Fragment programu "Usterka"
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
🔥
Spowodowała kolizję i uciekała
- teraz popularne
Na fortranie jechał to mu się dziury porobiły
Studiuję informatykę i Ci lepsi profesorowie non-stop podkreślają, że informatyka to gałąź matematyki, nie rzecz stricte związana z komputerami. To, że się wykorzystuje komputery do przetwarzania informacji to inna sprawa. Poniżej definicja z wiki:
Kubuleki napisał/a:
Studiuję informatykę i Ci lepsi profesorowie non-stop podkreślają, że informatyka to gałąź matematyki, nie rzecz stricte związana z komputerami. To, że się wykorzystuje komputery do przetwarzania informacji to inna sprawa. Poniżej definicja z wiki:
Musisz "studiować" na elitarnej uczelni tą informatykę, jak za źródło podajesz Wiki. A ci Twoi "lepsi profesorowie", to poniżej przeciętnej zachodniej. Od zawsze tak niestety było.
Informatyka to sztuka przetwarzania informacji, a nie kurs obsługi komputera. Dobrze gada.
To jeden z tych programów, w którym niby aktorzy to debile, a tak naprawdę jedynym debilem jest widz.
"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają"
Jak już to należałoby użyć "tę". Proszę dbać o profesjonalizm przy przypierdalaniu się o byle gówno.
Niesłusznie się do kolegi przypierdalasz, ja jestem po infie na jednej z lepszych uczelni w Polsce i dokładnie było tak jak opisał @Kubuleki, zresztą pierwsze 3 lata to prawie 10 różnych matematyk począwszy od analizy (która uszczupla rok 240 studentów do około 100 ) kończąc na procesach stochastycznych. Co do wiki to definicja tam podana jest całkiem niezła, więc można ją cytować. To, że na wiki są bzdety to każdy wie ale wiele rzeczy jest opisane trafnie i w sposób trywialny tak aby szersze grono mogło zrozumieć dane zagadnienie.