Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Szacunek dla pana kierowcy
Przeciez kierowca to tylko jeden trybik całej machiny. Takie transporty są obstawiane przez dziesiątki ludzi, ludzi którzy wyznaczają trasy, jak trzeba to znaki przestawiają, pilotują, sterują naczepą itd.... Więc jak już ma być szacun to chyba dla wszystkich. Poza tym jak byś nie zauważył kierowców jest dwóch.
Może mi ktoś technicznie wyjaśnić,jak ta rakieta wchodzi w zakręty?
Mianowicie Panie kolego ma samym wstępie warto wspomnieć iż jest to pojazd modułowy (tak mi się przynajmniej wydaje), jest to taka fajna sprawa dla tego że możemy sobie manipulować jej rozstawem ilością osi itp. Jak wiadomo im więcej osi tym większe przeniesienie nacisku i tym większe ładunku możemy przewozić.
A co do wchodzenia w zakręty sprawa jest "banalnie" prosta, osie naczepy tylne są skrętne i sterowane za pomocą pilota więc jedna osoba z ekipy która obstawia ten przewóz dba oto aby nigdzie nie zajebać i elegancko steruje sobie tymi osiami za pomocą joysticka jak by nakurwiał w jakąś konsolówkę
P.S. Aż takim mega ekspertem nie jestem, ale wydaje mi się iż moja odp to odp prawidłowa, gdyby znalazł się większy znawca to zapraszam do korekty moich słów(jeżeli takowa korekta jest w ogóle potrzebna), człowiek uczy się całe życie
Pozdrawiam!
Szacunek dla ludzi ulicy
ale pierdolenie
ludzie ulicy,chyba że piszesz o swojej kobiecie
jak dla mnie to są właśnie PRAWDZIWI LUDZIE
to dzięki NIM istniejesz
fajny dokument , ale o wszystkich tych którzy pracowali na ten sukces
od 4 lat, gdyby ktoś nie wnikał wystarczająco w materiał
WIELKI SZACUN
Mianowicie Panie kolego ma samym wstępie warto wspomnieć iż jest to pojazd modułowy (tak mi się przynajmniej wydaje), jest to taka fajna sprawa dla tego że możemy sobie manipulować jej rozstawem ilością osi itp. Jak wiadomo im więcej osi tym większe przeniesienie nacisku i tym większe ładunku możemy przewozić.
A co do wchodzenia w zakręty sprawa jest "banalnie" prosta, osie naczepy tylne są skrętne i sterowane za pomocą pilota więc jedna osoba z ekipy która obstawia ten przewóz dba oto aby nigdzie nie zajebać i elegancko steruje sobie tymi osiami za pomocą joysticka jak by nakurwiał w jakąś konsolówkę
P.S. Aż takim mega ekspertem nie jestem, ale wydaje mi się iż moja odp to odp prawidłowa, gdyby znalazł się większy znawca to zapraszam do korekty moich słów(jeżeli takowa korekta jest w ogóle potrzebna), człowiek uczy się całe życie
Pozdrawiam!
Z grubsza sie zgadza. Poza tymi tylnymi osiami skretnymi w naczepie. Przy takich ladunkach nie ma jednej naczepy, tylko dwa wozki z obrotnicami i to ladunek spaja te dwa wozki.
Wiadomo pokazane tam były sensacyjne sytuacje, ale troszkę też wyjaśnione.
PS. Było dwóch kierowców, jeden ciągnął ładunek, drugi pchał.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów