„Lekko” pijany, zajęty telefonem. Rzuca torbę na przepustnicę. Czytałem w wiadomościach, że był pomocnikiem, a nie kierowcą, jeśli tak, to dlaczego w ogóle panel był „gorący”? Dlaczego na konsoli nie było blokady zabezpieczającej?
Oczywiste jest, że dotyczy to również zaniedbań ze strony personelu wyższego szczebla.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Kurwa jak mnie takie cwele i cwelówy z komórami wkurwiają. Kurwa, pięciu kroków nie zrobi bez gapienia się w ekran. Jak ma na chwilę wolne łapy to po 1.5 sekundy ma już w nich telefon.
Czytałem w wiadomościach, że był pomocnikiem, a nie kierowcą
Pomocnik kierowcy to pilot, a w kolejnictwie "kierowca" to maszynista.
Wtedy się dziwić, że cyrk odjebali, jak do prowadzenia jest tam kierowca, a zamiast pomocnika maszynisty, do pomocy, najebany pilot rajdowy.
Pomocnik kierowcy to pilot, a w kolejnictwie "kierowca" to maszynista.
Wtedy się dziwić, że cyrk odjebali, jak do prowadzenia jest tam kierowca, a zamiast pomocnika maszynisty, do pomocy, najebany pilot rajdowy.
A w tramwaju jest motorniczy.
Pytanie jak nazywa się osoba prowadząca trolejbus.
jak nazywa się osoba prowadząca trolejbus
Nazwa: Kierowca trolejbusu
Kod: 833102
Synteza:
Prowadzi pojazd z silnikiem elektrycznym zasilanym prądem stałym (z
przewodów zawieszonych nad trasą jego przejazdu), konstrukcyjnie
przystosowany do przewozu więcej niż dziesięciu osób, używany w
komunikacji miejskiej i podmiejskiej; przestrzega instrukcji obsługi i
przepisów kodeksu drogowego, dokonuje drobnych napraw.
Zadania
zawodowe:
sprawdzanie stanu technicznego przyjmowanego pojazdu, np.:
prawidłowości działania układu hamulcowego, oświetlenia zewnętrznego
(światła przednie i tylne, kierunkowskazy), wewnętrznego, wycieraczek
szyb przednich, stanu luster: bocznych i wewnętrznego, wyposażenia w
gaśnicę, apteczkę pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy itd.;
przygotowywanie trolejbusu do jazdy, tj.: ustawianie fotela, lusterek,
zawieszanie tablic z oznaczeniami obsługiwanej linii, informujących o
trasie przejazdu, sprawdzanie, czy właściwie zamykają się i otwierają
drzwi dla pasażerów;
prowadzenie trolejbusu zgodnie z rozkładem jazdy, zatrzymywanie się na
wyznaczonych przystankach, dbanie o bezpieczeństwo przewożonych
pasażerów, wsiadających do pojazdu i wysiadających, ze szczególnym
uwzględnieniem osób niepełnosprawnych;
rygorystyczne przestrzeganie prawa o ruchu drogowym, ze szczególnym
zwróceniem uwagi na przepisy ruchu drogowego, znaki i sygnały
drogowe, warunki pogodowe, możliwości techniczne pojazdu;
dbanie o estetyczny wygląd pojazdu oraz utrzymywanie należytej
czystości;
usuwanie drobnych usterek powstałych podczas jazdy (np. wymiana
przepalonej żarówki lub paska klinowego), przy zachowaniu wymogów
bhp i ppoż., a w razie poważnych awarii zgłaszanie ich odpowiednim
służbom;
zabezpieczanie trolejbusu przed kradzieżą oraz uruchomieniem i
użytkowaniem przez osoby nieuprawnione;
zgłaszanie dyspozytorowi zauważonych usterek;
przestrzeganie posiadania obowiązujących dokumentów oraz
prowadzenie wymaganej dokumentacji;
poddawanie się okresowym badaniom lekarskim
Cieszę się, że teraz wiesz.
A w tramwaju jest motorniczy.
Pytanie jak nazywa się osoba prowadząca trolejbus.
A jak będą brzmiały lewackie feminatywy tych nazw? Motorpiczka?
Jako ktoś kto pracuje na kolei od ponad 8 lat mogę powiedzieć , że muszą mieć wyjątkowo słabe zabezpieczenia co do blokady jazdy. W Naszych pociągach musi być spełniony szereg warunków by można było w ogóle ruszyć pojazdem. Między innymi napełnienie układu odpowiednią ilością sprężonego powietrza, zadanie kierunku jazdy, zluzowanie hamulca postojowego, zabranie uprawień na drzwi celem zniesienia blokady pętli bezpieczeństwa. Samo pchnięcie wajchy nic nie powinno dać. No chyba ,że właściwy maszynista przygotował sobie pojazd właśnie w ten sposób a ten debil zrobił ostatnią czynność która spowodowała ruch pociągu. P.S jeboc ciapatych
To możesz mieć niezłe filmy i zdjęcia na ten portal.
A jak będą brzmiały lewackie feminatywy tych nazw? Motorpiczka?
Sam sobie odpowiem, bo z ciekawości wszedłem na profil Tramwajów Warszawskich
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów