18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (5) Soft (4) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:08
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:23
Avatar
Mercury001 2014-12-04, 17:12
Kriski napisał/a:



Prawdopodobnie jeszcze zakąszają.



No właśnie, prawdopodobnie. Proponuję referendum w tej sprawie.

______________

Wszystko co pisałem, piszę i będę pisać jest fikcją i TOTALNIE nie utożsamiam się z tymi poglądami. Po prostu humor, oderwanie od szarej, dołującej rzeczywistości.
______________

youtube.com/watch?v=LPYCtErvMyA
Zgłoś
Avatar
jinn 2014-12-04, 17:15 7
Popierdolony system!! Na Góreckiej w Poznaniu zamykają przejazd 14 minut przed planowanym przejazdem składu (tak powiedziała dróżniczka). Ale z reguły czekam tam ok. 20 min, po czym często przejeżdża sama lokomotywa z prędkością 10km/h. Dla porównania: w Holandii, nawet w centrach większych miast przejazd zamyka się kilkadziesiąt sekund przed przejazdem kolejki, po czym przemyka skład z prędkością 80 km/h. Jakoś nie słychać tam o wypadkach itp.
Zgłoś
Avatar
trebeter 2014-12-04, 17:24 2
od kiedy kulig rozpierdolił się na strzeżonym przejeździe kolejowym, sprawdzam czy nic nie jedzie na strzeżonym, nawet jeżeli przed chwilą coś pojechało
Zgłoś
Avatar
jajkob 2014-12-04, 17:28 1
@adam665

Co Ty pierdolisz dróżnik otworzył szlaban i zaraz pociąg przejechał, więc to jest jego wina a nie qrwa podniesie i zaraz opuści to by było bez sensu tak samo jak Twoja wypowiedź. Nawet jak by tirowiec poczekał do kompletnego otworzenia szlabanów to by ruszył, no ale w tym przypadku skończyło by się dedem. Jak zaczniesz coś gadać najpierw należy pomyśleć co się chce przekazać, w Twoim przypadku czynność ta jest zakłócona prawdopodobnie przez siedzenie przed kompem 24/7. Nie wiem dlaczego ale wqrwiły mnie te Twoje wypociny żałosne. Nie pozdrawiam, wypierdalać.
Zgłoś
Avatar
CHAOZ 2014-12-04, 17:31 4
Przejazd kolejowy sterowany z odleglosci przez nastawnie wykonawcza , która widać w tle.
Wina leży po stronie nastawniczego i dyzurnego ruchu, ktory z sasiedniej stacji wypuscil pociag jeden po drugim, chyba ze to trasa z SSP i cos sie spierdolilo po drodze i nie wykazalo zajetosci toru.
Cytat:

Dla porównania: w Holandii, nawet w centrach większych miast przejazd zamyka się kilkadziesiąt sekund przed przejazdem kolejki, po czym przemyka skład z prędkością 80 km/h. Jakoś nie słychać tam o wypadkach itp.



A to dlatego, że na torach jest urzadzenie , które współpracuje z sygnalizacją kabinową, która informuje o:
1) pozwoleniu lub zakazie jazdy na sąsiedniej stacji,
2) współpracuje z czujnikami odpowiedzialnymi za sygnalizację na przejeździe odpowiednio wcześniej co pozwala uniknąć wypadku.

Połowa sprzętu to antyki na pkp, od nastawni po sprzęt jezdny. Wymiana kosztuje i wszystko z czasem. Jeżeli , ktoś myśli,że w ciągu roku da się wszystko wymienić na gruncie to jest w błędzie.
W tym roku koszt modernizacji sieci to 35 mln, przyszły rok to 45 mln.

Póki co rozglądać się na przejazdach bo może być i wina człowieka i sprzętu.

Tak, pracuję na kolei.

______________

A co byś zrobil kolego gdyby napadła Cie dzika kaczka?
Zgłoś
Avatar
johnny1 2014-12-04, 17:40
Automatyczny system nie będzie miał prawa bytu w Polsce ze względu na opóźnienia pociągów. Automatyczny system zamyka i otwiera szlaban o danej godz, a w tym czasie pociąg może się spóźnić. Sam byłem świadkiem takiej sytuacji gdzie szlaban był sterowany automatycznie (odcinek Reda-Hel), a skład przejechał minute po otwarciu szlabanu.
Zgłoś
Avatar
Black Snake 2014-12-04, 17:44
@saves, ja na każdym zwalniam do prędkości by móc zobaczyć czy coś jedzie, a czasami się nawet zatrzymuje (oczywiście na tych na których nie ma stopu). I staram się nie wysprzęglać samochodu. Niektórzy patrzą jak na debila "po chuj się zatrzymuje jak rogatki w górze", ale tu piękny przykład, że na kimś polegać nie można.

______________

"Nie dyskutuj z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a potem pokona doświadczeniem""Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię,to na człowieka,potem znów na świnię i na człowieka,ale nikt już nie mógł się połapać,kto jest kim
Zgłoś
Avatar
trabus 2014-12-04, 17:58 1
Za psi chuj można by stworzyć system automatycznego przejazdu który zamykałby ruch na jakieś 2 minuty. Ale po co, niech kierowcy stoją jak te widły w gnoju i czekają aż jebana kolejka sobie przejedzie. Inna sprawa: masz sprawdzić czy możesz przejechać. Nie sprawdziłeś? Przykro, dobór naturalny.
Zgłoś
Avatar
IDeeJay 2014-12-04, 18:05
pewnie chciał materiał na harda zrobić ale mu nie wyszło
Zgłoś
Avatar
CichaWoda 2014-12-04, 18:33 2
ogłaszam że gdyby doszło do kolizji ten pieszy by nie przeżył
Zgłoś
Avatar
emka1990 2014-12-04, 19:13 1
PatrolZG napisał/a:

Zamiast tak jak w krajach cywilizowanych dać automatyczne szlabany to w Polsce trzeba inaczej. Pijany pan Henryk lub pani Krysia co robi 2,5 etatu lubiąca walnąć 2 setki w drodze do roboty. Jest jedna zasada w PKP - tam 80 % pracowników pije. W PKP się chleje, każdy o tym wie, czasem trzeźwi się zdarzają na kasie lub maszyniści, ale z tym też różnie bywa. Gdzie państwówka - tam chlanie.



Jesteś idiotą. Poczytaj o kategoriach i jakie są wymogi. Wszędzie na świecie są przejazdy kategorii A z dróżnikiem.

W dupie byłeś, gówno widziałeś. Nie znasz się na kolei a pierdolisz farmazony.
Zgłoś
Avatar
thehck 2014-12-04, 19:31 1
Widzę w Poznaniu jest inaczej... jedzie pociąg szlaban otwarty, nic nie nadjeżdża to zamykają... dobrze wiedzieć, przydać się może na przyszłość
Zgłoś
Avatar
wdowa94 2014-12-04, 19:39 2
PatrolZG napisał/a:

Zamiast tak jak w krajach cywilizowanych dać automatyczne szlabany to w Polsce trzeba inaczej. Pijany pan Henryk lub pani Krysia co robi 2,5 etatu lubiąca walnąć 2 setki w drodze do roboty. Jest jedna zasada w PKP - tam 80 % pracowników pije. W PKP się chleje, każdy o tym wie, czasem trzeźwi się zdarzają na kasie lub maszyniści, ale z tym też różnie bywa. Gdzie państwówka - tam chlanie.



Gratuluję głupoty, lub zacofania intelektualnego i przyrównywania wszystkiego do swojego rodzinnego otoczenia.

Swoją drogą mam nadzieję, że ten dróżnik już nim nie jest (zapewne dostał srogi opierdol na radiotelefonie)
Zgłoś
Avatar
korfu 2014-12-04, 19:41
Śmieszą mnie teksty że w PKP wszyscy piją, akurat pracuje w ruchu kolejowym, kontrole non stop, jak nie naczelnicy, zastępcy danej sekcji to instruktorzy na kontroli, jak nie kontrolerzy to UTK. Akurat ruchowcy to grupa ludzi wśród których sporadycznie zdarzają sie przypadki że to coś ma w wydychanym powietrzu. Prędzej bym postawił na drogowców, którzy często są bez jakiego kolwiek nadzoru. Takie przypadki jak ten, w większości zdarzają sie przez nieuwagę, złe ułożenie drogi itd. Nie powiem, bo wypadki zdarzają się też przez usterki urządzeń SRK (sterowania ruchem kolei), ale to praktycznie występuje najrzadziej. Najczęściej jest to jednak czynnik ludzki. Ale krew mnie zalewa jak piszą/mówią, że na PKP chleją
Zgłoś
Avatar
Paniczyk 2014-12-04, 19:47
Ale kierowca ciężarówki (bo już tam spine o TIR'a widziałem w komencie) ma dryg jebany. Gdyby nie ten manewr w lewo to zdmuchłoby go pięknie.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów