Greckie wakacje w Izraelu?
dokładnie miałem napisać że to żadna Grecja tylko jakiś ciapakoland
dokładnie miałem napisać że to żadna Grecja tylko jakiś ciapakoland
ja obstawiam turcję.
gadają po hebrajsku, napisy na autobusie po hebrajsku, więc chyba Izrael... albo okolice...
masz rację, tablice rejestracyjne też wyglądają na żydowskie
gadają po hebrajsku, napisy na autobusie po hebrajsku, więc chyba Izrael... albo okolice...
I rejestracja też izraelska. Halmanowi wszystko się pierdoli ostatnio, może za często zagląda do kieliszka. Ale przynajmniej nie napisał, że to Ukraińcy.
[ Dodano: 2024-08-22, 12:33 ]
Ostatnio jak robiłem konserwację podwozia samochodu to zauważyłem że co prawda blachy są całkiem zdrowe alwe zawieszenie dosyć mocno zardzewiało i śruby są mocno zjedzone. Jak będę zmieniał gumy na wahaczach i łączniki stabilizatorów to nie ma huja że kluczami zwykłymi je złapię i odkręcę, będą się obsuwać klucze na nich. Może ktoś mi doradzi co w takiej sytuacji zrobić. Porady typu "jedź do mechanika" proszę se w dupe wsadzić. Ostatnio po powrocie od mechanika tego samego dnia mi jakieś cygsy wycięły katalizator przed domem. U innych mechaników przy serwisie przekręcili mi śrubę w misce olejowej i zerwali gwint tak że potem olej spierdalał aż jak sam zmieniałem sobie olej to to odkryłem. Teraz pierdole robię sam. Tylko jak te śruby przerdzewiałe odkręcić? Tu są spece od wszystkiego to mi pewnie doradzą.
Oczyścić z rdzy drucianą szczotką, dopierdolić na gwint odrdzewiacz, zostawić na godzinę, przypierdolić w śrubę parę razy młotkiem, dopierdolić więcej odrdzewiacza, zostawić na noc. A na drugi dzień próbować kluczem zmiennonastawnym, jeśli normalny za luźny. Albo jeśli masz klucze calowe, może znajdziesz taki zbliżony do metrycznego, ale mniejszy, który akurat będzie pasował.
Ogólnie, chujowa robota. Odkręcanie takich śrub to jakieś 80% pracy. Robiłem kiedyś 20-letniego Golfa, teraz pierdolę, oddaję auta do mechanika. Niech się męczy.