18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (6) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Szukaj Forum Odznaki Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:21
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 4:25
🔥 Żydów nie obsługujemy - teraz popularne
🔥 Powrót człowieka skurwiela - teraz popularne
Avatar
Caanonierka 2023-11-23, 22:27 92
Centymetra krawężnika nie przestąpię,póki samochód nie stoi na 100%!Zaglądając na sąsiednie pasy!I jeszcze gestem dziękuję za zatrzymanie i umożliwienie mi bezpiecznego przejścia!Jestem kierowcą.
Zgłoś
Avatar
PabllosSantoDaSilva 2023-11-23, 22:36 33
Pani, co pani przecież miałam pierwszeństwo na przejściu! A ja psze pani jestem w ciąży, więc to ja mam pierwszeństwo!

Niesamowite jak bezstrosko ludzie wchodzą sobie na pasy wierząc, że nowe przepisy same wyhamowują samochód przed przejściem dla pieszych. Obojętnie jaka aura czy pora dnia i czy wchodzi zza drzewa czy zza rogu budynku.

Tu akurat widoczność była dobra więc ewidentnie "kierownica" dała ciała ale piesza widząc, że auto nie zwalnia tez poszła lekkoduchem po bandzie.
Zgłoś
Avatar
Rangraf 2023-11-23, 23:07 30
Straszne są te bezmózgi piesze
Zgłoś
Avatar
Mariusz87 2023-11-23, 23:09 12
Już to mowiłem, ale tak mnie wkurwiają ci ludzie, że się powtórzę. Cały czas pierdolą o tym, że kierowcy mają mieć ograniczone zaufanie i tamto i sramto, ale pieszych nikt nie uczy, nikt nie kontroluje, nikt nie karze. Lezą gdzie chcą i jak chcą. Robią z nich święte krowy, bo tylko kierowcy odpowiadają za całe zło tego świata.
Zgłoś
Avatar
KosmatyHui 2023-11-23, 23:34 9
Ja tu widze kurwiszcze, ktore bez zachowania jakiejkolwiek ostroznosci, wymusila pierwszenstwo na prawidlowo jadacym kaudi.

Mariusz87 napisał/a: