fajnie przygotowane miejsce do nurkowania. Zatopiony wrak AN 2 (ze sztucznymi zwłokami na pokładzie), bmw (bez atrapy trupa w dresie ) i inne mniej lub bardziej celowo zatopione atrakcje.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
13 minut temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 16:26
No to jest bardzo ciekawe. Zatopić coś co można zobaczyć na lądzie. Później zabulić kupę kasy żeby to zobaczyć pod wodą. Idealne zajęcie dla snobów.
Chętnie bym sobie ponurkował. Ale kurwa zapomniałem jestem studentem... Nie mam bogatych rodziców nie wyłożą mi kupy hajsu . Huj poszukam pracy. O jest duzo ofert ale czego ja sie dorobie za 900 zl miesiecznie ? KURWA , huj ide pic ... Co gorsza za kase matki
Se sklej najtańszy model, wrzuć do kałuży. Załóż bryle i podziwiaj pod "wodą". Niesamowite przeżycie. Ja tak czasem oglądam co mi w muszli klozetowej pływa. Wprawdzie z powierzchni, nie mam odwagi tam zanurzyć mego kaprawego pyska
Fajna miescówka, już jakiś czas temu zbierałem się na koparki, ale buddiego nie miałem coby z nim nura dać. Jeśli lubisz wraki+ciepłe wody to w tamtym roku zaliczyłem Gozo- można tam zobaczyć kilka ciekawych rzeczy.
kkndkkndkknd napisał/a:
Zatopiony wrak AN 2 (ze sztucznymi zwłokami na pokładzie),
Dobra opcja jak ktoś kogoś zajebie. Manekina wywali, wsadzi trupa do kabiny i "Panie, to już tam było".
Ciekawa atrakcja Może się wybiorę w wakacje, jak będę miał czas
O wiele lepsze są miejsca z rzeczami nie zatopionymi celowo. Obejrzeć np zatopiony myśliwiec zero u wybrzeży jakiejś ładnej wyspy. I to z prawdziwym trupem, nie "atrapą" .To co tu widzimy nie ma takiej duszy. Moim zdaniem szkoda pieniędzy.