📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
miałem tak samo tylko że z jedną przyczepą. W ciągniku nie ma pasów to cała kabina była moja.
robson54321 napisał/a:
No i powiem tak samo jak autor krzyks na inne lepsze tematy (nie moje także to nie zmesta )
CO TO TUTAJ ROBI???
Już odpowiadam... to tutaj wywołuje dyskusję i jest na głównej w przeciwieństwie do tematów, które zdarza mi się skrytykować. Paru ludzi dowiedziało się właśnie, że na takie ciągniki z przyczepami trzeba uważać, bo ich kierowcy oszczędzają na hamulcach i paliwie.
P.S. - rozumiem, że pisząc o zemście chodzi Ci o to
sadistic.pl/zabawa-vt390843.htm
Szkoda że nie wrzuciłeś godzinnego filmu z opisem oglądać od 59 minuty...
@S.T.U_Cummins Co Ty pierdolisz z jakąś redukcją kosztów? Swoje doświadczenie opierasz na grze w symulator farmy czy jaki chuj?!
qbsusus napisał/a:
Szkoda że nie wrzuciłeś godzinnego filmu z opisem oglądać od 59 minuty...
Tak... mogłem skrócić, wrzucić na sadolowego playera i oglądałbyś to dwa razy dłużej.... Podane od której akcja? Ciężko przewinąć?
TheGrzywacz ta sama zasada co ze sprężarką klimy tylko w większym stopniu. Ale nie wytłumaczę tego kierownikowi cieniasa...
@pieces 13 @S.T.U_Cummins
Co wy to pierdolicie przecież nawet jeśli naciśniemy pedał hamulca bez podłączonej przyczepy to powietrze ucieka z układu. Gdy mamy podłaczoną przyczepe ucieka tego trochę więcej, ale na pewno nie aż tyle żeby tak mocno zwiększyć spalanie. A te 2 litry na godzine to chyba podczas jazdy na torze gdzie do chwile trzeba się zatrzymywać. Jestem ekspertem.
Co wy to pierdolicie przecież nawet jeśli naciśniemy pedał hamulca bez podłączonej przyczepy to powietrze ucieka z układu. Gdy mamy podłaczoną przyczepe ucieka tego trochę więcej, ale na pewno nie aż tyle żeby tak mocno zwiększyć spalanie. A te 2 litry na godzine to chyba podczas jazdy na torze gdzie do chwile trzeba się zatrzymywać. Jestem ekspertem.
Medivith napisał/a:
@pieces 13 @S.T.U_Cummins
Co wy to pierdolicie przecież nawet jeśli naciśniemy pedał hamulca bez podłączonej przyczepy to powietrze ucieka z układu. Gdy mamy podłaczoną przyczepe ucieka tego trochę więcej, ale na pewno nie aż tyle żeby tak mocno zwiększyć spalanie. A te 2 litry na godzine to chyba podczas jazdy na torze gdzie do chwile trzeba się zatrzymywać. Jestem ekspertem.
Klimatyzacja zwiększa spalanie nawet do 1 litra, to sprężarka do hamulców nie zwiększy? zapewne jest tam mocniejszy silnik elektryczny, który stawia większy opór w układzie mechanicznym lub mówiąc profesjonalnie, posiada większy moment mechaniczny w przeciwną stronę .
A nie opłacało by się bardziej wykorzystać pick-upa jak w Hameryce robią, mniej spali jak traktor i korków nie będzię powodował?
@TheGrzywacz Od małego pracuje na roli i nie raz jechałem bez hamulców i raz za dzieciaka mnie złożyło z beczkowozem tak jak kolesia na filmie.
@ Medivith Nabijesz zbiornik powietrza w ciągniku i przyczepie, to u mnie starczy na 5 hamowań i nie ma odpowiedniego ciśnienia by hamulce się wyłączyły albo będą stawiały lekki opór... A po za tym te hamulce tak działają, albo nie hamują w cale albo z całej siły, i nawet pulsacyjne hamowanie nie doświadczonemu kierowcy może doprowadzić do zatrzymania się zestawu.
Wiem że to jest taki paradoks ale 1 obwodowy układ hamulcowy tak działa (najpopularniejszy w rolnictwie). Gdy mamy w przewodzie ciśnienie ok 4bar hamulce nie działają a gdy naciśniemy hamulec/odepnie się przyczepa i rozerwie się przewód hamulcowy, ciśnienie w przewodzie spada i automatyczny mechanizm sprężone powietrze ze zbiornika w przyczepie przekieruje do hamulców. Natomiast gdy ciśnienie w przewodzie znowu wzrośnie, hamulce się zwalniają a powietrze z przewodu trafia do zbiornika(uzupełnia się ubytek powietrza po ostatnim hamowaniu)
Już nie będę wam tłumaczył o układach hamulcowych, bo są 2, 3 przewodowe. Hydrauliczne, hydrauliczno/pneumatyczne, knorry (nie kostki rosołowe ) itd.
@ Medivith Nabijesz zbiornik powietrza w ciągniku i przyczepie, to u mnie starczy na 5 hamowań i nie ma odpowiedniego ciśnienia by hamulce się wyłączyły albo będą stawiały lekki opór... A po za tym te hamulce tak działają, albo nie hamują w cale albo z całej siły, i nawet pulsacyjne hamowanie nie doświadczonemu kierowcy może doprowadzić do zatrzymania się zestawu.
Wiem że to jest taki paradoks ale 1 obwodowy układ hamulcowy tak działa (najpopularniejszy w rolnictwie). Gdy mamy w przewodzie ciśnienie ok 4bar hamulce nie działają a gdy naciśniemy hamulec/odepnie się przyczepa i rozerwie się przewód hamulcowy, ciśnienie w przewodzie spada i automatyczny mechanizm sprężone powietrze ze zbiornika w przyczepie przekieruje do hamulców. Natomiast gdy ciśnienie w przewodzie znowu wzrośnie, hamulce się zwalniają a powietrze z przewodu trafia do zbiornika(uzupełnia się ubytek powietrza po ostatnim hamowaniu)
Już nie będę wam tłumaczył o układach hamulcowych, bo są 2, 3 przewodowe. Hydrauliczne, hydrauliczno/pneumatyczne, knorry (nie kostki rosołowe ) itd.
Traktorzysta oprocz przyciecia spalania, przycial sobie jeszcze myslenie. Pol biedy z pustymi przyczepami, ale jakim trzeba byc zjebem by odjebac taki motyw z zaladowanymi przyczepami?
Najbardziej spierdolone światła w cały Stargardzie, 6 sekund zielone 30 czerwone...a nie czekaj, jeszcze na Dworcowej(wylot na Wyszyńskiego) są takie same MAN podobno spierdolił