📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 17:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-10, 18:32
🔥
Lekcja historii w picułce
- teraz popularne
jestdobrze napisał/a:
moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać
Radzę poczytać sobie odnośnie silników serii B, a konkretniej B16X (jak w pierwszym filmie).
A VTEC może naprawdę mocno się wbijać - ostrzejsze wałki, zwiększenie kompresji poprzez zastosowanie tłoków doprężających, agresywniejsze mapy paliwowe, ustawianie kątów wyprzedzenia zapłonu itp. - mogę tak godzinami
Mój VTEC niestety zdechł - padnięte panewki korbowodowe.
BTW. Drugi filmik - projekt H22T by Romi (w budzie Ciffa 6 gen) - wygooglać
EDIT:
Na potwierdzenie moich słów - filmik. Silnik B18C4 (1.8L, DOHC + VTEC), N/A, mocno doprężony + mody - ca. 6 sek do setki
kurwa nie wiedzialem że tylu mechaników przeglada sadola , tej Artur jesli to czytasz to jutro wbijam z audi do ciebie
______________
"jeśli wsadzisz komuś palec w dupę , to masz palec w dupie i ktoś ma palec w dupie"
kenizeg napisał/a:
Niestety forumowi eksperci, ale tu nie błyśniecie, słowa "super wynalazek japończyków" odnosi się do systemu Vtec- a to raczej nie jest wynalazek włochów tylko Ikuo Kajitani.
"zmienne fazy rozrządu w akcji - super wynalazek japończyków "- Naucz sie czytać, bo to właśnie to jest napisane pod tematem. Zresztą V-tec to tylko OZNACZENIE zmiennych faz rozrządu w Hondach, a nie jakiś kurwa nowy system baranie pierdolony
______________
przykro mi, byłem młody i głupi
i to wnętrze, wykonane z tego samego tworzywa co deska w moim kiblu .
jestdobrze napisał/a:
moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać
A nie N2O przypadkiem ?
______________
Though I walk through the valley in the shadow of death, I fear no evil, for I have fire support overhead.
Jak tak trzepiecie konia na te japońskie auta to jeździe im pomóc czyścić Fukushime z fekalii i innego gówna.
gatun0 napisał/a:
i to wnętrze, wykonane z tego samego tworzywa co deska w moim kiblu .
Hehe, Honda może i fajne miała silniki w latach '90, teraz już nie ma. Tak na prawdę to wszystko, chociaż niektóre Hondy z zewnątrz nawet ładne są, niektórzy mówią, że mają duszę, której ja nie czuję.
@ marcinsud
Jezeli napisalem o silniki tdi to wiadomo ze pisze mk3 w kontekscie golfa co nie ?
Jezeli napisalem o silniki tdi to wiadomo ze pisze mk3 w kontekscie golfa co nie ?
Jeszcze 2 tygodnie temu mialem Civica VI 1.5 VTEC, 99 Rok. Pod namową tatusia okazyjnie zalatwil mi Clio II 2004 rocznik, jedyne co moge powiedziec to to ze Hondziawa rwała asfalt w porównaniu do tego Renaulta. Co ja zrobilem boze jedyny :d. Mozecie mnie za to zjebac nie obraze sie...
* Jedyny plus. Do hondy lalem za 100zl i jechalem w trybie mieszanym 250 km~. W clio za 100zl zrobilem ponad 350 ale nie wiecie jak boli brak tamtej mocy .
* Jedyny plus. Do hondy lalem za 100zl i jechalem w trybie mieszanym 250 km~. W clio za 100zl zrobilem ponad 350 ale nie wiecie jak boli brak tamtej mocy .
@knysha
Ech ibiza tez tak potrafi 1.9 TDI ASV fabrycznie miała 110 KM
tak wiem muzyka i jakość filmu chujowa, ale szybkościomierz widać.
@aroborat
Nie bo w mondeo też są tdi co nie? Sens pisania mk3 jest taki sam jak pisanie, moja 3 generacja jest zajebista nie podając o jaki model samochodu chodzi.
Ech ibiza tez tak potrafi 1.9 TDI ASV fabrycznie miała 110 KM
tak wiem muzyka i jakość filmu chujowa, ale szybkościomierz widać.
@aroborat
Nie bo w mondeo też są tdi co nie? Sens pisania mk3 jest taki sam jak pisanie, moja 3 generacja jest zajebista nie podając o jaki model samochodu chodzi.
@ marcinsud
jak widzę napis TDI to mnie zbiera na wymioty od tego całego hitlerwagenowego ścierwa. najbardziej przereklamowane silniki w historii motoryzacji
jak widzę napis TDI to mnie zbiera na wymioty od tego całego hitlerwagenowego ścierwa. najbardziej przereklamowane silniki w historii motoryzacji
@RTC oczywiście, sam nie lubię diesla, bo w większości aut za bardzo hałasuje, ale akurat silnik ASV wyszedł dobry, małym kosztem można wykręcić z niego dużo, a i oleju opałowego się nie boi jak ktoś jest żyłą.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów