📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
20 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
🔥
Składanka traktorów zagłady i maszyn rolniczych
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
E, myślałem że to o prawdziwych myśliwcach a nie tych zabawkach naszpikowanych elektroniką...
damian88719 napisał/a:
2:08 polski akcent
Zwłaszcza że już na samym początku ma na ramieniu polską flagę...
Mam kilka takich w domu, co prawda z plastiku, ale piruety za to lepsze robią
teraz to piloci się zbytnio nie popiszą za dużo takich bajerów takich jak ten z linku ->
a teraz ta elektronika sama lata, lądowanie myśliwcem tłokowym takim jak bf109 czy spitfire było kilkukrotnie cięższe niż obecnymi migami czy f'
no i walka powietrzna hmm toczy się na 20 km nawet się nie widzą a strzelają rakietami..
a teraz ta elektronika sama lata, lądowanie myśliwcem tłokowym takim jak bf109 czy spitfire było kilkukrotnie cięższe niż obecnymi migami czy f'
no i walka powietrzna hmm toczy się na 20 km nawet się nie widzą a strzelają rakietami..
Za samoloty zawsze piwo!
DrOmg
ile godzin wylatałes na Spitfire a ile na nowoczesnych że taki szpecjalista jesteś ?
"lądowanie bylo cieższe"
twierdzisz ze wtedy byli lepsi piloci niż teraz i kazdy pilot spitfire by ogarnął Su-37, a zaden pilot su-37 nie ogarnąłby lądowania spitfirem ?
Fakt, Spitfire i BF109 były trudne w lądowaniu ze względu na mały rozstaw podwozia ale to nie może być kryterium do porownanywania ich ze współczesnymi maszynami. Zobacz na kokpit messerschmita czy spitfira, co tam znajdziesz ?
variometr, predkosciomiez, kompas, radiokompas, obroty silnika, cisnienie paliwa, oleju, ładowania
a teraz porownaj to ze wsplczenymi samolotami, wszystkie systemy, protokoly, to wszystko pilot musi mieć w głowie podczas gdy kiedys wystarczala umiejetnosc odczytania mapy i minimum wiedzy o fizyce
ile godzin wylatałes na Spitfire a ile na nowoczesnych że taki szpecjalista jesteś ?
"lądowanie bylo cieższe"
twierdzisz ze wtedy byli lepsi piloci niż teraz i kazdy pilot spitfire by ogarnął Su-37, a zaden pilot su-37 nie ogarnąłby lądowania spitfirem ?
Fakt, Spitfire i BF109 były trudne w lądowaniu ze względu na mały rozstaw podwozia ale to nie może być kryterium do porownanywania ich ze współczesnymi maszynami. Zobacz na kokpit messerschmita czy spitfira, co tam znajdziesz ?
variometr, predkosciomiez, kompas, radiokompas, obroty silnika, cisnienie paliwa, oleju, ładowania
a teraz porownaj to ze wsplczenymi samolotami, wszystkie systemy, protokoly, to wszystko pilot musi mieć w głowie podczas gdy kiedys wystarczala umiejetnosc odczytania mapy i minimum wiedzy o fizyce
za myśliwce zawsze piwko beka z pseudo znawców na górze
ps. muzyka to ACID drinkers? bo coś kojarzę ale nie mogę sobie przypomnieć.
a nie. shinedown sound of madness
ps. muzyka to ACID drinkers? bo coś kojarzę ale nie mogę sobie przypomnieć.
a nie. shinedown sound of madness
Dr0mg,
Walki WVR (w zasięgu wzroku) to podstawa rzemiosła każdego współczesnego pilota, niezależnie od tego czy lata Migiem 21 czy F-22. Podobny sposób myślenia funkcjonował na przełomie lat 50/60-tych XX w. że niby rakiety i radary wyeliminują pojedynki na "noże" ale nic takiego się nie stało i przez najbliższe 30-40 lat na nic takiego się nie zapowiada.
Żeby pilotować Bf-109 nie trzeba było mieć wbrew pozorom super umiejętności, bo gdyby tak było to w tej chwili byle żuczek nie mógłby sobie zrobić licencji na Cesne, która co do zasady jest podobna w pilotowaniu do Spitfire`ów, Fw czy innych Me. Oczywiście nie pisze tu o walce, bo to zupełnie inna sprawa.
Żeby móc zostać pilotem z papierami na samoloty HPA (High Performance Aircraft), to trzeba mieć niemałe umiejętności, bo latania takimi maszynami to nie jest zabawa tylko maksymalna koncentracja przez większość czasu i wręcz nadludzkie zdrowie. Wiedza jaką trzeba zdobyć przez okres samych studiów i podczas późniejszej służby jest naprawdę ogromna i często zdarza się, że pilot myśliwca ma co najmniej dwa fakultety uczelni technicznej z fizyki/aerodynamiki i np z elektroniki.
Ilość rzeczy która jest w stanie cię zabić jest tak duża, że są osoby które może mają smykałkę do pilotowania F-16 czy Miga 29 ale nie są w stanie przyswoić tak ogromnej ilości wiedzy nie mówiąc o tym, że podczas prawdziwej walki wszystko dzieje się tak szybko a ilość informacji które trzeba przetworzyć jest tak duża, że zwyczajnie by się zablokowały i nie wiedziały co zrobić.
Piloci może i dobrzy (do latania na czarterach) ale do walki na "noże" nie koniecznie...
Walki WVR (w zasięgu wzroku) to podstawa rzemiosła każdego współczesnego pilota, niezależnie od tego czy lata Migiem 21 czy F-22. Podobny sposób myślenia funkcjonował na przełomie lat 50/60-tych XX w. że niby rakiety i radary wyeliminują pojedynki na "noże" ale nic takiego się nie stało i przez najbliższe 30-40 lat na nic takiego się nie zapowiada.
Żeby pilotować Bf-109 nie trzeba było mieć wbrew pozorom super umiejętności, bo gdyby tak było to w tej chwili byle żuczek nie mógłby sobie zrobić licencji na Cesne, która co do zasady jest podobna w pilotowaniu do Spitfire`ów, Fw czy innych Me. Oczywiście nie pisze tu o walce, bo to zupełnie inna sprawa.
Żeby móc zostać pilotem z papierami na samoloty HPA (High Performance Aircraft), to trzeba mieć niemałe umiejętności, bo latania takimi maszynami to nie jest zabawa tylko maksymalna koncentracja przez większość czasu i wręcz nadludzkie zdrowie. Wiedza jaką trzeba zdobyć przez okres samych studiów i podczas późniejszej służby jest naprawdę ogromna i często zdarza się, że pilot myśliwca ma co najmniej dwa fakultety uczelni technicznej z fizyki/aerodynamiki i np z elektroniki.
Ilość rzeczy która jest w stanie cię zabić jest tak duża, że są osoby które może mają smykałkę do pilotowania F-16 czy Miga 29 ale nie są w stanie przyswoić tak ogromnej ilości wiedzy nie mówiąc o tym, że podczas prawdziwej walki wszystko dzieje się tak szybko a ilość informacji które trzeba przetworzyć jest tak duża, że zwyczajnie by się zablokowały i nie wiedziały co zrobić.
Piloci może i dobrzy (do latania na czarterach) ale do walki na "noże" nie koniecznie...
Jaki sukhoi? Jak to się czyta? Bo jeśli to typ rosyjskiego samolotu to po polsku piszemy SUCHOJ, ciulu.
to sa mysliwce ? to jest gowno, p51d mustang to jest mysliwiec !
Byłby lajk gdyby nie jakość muzyki
@Dr0mg
A od czego jest ECM czy flary i chaffy itd? I dlaczego akurat filmik z Pancyr-S1? :E
Co do filmików z myśliwcami:
A tutaj o Polskich siłach powietrznych
Ćwiczenia Red Flag 2012
@Dr0mg
A od czego jest ECM czy flary i chaffy itd? I dlaczego akurat filmik z Pancyr-S1? :E
Co do filmików z myśliwcami:
A tutaj o Polskich siłach powietrznych
Ćwiczenia Red Flag 2012
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów