18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (1) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 16:58
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Avatar
kaiel 2017-03-31, 1:53
haha, cuda... benzyna,to nie paliwo tylko rozpuszczalnik, a ja truje jak 3 cięzarówk,i a nie trzech malarzy
Zgłoś
Avatar
lexusx 2017-03-31, 4:34 1
To sa auta odkupione od właścicieli po aferze jak wyszła u vw. Na youtubie pod tym filmem sa komentarze że, vw płaci więcej za używane auto niż ktoś zapłacił za nowe. Ratują wizerunek
Zgłoś
Avatar
maudite 2017-03-31, 11:23
Sabajone napisał/a:



Wątpię, coś czuję że te auta jak jeszcze trochę postoją znajdą się na rynku wtórnym w jakimś Meksyku czy innej Brazylii. Nie wierzę że VW tak po prostu to oleje. Ewentualnie obniżą tak ceny że w końcu ktoś to kupi (czyli jakiś czarnuch albo meksyk ewentualnie biedniejszy biały) A co do ekologii to chyba sam w to nie wierzysz co piszesz. Po pierwsze nikt w takiej firmie jak VW-Audi się tym nie przejmuje a po drugie rządu też to nie interesuje.



A ja podejrzewam, że zostaną przed dalszą sprzedażą, w majestacie prawa oczywiście!, zmuszeni do dostosowania samochodów do norm spalin, których rzekomo miały przestrzegać, aby dostać zniżkę podatkową (co pewnie technicznie nie będzie wykonalne); druga opcja to pokazowe niszczenie samochodów, żeby pokazać, że niby korporacje nie mogą sobie pogrywać z rządem.
Co do ekologii i bilansu CO2 to zdaję sobie sprawę, że nikt sie tym nie przejmuje, i nikt nie liczy, że może zamiast kupować nowy, "superekologiczny" samochód, bardziej opłaca się dojeżdżać stare żelazo, które może i trochę bardziej truje, ale z CO2 powstałego przy jego produkcji dawno nie ma już śladu.
Zresztą ciężko policzyć, ile CO2 powstaje przy produkcji jednego auta, bo w zasadzie powstaje ono z podzespołów, dostarczanych przez cały wianuszek poddostawców.
Zgłoś
Avatar
Diggerx 2017-03-31, 14:28 1
A więc to są te słynne "fabrycznie używane passaty" myślałem, że to tylko legenda.
Zgłoś
Avatar
tranzystor 2017-03-31, 22:02 2
maudite napisał/a:

A ja podejrzewam, że zostaną przed dalszą sprzedażą, w majestacie prawa oczywiście!, zmuszeni do dostosowania samochodów do norm spalin, których rzekomo miały przestrzegać, aby dostać zniżkę podatkową (co pewnie technicznie nie będzie wykonalne); druga opcja to pokazowe niszczenie samochodów, żeby pokazać, że niby korporacje nie mogą sobie pogrywać z rządem.



Technicznie te samochody mogą być dostosowane do wymogów norm czystości spalin, ale kosztem parametrów - mocy i spalania. Wystarczy zmodyfikować oprogramowanie w pojeździe. I właśnie za niespełnienie tych deklarowanych parametrów VW wypłaca odszkodowania, lub odbiera pojazd wypłacając rekompensatę. I wcale nie są to kwoty, dzięki którym właściciele zarabiają.

lexusx napisał/a:

To sa auta odkupione od właścicieli po aferze jak wyszła u vw. Na youtubie pod tym filmem sa komentarze że, vw płaci więcej za używane auto niż ktoś zapłacił za nowe. Ratują wizerunek



Wystarczy poszukać w sieci jakiego rzędu są to rekompensaty, w zależności od stanu USA i silnika (2.0 TDI, czy 3.0TDI), zamiast pierdolić głupoty, jakie to pieniądze VW rozdaje.
Zgłoś
Avatar
doOlsztynaBezWizy 2017-03-31, 23:25
Tak ciężko było z nich utworzyć napis TDI? Się kurwa Amerykanom nie chcialo
Zgłoś
Avatar
lexusx 2017-04-01, 2:20 3
Tranzystor bez spiny. Napisałem co ludzie piszą pod tym filmem na yt.
Zgłoś
Avatar
S................n 2017-04-01, 10:13
Abraxus napisał/a:

Rozumiem amerykanów bo grzechotniki daje się do maszyn - do ciągników, do statków, do agregatów. Prawdziwe auto ma jeździć na benzynie.



Większych bzdur jak żyję nie słyszałem.
Zgłoś
Avatar
Sonal 2017-04-01, 10:28 4
Szeryfian napisał/a:



Większych bzdur jak żyję nie słyszałem.



Oburzony właściciel samochodu na gnojówkę?

auto-swiat.pl/wiadomosci/europa-dieslem-stoi-swiat-jezdzi-tylko-benzyn...
Zgłoś
Avatar
Macias17 2017-04-01, 10:36
Zgłoś
Avatar
BrianGriffin 2017-04-01, 11:41 5
Nie ma co ukrywać, diesel to jest silnik typowo "robotniczy". Większy moment, wyższa sprawność, ale syfi na czarno i jest konstrukcyjnie trudniejszy. Era silników wysokoprężnych w cywilnych samochodach powoli się kończy, szczególnie że dobra benzyna z turbo również bierze od dołu i nie potrzebuje wielkich idiotyzmów ludzkości, czyli DPF i adblue.
Zgłoś
Avatar
Belweder 2017-04-01, 11:45 2
Jakby je odpalili to by hamerykanie pomyśleli, że jakieś trawy płoną jakby dymem z tych śmierdzących VW TDI jebło. TDI miał pracować w polu a nie robią z tego silnik do poruszania po ulicy. tranzystor, to ile można jeszcze zejść z mocy ? do 80 KM ? 60? Żeby taki TDI mógł jakieś super nowe normy spełniać ? I 3 DPF`y ? Jeśli już taki szał na ekologie mają to niech odejdą od produkcji diesla na taką skale bo tak ograniczą ten silnik, że to nie będzie miało najmniejszego sensu go kupować. Tym bardziej elektronika która tym steruje zabije zwykłego kowalskiego kosztami plus dwumasa,turbo,pompowtryski i w chuj innych rzeczy, które diesel lubi zepsuć...
Zgłoś
Avatar
mr-dupa 2017-04-01, 12:16
VW to dobrze przekalkulował i zadbał o wizerunek marki. Za chwile wszystkie Passaty będą elektryczne więc naród Amerykański weźmie wszystko od nich bo przecież to dobra firma i można im zaufać....( zabrali 2.0 Tdi więc cool).
Nie ma co spinać dupki... za kilka lat ropa będzie towarem deficytowym ( a przynajmniej takim go uczynią), więc cóż przyjdzie nam akumulatory ładować.
Zgłoś
Avatar
marcinsud 2017-04-01, 12:52 1
Akurat w stanach ludzie mają wyjebane na to czy dymi, chodzi o to, że vw podpadł rządowi, bo korzystał z ulg na któ©e się nie łapał.

Z drugiej strony każdy pickup w USA jest traktowany jak samochód ciężarowy i musi spełniać normy samochodów ciężarowych czyli prawie żadne w stosunku do samochodów osobowych i tak sobie kopcą z tym cumminsów aż miło, a zieloni dostają palpitacji.
Zgłoś
Avatar
pakicito 2017-04-01, 14:20 1
myślenie niektórych dzieci mnie rozpierdala jak ktoś robi trasy np. 1200 km w jedną stronę autostradą, to powinien jechać benzyną a nie dieslem ? zgodzę się, że małym autem mieć 1.2 benzynkę, nie dość że się opłaca, to się nie ma problemów w zimę itp. w mieście, ale na trasy?
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie