📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:34
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Przesłanie do kozojebców
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
sberek38 napisał/a:
Debil na pewno, ale być może w czasie tej trasy miotało go tak bardzo często, a później się stabilizowało. Na ukrainę jeszcze daleka droga i nie ma czasu hamować co chwile.
Codziennie z dwa razy mam taką sytuację jadąc z maszyną do betonu 1,800kg
dancio1978 napisał/a:
No niezupełni. Cięzar na przyczepie jest źle rozłożony. za duża masa za osią przyczepki. Ale jaknajbardziej. Należy przyspieszyć by ustabilizować nie hamować.
dancio1978 napisał/a:
Kretyn to ty jesteś. Nie zwolnić a najpierw przyspieszyć by ustabilizować skład a dopiero zwolnić. Nie pisz takich głupot bo w krytycznej sytuacji ktoś mógłby sobie przypomnieć twój wpis i cie posłuchać.
Lawety holowane mają hamulce najazdowe, więc lekkie hamowanie na dość wczesnym etapie ( za późno już nic nie pomoże) spowodowałoby przeniesienie środka ciężkości delikatnie do przodu lawety( czego potrzeba do stałej stabilnej jazdy). Żeby dociążyć tył samochodu poprzez przyśpieszanie potrzebowałbyś chyba silnik od ferrari i napęd na tylną oś. Także jestem innego zdania, jak tylko pojawiły się oznaki zarzucania zestawu należało natychmiast puścić gaz i zacząć hamowanie (nawet najazdowy by się nie musiał się włączać). Także miał wystarczająco czasu żeby uratować sytuację.
Ciągnął kiedyś ktoś przyczepę? Załadowaną?
przeciążoną na tył? Chyba kurwa nie ,bo głupoty piszecie. Ja ciągam zawodowo i miałem przyjemność ciągnąć busem przyczepę akurat gastronomiczną ale żle załadowaną i zjawisko takie jak na filmie pojawia się po przekroczeniu pewnej prędkości i wzmaga się wraz z jej wzrostem . wystarczy nacisnąć hamulec , masa przesuwa sie na hak , dociska tylną oś pojazdu ciągnącego stabilizuje tor jazdy . Wystarczyło z wyczuciem przyhamować i przyczepa przestała by latać . Teoria z przyspieszeniem i "wyciąganiem przyczepy" oczywiście jest ok ale w przypadku poślizgu przyczepy a nie złego rozkładu masy. Przyspieszenie daje efekt jak na filmie.
przeciążoną na tył? Chyba kurwa nie ,bo głupoty piszecie. Ja ciągam zawodowo i miałem przyjemność ciągnąć busem przyczepę akurat gastronomiczną ale żle załadowaną i zjawisko takie jak na filmie pojawia się po przekroczeniu pewnej prędkości i wzmaga się wraz z jej wzrostem . wystarczy nacisnąć hamulec , masa przesuwa sie na hak , dociska tylną oś pojazdu ciągnącego stabilizuje tor jazdy . Wystarczyło z wyczuciem przyhamować i przyczepa przestała by latać . Teoria z przyspieszeniem i "wyciąganiem przyczepy" oczywiście jest ok ale w przypadku poślizgu przyczepy a nie złego rozkładu masy. Przyspieszenie daje efekt jak na filmie.
zasrac się przyspieszyć zajebac w heble aż zadymi i się zatrzymasz większą prędkość nigdy w niczym nie pomaga
Tak sadolowe skurwysyny, w takiej sytuacji się przyspiesza a nie zwalnia, tłuki jebane.
Tak sadolowe skurwysyny, w takiej sytuacji się przyspiesza a nie zwalnia, tłuki jebane.
Sam jesteś kuwa debil
Tak sadolowe skurwysyny, w takiej sytuacji się przyspiesza a nie zwalnia, tłuki jebane.
JanJankowski napisał/a:
Prawdziwy debil. Miał mnóstwo czasu żeby zwolnić. Kretyn normalnie.
Sam jesteś kuwa debil
Straty wyceniono na 500zł, z czego 300zł to koszt naprawy ściany tunelu
Jakim trzeba być bezmozgiem żeby próbować jechać dalej, wystarczyko nacisnąć hamulec i zwolnić
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów