📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 8:10
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:41
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
się wozi kotwice i się rzuca za burtę w takich sytuacjach
nie zapierdalaj tak szybko śmierć czyha za każdym zakrętem
nie zapierdalaj tak szybko śmierć czyha za każdym zakrętem
jak jedziesz sobie "spokojnie" 240 km/h to ciężko Cię od razu zobaczyć...
Wcale nie bronię typka w Suzuki, ale naprawdę mógł go nie zobaczyć. Małe żółte coś, zapieradalające 240 km/h i zobacz to, w dodatku pod słońce. Dlatego uważam że w motocyklach po przekroczeniu powiedzmy 180 km/h z przodu powinny być montowane dodatkowe urządzenia do dawania ostrych sygnałów świetlnych, tak by zawsze były widoczne w lusterkach.
Trochę za szybko. Ale swoją drogą szacun dla gościa na motocyklu za ogarnięcie.
tymgoniepokonamy napisał/a:
montowane dodatkowe urządzenia do dawania ostrych sygnałów świetlnych
jedziesz sobie 240 a tu Ci TIR wpierdala się na pas, to jest też super sytuacja
nie zebym sie czepial ale mniej by sie obsral jakby go wyminal z lewej na pelnej predkosci niz przy ostrym hamowaniu
Auto 90 km/h, motocykl 240 km/h, różnica prędkości 150 km/h. Zbliży się w 3 sekundy o nieco ponad 120 metrów. 3 sekundy to długo, a 120 metrów blisko. Więc bez przesady, ślepak i tyle. A co do motocyklisty, był czujny, umie hamować i nawet go nie strąbił. Zasuwam, nawet jeśli to autostrada, znacznie przekraczam prędkość, to ja uważam na innych i za innych, proste. Wbrew pozorom awaryjne hamowanie motocyklem z 250 do 100 jest prostsze i bezpieczniejsze niż awaryjne ze 100 do 0.
Szybciej kurwa! Szybciej...
Mówiłem Wam że hamulce w takim sprzęcie to nie to co w golfie IV.
Wina puszkowca. Ślepa kurwa.
Wina puszkowca. Ślepa kurwa.
Do zobaczenia hardzie.
Podziękujmy motocyklistom jeżdżącym po zwykłych drogach z taką prędkością! Wprawdzie dużo organów z nich wyjąć nie można, ale zawsze coś wpadnie jednak.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów