...trzeba zachować spokój. Szczególnie jadąc 332km/h Porsche 997 GT2 po niemieckiej autostradzie.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
🔥
Ubogacacze kulturowi zaczepiali panią
- teraz popularne
W życiu bym nikomu na tyle nie zaufał, żeby jechać jako pasażer ponad 300 po drodze publicznej
"Akcja" od 1.20
kuooo napisał/a:
...trzeba zachować spokój. Szczególnie jadąc 332km/h Porsche 997 GT2 po niemieckiej autostradzie.
O kurwa.... jeżeli szczególny spokój trzeba zachować na autostradzie niemieckiej, to jaki spokój trzeba zachować na innych drogach?
Niski profil (bardzo niski) - jak walnie nie ciągnie na cmentarz. Co innego runflat w prezydenckiej limuzynie.
No czysta.
Im większe balony na feldze, tym skutki wystrzału gorsze. Ale najgorsze co można zrobić to chyba gwałtownie zacząć hamować. Mi jebła tylna oponka przy 120 na zakręcie, to nawet prawie nie poczułem , bardzo lekko zarzuciło autem, na tyle, że nie trzeba było w sumie nic robić, oprócz delikatnego wyhamowania. Więc nie każdy wystrzał kończy się jak u prezydenta dupy
Cytat:
W życiu bym nikomu na tyle nie zaufał, żeby jechać jako pasażer ponad 300 po drodze publicznej
A mnie byś zaufał?
Po to właśnie jest indeks prędkości
Najczęściej spotykane są T i H - odpowiednio 190 i 210km/h
Najwyższym indeksem jest Y - do 300km/h
Radzę wziąć to pod uwagę przy kolejnym testowaniu "ile wyciągnie" na autostradzie Warto też dodać, że indeks "słabnie" wraz z wiekiem opony. Tym samym wyciskanie powyżej 150-180 przy kilku (starszych niż 5-6 lat) lub kilkunastoletnich oponach może być materiałem z harda na tysiąc piw
Najczęściej spotykane są T i H - odpowiednio 190 i 210km/h
Najwyższym indeksem jest Y - do 300km/h
Radzę wziąć to pod uwagę przy kolejnym testowaniu "ile wyciągnie" na autostradzie Warto też dodać, że indeks "słabnie" wraz z wiekiem opony. Tym samym wyciskanie powyżej 150-180 przy kilku (starszych niż 5-6 lat) lub kilkunastoletnich oponach może być materiałem z harda na tysiąc piw
krzyks napisał/a:
O kurwa.... jeżeli szczególny spokój trzeba zachować na autostradzie niemieckiej, to jaki spokój trzeba zachować na innych drogach?
Mnoży się tego skurwysyństwa blokującego lewy pas na potęgę, denerwującym wybitnie jest jak na Holendrów się też trafi. O Belgach nie wspomnę - najprawdopodobniej prawko znajdują w chipsach.
I tak się to kurwa robi.. pękła guma wyciąga telefon i dzwoni do ojca się poskarżyć. Uczcie się biedaki
Kiedy filmik ze spalenia się żarówki?
Nawet szklanki wody nie ma za to gówno.
Nawet szklanki wody nie ma za to gówno.