18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (9) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:50
Avatar
Dziamian 2012-10-11, 12:34 2
Cytat:

Śmiejecie się, ale niektórzy naprawdę obcinają zwoje sprężyn żeby posadzić na glebę, albo wsadzają kawały gumy między zwoje żeby utwardzić. W bardzo piękny sposób rozpieprza to całe zawieszenie. Chce się mieć niżej i twardziej, to trzeba zainwestować w sportowy zawias i regulowane wahacze, nie ma rady. Ja zainwestowałem w gwint dzięki czemu mogę podnieść samochód na zimę i nie robię za pług śnieżny.



obcinanie sprężyn bądź podgrzewanie zwojów i zmniejszanie między nimi odległości to praktyka stosowana za czasów naszych staruszków kiedy takie coś jak gwint, sportowe zawieszenie i Air Ride nie było dostępne i tyle, teraz się tego w nowych autach za chuja nie stosuje, chyba że do danego auta nie ma części sportowych zawieszenia albo ktoś chce udowodnić że tak można i tyle, teraz tylko zawiecha sport, gwint albo air i tyle

Sarkos napisał/a:

Śmiejecie się, ale niektórzy naprawdę obcinają zwoje sprężyn żeby posadzić na glebę, albo wsadzają kawały gumy między zwoje żeby utwardzić. W bardzo piękny sposób rozpieprza to całe zawieszenie. Chce się mieć niżej i twardziej, to trzeba zainwestować w sportowy zawias i regulowane wahacze, nie ma rady. Ja zainwestowałem w gwint dzięki czemu mogę podnieść samochód na zimę i nie robię za pług śnieżny.



a gumy między zwoje nie służą tylko do usztywniania ale także i do delikatnego regulowania wysokości sprężyny by auto mogło stać delikatnie wyżej
Zgłoś
Avatar
BornToBeGenius 2012-10-11, 14:39
Nie ma piwa bo tuning spoko.
Zgłoś
Avatar
Yasiu99 2012-10-11, 21:20
Nie czaje... dlaczego tuning? toć to tylko wygląd
Zgłoś
Avatar
daf098 2012-10-11, 21:35 1
Macieyou napisał/a:

German style a nie wieś pajacu. Nisko i szeroko!



"German style" to przerabianie golfa w niepraktycznego brzydala? Jak tuning wideł albo kubła na śmieci. Ni chuja wygodne ale cała wieś patrzy.
Zgłoś
Avatar
BornToBeGenius 2012-10-11, 21:51 5
@UP No kurwa krew mnie zalewa jak widze takie pierdoły. To wolisz kurwa japoński "tuning" (czyt. pług śnieżny)

Niż kurwa german style? Kurwa gdzie ten świat zmierza. Najnormalniejszy, najmniej wieśniacki tuning (bez zbędnych chujstw) a ci go jeszcze jadą.
PS. Taka gleba niepraktyczna? No fakt, na polskie drogi tak, ale w bogatszym kraju kupujesz pneumatyczne zawieszenie za kilkanaście tyś. zł. i tylko *KLIK* i autko wyżej
PS #2. German - niemiecki. Nie wiem czy wiesz, ale Golf to model NIEMIECKIEJ marki Volkswagen. Więc pasuje jak najbardziej. (a co do samych golfów to tylko 2 i 3 jest wieśniacka - 3 najbardziej)
Zgłoś
Avatar
daf098 2012-10-11, 22:15 1
BornToBeGenius napisał/a:


PS #2. German - niemiecki. Nie wiem czy wiesz, ale Golf to model NIEMIECKIEJ marki Volkswagen.



Nie chodzi mi o kraj pochodzenia wideł.
Japoński tuning jest przynajmniej śmieszny a to ładne,wygodne,praktyczne ani śmieszne nie jest. Poczytaj sobie w jakim celu obniża się auta (sportowe) i jakie są wady jazdy takim autem po naszych drogach to może zrozumiesz dlaczego.
Zgłoś
Avatar
S................e 2012-10-12, 13:47
Jaki plus? To minus jak chuj. Nie założy blokady, to odwiozą lawetą na parking i zapłaci dużo więcej
Zgłoś
Avatar
Mateo070891 2012-10-13, 2:30
To jest porzadny german a wiesniaka robisz z siebie komentujac cos czego nie ogarniasz. Pewnie jezdzisz scenikiem pozyczonym od rodzicow i to tylko w nd i swieta. Pozdro!
Zgłoś
Avatar
troylee 2012-10-13, 2:55 1
kurwa, wracam z melanzu, zasiadam jeszcze z herbatka, odpalam sadola i na wejsciu chuj mnie strzelil po przeczytaniu opisu..
gdzie ty kurwa widzisz "wiesniacki tuning"?
Zgłoś
Avatar
K................t 2012-10-13, 5:09
To jest golf r32, tam felga oryginalnie jest 18", lekko podkręcona gleba i zmieniona felga ... gdzie ten wieśniacki tuning ?
goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/0/E2F002017C46BBC5CA256E6D000BB6B0/$file/VW_Golf R32_ovf.jpg?OpenElement
tu masz zdjęcie na oryginalnej feldze, sam do swojego szrota zamawiałem zderzaki z Austrii od tego modelu bo mi się bardzo podobają a nie jakieś parapety
Zgłoś
Avatar
Janóż 2012-10-13, 6:32
Nisko, szeroko i z klasą :] Gleba dobra sprawa, fajnie wygląda, a jeździ jak gokart :]
Zgłoś
Avatar
Zychu213 2012-10-13, 6:36
Dobra gleba i felga tez nie jest wcale taka zła ładnie wygląda:) Wiesńiacko to masz pewnie poloneza zrobionego;]
Zgłoś
Avatar
Boraczany 2012-10-13, 6:50
Ty chyba z grójca jesteś jak to jest wieś tunning.
Zgłoś
Avatar
Philipek 2012-10-13, 7:31 4
aby Tuning wiocha nie byl, musi spelniac zasady swojego stylu. przykladowo German Style nie polega tylko na glebie i felach, tu chodzi o duza moc przedewszystkim. ma to na celu pokazanie innym marka, potegi niemieckich samochodow.
tak samo JDM tu nie chodzi o glupie wlepy, lsniace fele, glebe i zajebista lotke ala Spoon w twoim cudnym Civicku 1.3. w JDM przedewszystkim chodzi o osiagi! jezeli pierwszej zasady sie nie przestrzega, to jest to wiocha!
na kiego grzyba gleba w slabym samochodzie? obnizenie srodka ciezkosci, poszerzenie i utwardzenie ma na celu poprawe prowadzenia, przy ostrym wchodzeniu w zakrety itp itd, po co to komu jak ma sie 1.4 pod maska? 0.o slabe samochody maja byc wozidlami, wygodnie przewozacymi dupe z punktu a do punktu b. jezeli caly czas sa slabe a juz wygody brak, to po chuj taki samochod ma istniec? dla lansu? jak tak to zalosni "tunerzy" z was.
Zgłoś
Avatar
dziaad 2012-10-13, 7:42
co się przypierdalasz człowieku? zawiecha wysoka jak koza to może być w terenówce. no chyba że się jeździ dacią logan w LPG kupioną na raty - bo nówka to lepsze ofkors, wtedy można mieć taką opinię. kolo ma wychuchanego gofera, w rzadkiej wersji, na kultowym kółku i chuj ci do tego. zazdrość kurwa zżera bo pewnie jak sam nie umiesz zaparkować auta starego równolegle do krawężnika "na raz" bez korekt, ocierania się o inne auta i rozpierdalania rantu felgi o krawężnik to pewnie tak jest. wtedy faktycznie dacia logan i 30 cm pod progiem to jedyne wyjście. idż w chuj z takim podejściem.

______________

jebie mnie opinia prostaków
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów