Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
dobre tdi byly jak lataly na pompie rotacyjnej(dobre w sensie oszczedne, w miare mocne i nie do zajebania) kolejne serie na pompowtryskach byly gorsze ,a obecne 2.0 na common railu to szajs na poziomie skuterow z chin , wiec zgodze sie ze tdi to najbardziej przereklamowane silniki , tak jak zreszta caly zlom vieswagena , porownaj sobie np 1.9 tdi z lat 2000-2005 do 2.0 hdi peugeota z tych samych lat ,roznica taka jakbys sie przesiadl z ursusa-c330 do np bmw e46 2.0 d
moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać
Tak to było turbo, kompresor, magnetyzer, dioda, stożek, NO2, H20, i leje się do niego paliwo rakietowe z kryptonitem
Kurwa przecież koleś mógł jechać na pół gazie co widać jak się powoli rozpędza a w momencie w którym VTec się załącza wcisnął gaz do dechy i dalej już jechał jak każda lekka Honda. A po drugie to nie był Civic V gen tylko IV tzw żelazko lub rozpierdalacz VAG'ów
Pozdrawiam napinaczy z Golfów TDi z wirusami
chuja... żaden type-r nie ma takiego pierdolnięcia obrotów, nawet na 1-szym biegu. Jebie fejkiem na ćwierć mili.
PS - dźwięk też nie od niego
dokładnie jak już to w tej hani jest turbo
ale i tak hondy wymiatają wszystkie inne marki mają proporcjonalnie najwiekszą moc wyciągnietą z małych silników i to bez turbo
ale ITB to już wynalazek hondy, który idealnie wspolgra z załączonym vtec
A w którym to roku było?
Radzę poczytać sobie odnośnie silników serii B, a konkretniej B16X (jak w pierwszym filmie).
A VTEC może naprawdę mocno się wbijać - ostrzejsze wałki, zwiększenie kompresji poprzez zastosowanie tłoków doprężających, agresywniejsze mapy paliwowe, ustawianie kątów wyprzedzenia zapłonu itp. - mogę tak godzinami
Mój VTEC niestety zdechł - padnięte panewki korbowodowe.
BTW. Drugi filmik - projekt H22T by Romi (w budzie Ciffa 6 gen) - wygooglać
EDIT:
Na potwierdzenie moich słów - filmik. Silnik B18C4 (1.8L, DOHC + VTEC), N/A, mocno doprężony + mody - ca. 6 sek do setki
Wolno ssąca dwulitrowa szesnastka po drobnych modach rozpędza w trochę ponad 6 sekund budę golfa mk2
Tak to było turbo, kompresor, magnetyzer, dioda, stożek, NO2, H20, i leje się do niego paliwo rakietowe z kryptonitem
Kurwa przecież koleś mógł jechać na pół gazie co widać jak się powoli rozpędza a w momencie w którym VTec się załącza wcisnął gaz do dechy i dalej już jechał jak każda lekka Honda. A po drugie to nie był Civic V gen tylko IV tzw żelazko lub rozpierdalacz VAG'ów
Pozdrawiam napinaczy z Golfów TDi z wirusami
Z tym że, vw robił też dobre silniki. 1,8pirreli w mk1 115koni, 1,8 16v mk2 139 koni, 1,8 g60 mk2 160 koni, rallye mk2 - 160 koni naped na 4 koła, limited mk2 210koni - naped na 4 koła, mk3 2.0 16v abf prawie 170koni i tak do tfsi wersji r 2.0 270 koni - tak więc konkurencja dla jdm jest i to konkretna.
(gdy to pisałem myślałem o FTO 2.0 v6 200 koni, hakosuka 2.0 160 koni, albo o nissanach 200sx, honda to muł w stosunku do nissanów czy mitsubishi.
Wolno ssąca dwulitrowa szesnastka po drobnych modach rozpędza w trochę ponad 6 sekund budę golfa mk2
Mojego Accorda (1300kg), silnik F20Z1 (2.0, SOHC, non-VTEC), na normalnej (długiej) skrzyni - ok. 8.6 sek -- nie było źle
Na dniach złożę silnik do kupy (H22A5 z Prelude V gen), więc może nagram on-board'a i podzielę się
po 1 pbejrzeniu silmiku muślałem ze sie mu kamera przycieła fakt może i sie zbiera na wyrzszych obraotach ale mój tdi szybciej ma 100 na liczniku i zanim mu dojdzie do tych obrotów co mu ta faza się zmienia to mnie już dawno by nie było
No to chyba masz Audi r10...
Mojego Accorda (1300kg), silnik F20Z1 (2.0, SOHC, non-VTEC), na normalnej (długiej) skrzyni - ok. 8.6 sek -- nie było źle
Na dniach złożę silnik do kupy (H22A5 z Prelude V gen), więc może nagram on-board'a i podzielę się
8.6sek to całkiem dobrze. Do ilu RPM silnik się kręci?
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów