📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Przesłanie do kozojebców
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
dennissliwa napisał/a:
Gdyby zahamował to szybko by go poskładało jak scyzoryk
nie miał hamować tylko powoli zwalniać i po temacie by było... widać kiedy dopiero zaczyna zwalniać...........
______________
znowu wróciłem na sadola
Musiał dobry bit napierdalać że tak bujać zaczeło, ktoś wie jaka muza leciała?
Budrys2000 napisał/a:
Nie chuja nie znam się na samochodach, nigdy nie miałem takiej sytuacji i nie wiem, czy należy zwolnić czy przyśpieszyć.
Tak jak reszta tutaj, ale każdy może pierdolić do oporu. A chujow Ci poślą samozwańcze eksperty co od święta uberem jeżdżą z tyłu jak pomyślisz logicznie że bezpieczniej jest zwolnić niż przyspieszyć aby to opanować. Nie mówię o hamowaniu. Na pewno dać w pizde bym się bał i raczej nikt na ten pomysł w razie problemów nie uzna to za dobry pomysł.
kilkadziesiąt cm do przodu z ładunkiem i po przyczynie tego zdarzenia
Kiedyś słyszałem o 2 taktykach pierwsza to delikatne przyhamowanie i następne przyśpieczenie a druga to przyśpieszanie. Imo ta pierwsza to po prostu jak już zakurwiamy bardzo szybko i nie damy rady przyśpieszyć. Wydaje mi się że poszedłbym raczej po prostu w przyśpieszenie, a gdy przyczepa z samochodem się uspokoi (co powinno dość szybko nastąpić ) to sobie już równomiernie zwolnić. Na chłopski rozum to tak trochę jak z jazdą rowerem jak startujesz to może cię bujnąć no ale jak już się delikatnie rozpędzisz to jedziesz normalnie ;d Chuj wie bo fizykiem to nie jestem
Widzę, że dwóch pajaców się sciera a prawda jest jedna. Mniota ich jak szatan.
Wszyscy piszą, żeby w takiej sytuacji przyspieszać, ale należy zacząć od tego czy w ogóle mamy czym dopierdolić. Na powyższym nagraniu mamy, o ile się nie mylę, A4 B5 z lawetą o łącznej masie prawdopodobnie przekraczającej DMC dopuszczalnej holowanej przyczepy dla tego auta. Na domiar złego, na moje oko jest to FWD, bo Quattro nie tak łatwo wytrącić z toru jazdy, a także niezbyt mocny silnik. Nawet jeśli to było 2.8 w benzynie czy 2.5TDI, to wciąż trochę mało, by dynamicznie przyspieszyć z takim obciążeniem, w takiej sytuacji to po prostu nie jedzie, a jeśli ciągniemy pospolitym klekotem 1.9TDI, to pozostaje modlić się, by przy drodze żadnych drzew nie było, bo tu już nic nie da się zrobić.
Niestety, do ciągania ciężkich przyczep, żeby było bezpiecznie, musi być stały napęd 4x4 lub RWD i do tego mocny diesel 3.0L od 200 koni w górę lub benzyna co najmniej 250 koni, najlepiej z automatem. Wszystkie FWD są fatalnie wyważone, mają ciężki przód i lekki tył, więc nie sprawdzają się jako holowniki.
Niestety, do ciągania ciężkich przyczep, żeby było bezpiecznie, musi być stały napęd 4x4 lub RWD i do tego mocny diesel 3.0L od 200 koni w górę lub benzyna co najmniej 250 koni, najlepiej z automatem. Wszystkie FWD są fatalnie wyważone, mają ciężki przód i lekki tył, więc nie sprawdzają się jako holowniki.
Skoczony debil, połowe auta z przyczepy powinien przeciąć kątówką i przenieść do samochodu ciągnącego towar w celu ustabiliowania masy tak jak na tym pokazowym filmie
youtu.be/KlD7THCoypk?si=T6u_uDr2s0su5uTa
youtu.be/KlD7THCoypk?si=T6u_uDr2s0su5uTa
dancio1978 napisał/a:
Kretyn to ty jesteś. Nie zwolnić a najpierw przyspieszyć by ustabilizować skład
Właśnie widać na załączonym filmie jak skończyło się przyspieszanie.
Nie raz miałem taką sytuację. Trzeba delikatnie zwalniać i jednocześnie stabilizować skład odpowiednimi ruchami kierownicy.
dancio1978 napisał/a:
Kretyn to ty jesteś. Nie zwolnić a najpierw przyspieszyć by ustabilizować skład a dopiero zwolnić. Nie pisz takich głupot bo w krytycznej sytuacji ktoś mógłby sobie przypomnieć twój wpis i cie posłuchać.
No niezupełni. Cięzar na przyczepie jest źle rozłożony. za duża masa za osią przyczepki. Ale jaknajbardziej. Należy przyspieszyć by ustabilizować nie hamować.
teraz to Ty pierdolisz takie bzdury, że czytać tego nie mogę. Tylko z jednym się mogę zgodzić, a jako, że na codzień jeżdżę z lawetą to się wypowiem. Ewidentnie źle rozłożony ciężar na lawacie, ale gdyby dodał gazu było by jeszcze gorzej, właśnie kurwa dlatego, że ciężar jest źle rozłożony! Gdyby odpowiednio wcześniej gościu zaczął delikatnie zwalniać ,nic by mu się nie stało i zatrzymałby pojazd. Kolega za dużo w GTA się nagrał.
Cytat z kursu :
"Jeśli przyczepka już zaczyna wpływać na utratę równowagi tyłu twojego auta, postaraj się wyrównać tor jazdy, czyli albo delikatnie hamuj w momencie, w którym przyczepka i auto znajdą się w jednej linii, albo dodaj delikatnie gazu i wyrównaj tor jazdy, dopiero później zacznij wytracać prędkość."
Sytuacja opisana w momencie poślizgu lawety z odpowiednio rozłożonym ciężarem. Jak myślisz co się stanie gdy ciężar rozłożony jest nie odpowiednio, a Ty zaczniesz przyśpieszać ?
______________
poker better than life
Co za matoł. Auto przypięte tylko przodem, tył lata jak chce i źle rozłożona masa na lawecie. Ani przyspieszać ani hamować nie wolno. Powinien stopniowo ale zdecydowanie zwalniać aby zatrzymać auto. W sumie, dobrze tak matołowi
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów