Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Po miejscu zatrzymania niektórych składów, śmiem twierdzić, że one mogą się zatrzymać przed, ale nie chcą, bo są skurwiałymi cwelami.. Pewnie mają specjalne szkolenia do tego
Droga hamowania pociągu o masie 1500 ton, jadącego z prędkością 50 km/h to około 500 metrów......
Droga hamowania pociągu o masie 750 ton, jadącego z prędkością 100 km/h to około 500 metrów.......
Czyli jeśli cokolwiek ogranicza widoczność maszyniście : wzniesienie, zakręt, roślinność to pozamiatane....
Masz tu dziecko wzory na hamowanie pociągu - pobaw się
dl.acm.org/doi/pdf/10.5555/563780.563784
nie lepiej wyłamac szlabany ???????
Strzelam, że coś w układnie pneumatyki się rozszczelniło co poskutkowało zablokowaniem hamulców. Dość częsty przypadek na nierównych przejazdach kolejowych.
A debilu nie bierzesz pod uwagę ze uderzenie a później ciągnięcie ciężarówki powoduje szybsze wytracenie prędkości przez pociąg?
Noo maks 35 ton przeciw minimum 200, gdzie te 200 jedzie po torze a te 35 jest lamane jak zapalka z pewnoscia znacznie spowolni taka mase. Stan na drodze i przyjmij rozpedzona osobowke na klate, ciekaw jestem jak bardzo skrocisz droge ewentualnego hamowania. Same bystrzaki
Po miejscu zatrzymania niektórych składów, śmiem twierdzić, że one mogą się zatrzymać przed, ale nie chcą, bo są skurwiałymi cwelami.. Pewnie mają specjalne szkolenia do tego
No pewnie. Każdy "konduktor-skurwiel" ma HUD wyświetlający mały celownik na przedniej szybie, a jego marzeniem jest wjechać w naczepę wyładowaną stalowymi prętami/rurami czy blachami.
Choć, moim zdaniem, szczyt punktacji zajmować powinny ameby umysłowe, takie ja Ty
eee tam. Na upartego można ich nazywać gebelsami. Rasa germańska w końcu. No i przecież Holendrzy dość mocno kolaborowali z nazistami.
5 Dywizja Pancerna SS „Wiking” złożona z patriotycznych pomarańczowych pacyfikowała ludność Lubelszczyzny w 41' i tłumiła Powstanie Warszawskie w 44'
23 Dywizja Grenadierów Pancernych SS „Nederland” walczyła z Polakami pod Szczecinem . Holenderskie oddziały SS były najlepsze , najskuteczniejsze , otrzymały najwięcej Krzyży Żelaznych - najwyższych nazistowskich odznaczeń za męstwo . Rząd holenderski aktywnie współpracował z Niemcami w celu wyłapania Żydów ...
Głupoty piszesz, a wystarczyło sobie poczytać że 5 pancerna to byli Niemcy z pułku Germania oraz kolaboranci z północnej Europy.
źródło
Stare i bodajże na JM było
To rozumiem, że kolega spod znaku tęczowej flagi jm ?
Noo maks 35 ton przeciw minimum 200, gdzie te 200 jedzie po torze a te 35 jest lamane jak zapalka z pewnoscia znacznie spowolni taka mase. Stan na drodze i przyjmij rozpedzona osobowke na klate, ciekaw jestem jak bardzo skrocisz droge ewentualnego hamowania. Same bystrzaki
Nie dość że baran to jeszcze ślepy...widać po nagraniu że uderzenie miało wpływ na drogę hamowania widać wyraźne zwolnienie pociągu i go chwilowo uniosło. Co do osobówki nawet nie będę wchodził w większa dyskusję bo widać żeś debil co na fizyce nie uważał. Jaki wpływ na drogę hamowania mają zakleszczone metalowe elementy między pojazdem a gruntem a jaki człowiek który zostaje od razu wyjebany w powietrze przez samochód?
Nie dość że baran to jeszcze ślepy...widać po nagraniu że uderzenie miało wpływ na drogę hamowania widać wyraźne zwolnienie pociągu i go chwilowo uniosło. Co do osobówki nawet nie będę wchodził w większa dyskusję bo widać żeś debil co na fizyce nie uważał. Jaki wpływ na drogę hamowania mają zakleszczone metalowe elementy między pojazdem a gruntem a jaki człowiek który zostaje od razu wyjebany w powietrze przez samochód?
Ćśśś. Spokojnie. Nie dyskutuj z debilami, bo, jak mówi stare powiedzenie, sprowadzą Cię do swojego poziomu i dojebią doświadczeniem.
No oczywiście.. Potrafi się zatrzymać 30 metrów za rozjebaną ciężarówką, ale przed już nie.. Jakiż jestem głupi, żeby nie pojąć dlaczego.
Wprowadzane jest tak zwane hamowanie nagle i tyle nic więcej nieda się zrobić. Długość hamowania takie pociągi zależy od jego masy ,ilości kół i prędkości.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów