zawsze na lewe bądż prawe, nigdy na oba na raz. Zaś w tej ferrarce wzięły dwa. Jak sobie odtworzycie to 70 razy to zrozumiecie, że auto w pewnym momecie dosłownie płynie, ale nadal na wprost. Bardzo nie na miejscu była ta kontra na kierownicy, ale i tak ona nic by nie zmieniła. Ogólnie to co tu widzimy było nie do wyratowania nawet jakby tam siedział sam Lewis Hamilton czy inny szumi - za mało miejsca. Nawet jak odpuścisz gaz to skrzynia odrazu nie rozłącza kół, więc przy tym manewrze co on odpierdolił po puszczeniu gazu jeszcze przez ok. sekundę koła boksowały. Taka jest szybka motoryzacja, nic nie zrobisz. Nie wciska się 0-1 gazu ;D
Chodzi o dyferencjał czyli tzw. szperę. W tej ferrarce oba tylne koła biorą mniej więcej po równo co skutkuje tymże właśnie, że dupa tańcuje. Jak przykatujecie swoje e46 to ona bierze mocniej na to koło, które ma mniej przyczepności - czyli zasadniczo zawsze na lewe bądż prawe, nigdy na oba na raz. Zaś w tej ferrarce wzięły dwa.
Dawno nie czytałem takiej głupoty. Wiedza motoryzacyjna na poziomie przedszkolaka. Poproś, synek kogoś dorosłego o pomoc bo pierdolisz jak potłuczony. Pewnie wczoraj dowiedziałeś się czym jest szpera, ale jeszcze nie wiesz do czego służy.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów