18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 17:32
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 2024-11-10, 18:32
🔥 Lekcja historii w picułce - teraz popularne
Avatar
marcinsud 2011-08-30, 16:51
@up to zwracam honor, choć z drugiej strony wszystkie auta z grupy vw mają te silniki, wiec mk3 nie jest wyznacznikiem dla golfa. Na koniec z mojej strony kończę pierdolenie, bo już sucho się robi.
Zgłoś
Avatar
aroborat 2011-08-30, 16:54 2
@ rtc

dobre tdi byly jak lataly na pompie rotacyjnej(dobre w sensie oszczedne, w miare mocne i nie do zajebania) kolejne serie na pompowtryskach byly gorsze ,a obecne 2.0 na common railu to szajs na poziomie skuterow z chin , wiec zgodze sie ze tdi to najbardziej przereklamowane silniki , tak jak zreszta caly zlom vieswagena , porownaj sobie np 1.9 tdi z lat 2000-2005 do 2.0 hdi peugeota z tych samych lat ,roznica taka jakbys sie przesiadl z ursusa-c330 do np bmw e46 2.0 d
Zgłoś
Avatar
Arex94 2011-08-30, 17:32
A ja mam traktor i do setki rozpędzam sie z 10 s z Mount Everestu ... następna setka w 5 s i chuj !!
Zgłoś
Avatar
HondaH22 2011-08-30, 18:04
jestdobrze napisał/a:

moim zdaniem to musi być NO2, włącza się bardzo brutalnie więc turbo i kompresor raczej odpadają a same zmienne fazy to mogą possać i różnica jest ledwo odczuwalna, więc fani hond nie macie się czym podniecać



Tak to było turbo, kompresor, magnetyzer, dioda, stożek, NO2, H20, i leje się do niego paliwo rakietowe z kryptonitem

Kurwa przecież koleś mógł jechać na pół gazie co widać jak się powoli rozpędza a w momencie w którym VTec się załącza wcisnął gaz do dechy i dalej już jechał jak każda lekka Honda. A po drugie to nie był Civic V gen tylko IV tzw żelazko lub rozpierdalacz VAG'ów

Pozdrawiam napinaczy z Golfów TDi z wirusami
Zgłoś
Avatar
makin11 2011-08-30, 18:32
ress napisał/a:

chuja... żaden type-r nie ma takiego pierdolnięcia obrotów, nawet na 1-szym biegu. Jebie fejkiem na ćwierć mili.
PS - dźwięk też nie od niego



dokładnie jak już to w tej hani jest turbo

ale i tak hondy wymiatają wszystkie inne marki mają proporcjonalnie najwiekszą moc wyciągnietą z małych silników i to bez turbo
Zgłoś
Avatar
arti4-92 2011-08-30, 18:51
arturro700R napisał/a:

ale ITB to już wynalazek hondy, który idealnie wspolgra z załączonym vtec



A w którym to roku było?

knysha napisał/a:



Radzę poczytać sobie odnośnie silników serii B, a konkretniej B16X (jak w pierwszym filmie).

A VTEC może naprawdę mocno się wbijać - ostrzejsze wałki, zwiększenie kompresji poprzez zastosowanie tłoków doprężających, agresywniejsze mapy paliwowe, ustawianie kątów wyprzedzenia zapłonu itp. - mogę tak godzinami

Mój VTEC niestety zdechł - padnięte panewki korbowodowe.

BTW. Drugi filmik - projekt H22T by Romi (w budzie Ciffa 6 gen) - wygooglać

EDIT:
Na potwierdzenie moich słów - filmik. Silnik B18C4 (1.8L, DOHC + VTEC), N/A, mocno doprężony + mody - ca. 6 sek do setki



Wolno ssąca dwulitrowa szesnastka po drobnych modach rozpędza w trochę ponad 6 sekund budę golfa mk2

HondaH22 napisał/a:



Tak to było turbo, kompresor, magnetyzer, dioda, stożek, NO2, H20, i leje się do niego paliwo rakietowe z kryptonitem

Kurwa przecież koleś mógł jechać na pół gazie co widać jak się powoli rozpędza a w momencie w którym VTec się załącza wcisnął gaz do dechy i dalej już jechał jak każda lekka Honda. A po drugie to nie był Civic V gen tylko IV tzw żelazko lub rozpierdalacz VAG'ów

Pozdrawiam napinaczy z Golfów TDi z wirusami



Z tym że, vw robił też dobre silniki. 1,8pirreli w mk1 115koni, 1,8 16v mk2 139 koni, 1,8 g60 mk2 160 koni, rallye mk2 - 160 koni naped na 4 koła, limited mk2 210koni - naped na 4 koła, mk3 2.0 16v abf prawie 170koni i tak do tfsi wersji r 2.0 270 koni - tak więc konkurencja dla jdm jest i to konkretna.

(gdy to pisałem myślałem o FTO 2.0 v6 200 koni, hakosuka 2.0 160 koni, albo o nissanach 200sx, honda to muł w stosunku do nissanów czy mitsubishi.
Zgłoś
Avatar
matig 2011-08-30, 20:13
po 1 pbejrzeniu silmiku muślałem ze sie mu kamera przycieła fakt może i sie zbiera na wyrzszych obraotach ale mój tdi szybciej ma 100 na liczniku i zanim mu dojdzie do tych obrotów co mu ta faza się zmienia to mnie już dawno by nie było

______________

z łaski swojej możesz kliknąć P skroc.ga/AdQjP
Zgłoś
Avatar
k................a 2011-08-30, 21:30 1
arti4-92 napisał/a:

Wolno ssąca dwulitrowa szesnastka po drobnych modach rozpędza w trochę ponad 6 sekund budę golfa mk2



Mojego Accorda (1300kg), silnik F20Z1 (2.0, SOHC, non-VTEC), na normalnej (długiej) skrzyni - ok. 8.6 sek -- nie było źle

Na dniach złożę silnik do kupy (H22A5 z Prelude V gen), więc może nagram on-board'a i podzielę się
Zgłoś
Avatar
faba 2011-08-31, 0:49
Ja w V też tylko F-ka:(

______________

"Mówisz na mnie pener? To jest moje drugie imię, wydziabane mam na szyi to ty tępy skurwysynie!"
Zgłoś
Avatar
arti4-92 2011-08-31, 1:08
matig napisał/a:

po 1 pbejrzeniu silmiku muślałem ze sie mu kamera przycieła fakt może i sie zbiera na wyrzszych obraotach ale mój tdi szybciej ma 100 na liczniku i zanim mu dojdzie do tych obrotów co mu ta faza się zmienia to mnie już dawno by nie było



No to chyba masz Audi r10...
Zgłoś
Avatar
mcmt 2011-08-31, 1:27
knysha napisał/a:



Mojego Accorda (1300kg), silnik F20Z1 (2.0, SOHC, non-VTEC), na normalnej (długiej) skrzyni - ok. 8.6 sek -- nie było źle

Na dniach złożę silnik do kupy (H22A5 z Prelude V gen), więc może nagram on-board'a i podzielę się


8.6sek to całkiem dobrze. Do ilu RPM silnik się kręci?

______________

4.8L V8
BMW Klub Polska member
Zgłoś
Avatar
raszpla 2011-08-31, 10:00 1


i niech ktoś jeszcze powie że nie ma jebnięcia

sami mechanicykurwaznawcy

______________

Miłość jest ślepa,ale nie na tyle żeby się prowadzać z brzydkimi babami.
Zgłoś
Avatar
mccoob 2011-08-31, 13:20
Honda nie ma czym się chwalić bo zmienne fazy rozrządu były stosowane w silnikach SAMOLOTÓW, które walczyły podczas... II wojny światowej
Zgłoś
Avatar
Furki 2011-08-31, 14:34
Chyba każdy w miarę rozsądny mocowo samochód, na jedynce w górnym zakresie obrotów, jak się mu depnie, to i jest taki efekt, nie wiem czym tutaj się ekscytować.
Zgłoś
Avatar
mccoob 2011-08-31, 15:53
Chyba coś Ci się pomyliło, to nie dwusuw, który w danym zakresie obrotów ma tak zwany rezonans i wtedy ma pierdolnięcie.
Czterosuw przyśpiesza liniowo.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów