Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Śmiejecie się, ale niektórzy naprawdę obcinają zwoje sprężyn żeby posadzić na glebę, albo wsadzają kawały gumy między zwoje żeby utwardzić. W bardzo piękny sposób rozpieprza to całe zawieszenie. Chce się mieć niżej i twardziej, to trzeba zainwestować w sportowy zawias i regulowane wahacze, nie ma rady. Ja zainwestowałem w gwint dzięki czemu mogę podnieść samochód na zimę i nie robię za pług śnieżny.
obcinanie sprężyn bądź podgrzewanie zwojów i zmniejszanie między nimi odległości to praktyka stosowana za czasów naszych staruszków kiedy takie coś jak gwint, sportowe zawieszenie i Air Ride nie było dostępne i tyle, teraz się tego w nowych autach za chuja nie stosuje, chyba że do danego auta nie ma części sportowych zawieszenia albo ktoś chce udowodnić że tak można i tyle, teraz tylko zawiecha sport, gwint albo air i tyle
Śmiejecie się, ale niektórzy naprawdę obcinają zwoje sprężyn żeby posadzić na glebę, albo wsadzają kawały gumy między zwoje żeby utwardzić. W bardzo piękny sposób rozpieprza to całe zawieszenie. Chce się mieć niżej i twardziej, to trzeba zainwestować w sportowy zawias i regulowane wahacze, nie ma rady. Ja zainwestowałem w gwint dzięki czemu mogę podnieść samochód na zimę i nie robię za pług śnieżny.
a gumy między zwoje nie służą tylko do usztywniania ale także i do delikatnego regulowania wysokości sprężyny by auto mogło stać delikatnie wyżej
German style a nie wieś pajacu. Nisko i szeroko!
"German style" to przerabianie golfa w niepraktycznego brzydala? Jak tuning wideł albo kubła na śmieci. Ni chuja wygodne ale cała wieś patrzy.
Niż kurwa german style? Kurwa gdzie ten świat zmierza. Najnormalniejszy, najmniej wieśniacki tuning (bez zbędnych chujstw) a ci go jeszcze jadą.
PS. Taka gleba niepraktyczna? No fakt, na polskie drogi tak, ale w bogatszym kraju kupujesz pneumatyczne zawieszenie za kilkanaście tyś. zł. i tylko *KLIK* i autko wyżej
PS #2. German - niemiecki. Nie wiem czy wiesz, ale Golf to model NIEMIECKIEJ marki Volkswagen. Więc pasuje jak najbardziej. (a co do samych golfów to tylko 2 i 3 jest wieśniacka - 3 najbardziej)
PS #2. German - niemiecki. Nie wiem czy wiesz, ale Golf to model NIEMIECKIEJ marki Volkswagen.
Nie chodzi mi o kraj pochodzenia wideł.
Japoński tuning jest przynajmniej śmieszny a to ładne,wygodne,praktyczne ani śmieszne nie jest. Poczytaj sobie w jakim celu obniża się auta (sportowe) i jakie są wady jazdy takim autem po naszych drogach to może zrozumiesz dlaczego.
gdzie ty kurwa widzisz "wiesniacki tuning"?
goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/0/E2F002017C46BBC5CA256E6D000BB6B0/$file/VW_Golf R32_ovf.jpg?OpenElement
tu masz zdjęcie na oryginalnej feldze, sam do swojego szrota zamawiałem zderzaki z Austrii od tego modelu bo mi się bardzo podobają a nie jakieś parapety
tak samo JDM tu nie chodzi o glupie wlepy, lsniace fele, glebe i zajebista lotke ala Spoon w twoim cudnym Civicku 1.3. w JDM przedewszystkim chodzi o osiagi! jezeli pierwszej zasady sie nie przestrzega, to jest to wiocha!
na kiego grzyba gleba w slabym samochodzie? obnizenie srodka ciezkosci, poszerzenie i utwardzenie ma na celu poprawe prowadzenia, przy ostrym wchodzeniu w zakrety itp itd, po co to komu jak ma sie 1.4 pod maska? 0.o slabe samochody maja byc wozidlami, wygodnie przewozacymi dupe z punktu a do punktu b. jezeli caly czas sa slabe a juz wygody brak, to po chuj taki samochod ma istniec? dla lansu? jak tak to zalosni "tunerzy" z was.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów