...trzeba zachować spokój. Szczególnie jadąc 332km/h Porsche 997 GT2 po niemieckiej autostradzie.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
W życiu bym nikomu na tyle nie zaufał, żeby jechać jako pasażer ponad 300 po drodze publicznej
"Akcja" od 1.20
kuooo napisał/a:
...trzeba zachować spokój. Szczególnie jadąc 332km/h Porsche 997 GT2 po niemieckiej autostradzie.
O kurwa.... jeżeli szczególny spokój trzeba zachować na autostradzie niemieckiej, to jaki spokój trzeba zachować na innych drogach?
Niski profil (bardzo niski) - jak walnie nie ciągnie na cmentarz. Co innego runflat w prezydenckiej limuzynie.
No czysta.
Im większe balony na feldze, tym skutki wystrzału gorsze. Ale najgorsze co można zrobić to chyba gwałtownie zacząć hamować. Mi jebła tylna oponka przy 120 na zakręcie, to nawet prawie nie poczułem , bardzo lekko zarzuciło autem, na tyle, że nie trzeba było w sumie nic robić, oprócz delikatnego wyhamowania. Więc nie każdy wystrzał kończy się jak u prezydenta dupy
Cytat:
W życiu bym nikomu na tyle nie zaufał, żeby jechać jako pasażer ponad 300 po drodze publicznej
A mnie byś zaufał?
Po to właśnie jest indeks prędkości
Najczęściej spotykane są T i H - odpowiednio 190 i 210km/h
Najwyższym indeksem jest Y - do 300km/h
Radzę wziąć to pod uwagę przy kolejnym testowaniu "ile wyciągnie" na autostradzie Warto też dodać, że indeks "słabnie" wraz z wiekiem opony. Tym samym wyciskanie powyżej 150-180 przy kilku (starszych niż 5-6 lat) lub kilkunastoletnich oponach może być materiałem z harda na tysiąc piw
Najczęściej spotykane są T i H - odpowiednio 190 i 210km/h
Najwyższym indeksem jest Y - do 300km/h
Radzę wziąć to pod uwagę przy kolejnym testowaniu "ile wyciągnie" na autostradzie Warto też dodać, że indeks "słabnie" wraz z wiekiem opony. Tym samym wyciskanie powyżej 150-180 przy kilku (starszych niż 5-6 lat) lub kilkunastoletnich oponach może być materiałem z harda na tysiąc piw
krzyks napisał/a:
O kurwa.... jeżeli szczególny spokój trzeba zachować na autostradzie niemieckiej, to jaki spokój trzeba zachować na innych drogach?
Mnoży się tego skurwysyństwa blokującego lewy pas na potęgę, denerwującym wybitnie jest jak na Holendrów się też trafi. O Belgach nie wspomnę - najprawdopodobniej prawko znajdują w chipsach.
I tak się to kurwa robi.. pękła guma wyciąga telefon i dzwoni do ojca się poskarżyć. Uczcie się biedaki
Kiedy filmik ze spalenia się żarówki?
Nawet szklanki wody nie ma za to gówno.
Nawet szklanki wody nie ma za to gówno.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów