Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:34
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:47
🔥 Przesłanie do kozojebców - teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
niemamskarpet. 2024-02-02, 23:15
dennissliwa napisał/a:

Gdyby zahamował to szybko by go poskładało jak scyzoryk



nie miał hamować tylko powoli zwalniać i po temacie by było... widać kiedy dopiero zaczyna zwalniać...........

______________

znowu wróciłem na sadola
Zgłoś
Avatar
M883 2024-02-02, 23:24
Wystarczyłoby przyhamować na chwilę, ale po co?
Zgłoś
Avatar
poliqon 2024-02-02, 23:28
Musiał dobry bit napierdalać że tak bujać zaczeło, ktoś wie jaka muza leciała?
Zgłoś
Avatar
SlimShady 2024-02-02, 23:30
Budrys2000 napisał/a:

Nie chuja nie znam się na samochodach, nigdy nie miałem takiej sytuacji i nie wiem, czy należy zwolnić czy przyśpieszyć.



Tak jak reszta tutaj, ale każdy może pierdolić do oporu. A chujow Ci poślą samozwańcze eksperty co od święta uberem jeżdżą z tyłu jak pomyślisz logicznie że bezpieczniej jest zwolnić niż przyspieszyć aby to opanować. Nie mówię o hamowaniu. Na pewno dać w pizde bym się bał i raczej nikt na ten pomysł w razie problemów nie uzna to za dobry pomysł.
Zgłoś
Avatar
gonzor 2024-02-02, 23:31
kilkadziesiąt cm do przodu z ładunkiem i po przyczynie tego zdarzenia
Zgłoś
Avatar
modified1 2024-02-03, 0:03
Kiedyś słyszałem o 2 taktykach pierwsza to delikatne przyhamowanie i następne przyśpieczenie a druga to przyśpieszanie. Imo ta pierwsza to po prostu jak już zakurwiamy bardzo szybko i nie damy rady przyśpieszyć. Wydaje mi się że poszedłbym raczej po prostu w przyśpieszenie, a gdy przyczepa z samochodem się uspokoi (co powinno dość szybko nastąpić ) to sobie już równomiernie zwolnić. Na chłopski rozum to tak trochę jak z jazdą rowerem jak startujesz to może cię bujnąć no ale jak już się delikatnie rozpędzisz to jedziesz normalnie ;d Chuj wie bo fizykiem to nie jestem
Zgłoś
Avatar
koolowsky 2024-02-03, 0:10 1
Widzę, że dwóch pajaców się sciera a prawda jest jedna. Mniota ich jak szatan.
Zgłoś
Avatar
lesku73 2024-02-03, 0:45
paaanie to się wyklepie
Zgłoś
Avatar
smc 2024-02-03, 1:02 1
Ale urwał!
Zgłoś
Avatar
Nemrod90 2024-02-03, 1:21 4
Wszyscy piszą, żeby w takiej sytuacji przyspieszać, ale należy zacząć od tego czy w ogóle mamy czym dopierdolić. Na powyższym nagraniu mamy, o ile się nie mylę, A4 B5 z lawetą o łącznej masie prawdopodobnie przekraczającej DMC dopuszczalnej holowanej przyczepy dla tego auta. Na domiar złego, na moje oko jest to FWD, bo Quattro nie tak łatwo wytrącić z toru jazdy, a także niezbyt mocny silnik. Nawet jeśli to było 2.8 w benzynie czy 2.5TDI, to wciąż trochę mało, by dynamicznie przyspieszyć z takim obciążeniem, w takiej sytuacji to po prostu nie jedzie, a jeśli ciągniemy pospolitym klekotem 1.9TDI, to pozostaje modlić się, by przy drodze żadnych drzew nie było, bo tu już nic nie da się zrobić.

Niestety, do ciągania ciężkich przyczep, żeby było bezpiecznie, musi być stały napęd 4x4 lub RWD i do tego mocny diesel 3.0L od 200 koni w górę lub benzyna co najmniej 250 koni, najlepiej z automatem. Wszystkie FWD są fatalnie wyważone, mają ciężki przód i lekki tył, więc nie sprawdzają się jako holowniki.
Zgłoś
Avatar
OldMann 2024-02-03, 1:53
Skoczony debil, połowe auta z przyczepy powinien przeciąć kątówką i przenieść do samochodu ciągnącego towar w celu ustabiliowania masy tak jak na tym pokazowym filmie

youtu.be/KlD7THCoypk?si=T6u_uDr2s0su5uTa
Zgłoś
Avatar
Aaltonen 2024-02-03, 8:53 1
dancio1978 napisał/a:

Kretyn to ty jesteś. Nie zwolnić a najpierw przyspieszyć by ustabilizować skład



Właśnie widać na załączonym filmie jak skończyło się przyspieszanie.

Nie raz miałem taką sytuację. Trzeba delikatnie zwalniać i jednocześnie stabilizować skład odpowiednimi ruchami kierownicy.
Zgłoś
Avatar
RAZAK 2024-02-03, 10:06 1
dancio1978 napisał/a:

Kretyn to ty jesteś. Nie zwolnić a najpierw przyspieszyć by ustabilizować skład a dopiero zwolnić. Nie pisz takich głupot bo w krytycznej sytuacji ktoś mógłby sobie przypomnieć twój wpis i cie posłuchać.
No niezupełni. Cięzar na przyczepie jest źle rozłożony. za duża masa za osią przyczepki. Ale jaknajbardziej. Należy przyspieszyć by ustabilizować nie hamować.



teraz to Ty pierdolisz takie bzdury, że czytać tego nie mogę. Tylko z jednym się mogę zgodzić, a jako, że na codzień jeżdżę z lawetą to się wypowiem. Ewidentnie źle rozłożony ciężar na lawacie, ale gdyby dodał gazu było by jeszcze gorzej, właśnie kurwa dlatego, że ciężar jest źle rozłożony! Gdyby odpowiednio wcześniej gościu zaczął delikatnie zwalniać ,nic by mu się nie stało i zatrzymałby pojazd. Kolega za dużo w GTA się nagrał.

Cytat z kursu :

"Jeśli przyczepka już zaczyna wpływać na utratę równowagi tyłu twojego auta, postaraj się wyrównać tor jazdy, czyli albo delikatnie hamuj w momencie, w którym przyczepka i auto znajdą się w jednej linii, albo dodaj delikatnie gazu i wyrównaj tor jazdy, dopiero później zacznij wytracać prędkość."

Sytuacja opisana w momencie poślizgu lawety z odpowiednio rozłożonym ciężarem. Jak myślisz co się stanie gdy ciężar rozłożony jest nie odpowiednio, a Ty zaczniesz przyśpieszać ?

______________

poker better than life
Zgłoś
Avatar
k................8 2024-02-03, 12:44
Co za matoł. Auto przypięte tylko przodem, tył lata jak chce i źle rozłożona masa na lawecie. Ani przyspieszać ani hamować nie wolno. Powinien stopniowo ale zdecydowanie zwalniać aby zatrzymać auto. W sumie, dobrze tak matołowi
Zgłoś
Avatar
Sayoko 2024-02-03, 13:20
Debil czy pijany ?
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem