Witam.
Przed przeczytaniem dla klimatu proponuję włączyć piosenkę poniżej, jak nie pasuje,nie lubicie brudasów to scrolling down.
Dzisiaj chciałbym wam przedstawić projekt polskiego studia Black Eye o nazwie "Gloria Victis". Jako że sam jestem pasjonatem historii oraz należę do grupy rekonstrukcyjnej ze szczególnym entuzjazmem wypatruję daty premiery.
Gloria Victis jest grą z gatunku MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game), w której w znaczmy stopniu kładziony jest nacisk na klasyczną grę RPG. Świat stylizowany jest na obraz średniowiecznej Europy i Bliskiego Wschodu z elementami fantasy jak np. mityczne stworzenia ze słowiańskich legend.
Coś o zespole.
Black Eye Games to studio Indie, w którym pracuje ponad 30 doświadczonych osób. Niektórzy z nich współtworzyli takie gry jak Wiedźmin czy Neverwinter Nights. Pośród nich znajdują się również osoby pracujące w wielkich korporacjach, między innymi w Motorola Solutions Polska.
W grze zastosowany został system „Non-Target”. Jest to system, w którym należy samodzielnie celować oraz wyprowadzać ataki w konkretnym kierunku i z odpowiedniej odległości. Pociski lecą po krzywych balistycznych i nie nakierowują się na cel. W walce wymagana jest pewna doza zręczności i taktyki.
Gracz będzie miał pewną dowolność w kreowaniu swojej postaci, w tym wykorzystując odpowiednie statystyki i umiejętności. Jednakże będą również istniały specjalnie generowane archetypy dla tych graczy, którzy chcą mieć wyznaczoną dokładnie ścieżkę rozwoju swojego bohatera.
W Gloria Victis gracz będzie miał do wyboru 10 różnych rodzajów rzemiosł, które będzie mógł rozwijać według swoich upodobań. Jednakże samo ulepszanie przedmiotów nie będzie związane z wizualnym efektem świecących aur. Samo ulepszenie także nie będzie polegało tylko na używaniu run.
Magia w świecie Gloria Victis będzie elitarną umiejętnością, której tajniki poznają tylko nieliczni. Będzie się opierała przed wszystkim na iluzji, okultyzmie i alchemii.
Gra się stale rozwija i niedługim czasie powinna zostać ukończona
Gameplay.
Przed przeczytaniem dla klimatu proponuję włączyć piosenkę poniżej, jak nie pasuje,nie lubicie brudasów to scrolling down.
Dzisiaj chciałbym wam przedstawić projekt polskiego studia Black Eye o nazwie "Gloria Victis". Jako że sam jestem pasjonatem historii oraz należę do grupy rekonstrukcyjnej ze szczególnym entuzjazmem wypatruję daty premiery.
Gloria Victis jest grą z gatunku MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game), w której w znaczmy stopniu kładziony jest nacisk na klasyczną grę RPG. Świat stylizowany jest na obraz średniowiecznej Europy i Bliskiego Wschodu z elementami fantasy jak np. mityczne stworzenia ze słowiańskich legend.
Coś o zespole.
Black Eye Games to studio Indie, w którym pracuje ponad 30 doświadczonych osób. Niektórzy z nich współtworzyli takie gry jak Wiedźmin czy Neverwinter Nights. Pośród nich znajdują się również osoby pracujące w wielkich korporacjach, między innymi w Motorola Solutions Polska.
W grze zastosowany został system „Non-Target”. Jest to system, w którym należy samodzielnie celować oraz wyprowadzać ataki w konkretnym kierunku i z odpowiedniej odległości. Pociski lecą po krzywych balistycznych i nie nakierowują się na cel. W walce wymagana jest pewna doza zręczności i taktyki.
Gracz będzie miał pewną dowolność w kreowaniu swojej postaci, w tym wykorzystując odpowiednie statystyki i umiejętności. Jednakże będą również istniały specjalnie generowane archetypy dla tych graczy, którzy chcą mieć wyznaczoną dokładnie ścieżkę rozwoju swojego bohatera.
W Gloria Victis gracz będzie miał do wyboru 10 różnych rodzajów rzemiosł, które będzie mógł rozwijać według swoich upodobań. Jednakże samo ulepszanie przedmiotów nie będzie związane z wizualnym efektem świecących aur. Samo ulepszenie także nie będzie polegało tylko na używaniu run.
Magia w świecie Gloria Victis będzie elitarną umiejętnością, której tajniki poznają tylko nieliczni. Będzie się opierała przed wszystkim na iluzji, okultyzmie i alchemii.
Gra się stale rozwija i niedługim czasie powinna zostać ukończona
Gameplay.