Janusze niech nie oglądają, bo będą płakać.
Janusze niech nie oglądają, bo będą płakać.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support this website with a small donation
We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.
Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay
Thank you for your support!
Donate already done / not interested
@PhantomMask
boli dupa, że jeszcze trochę i cię klekotem do miasta nie wpuszczą? :]
Gdzie ? w Polsce ? Ty idioto hahah
dobra benzyna z turbo również bierze od dołu i nie potrzebuje wielkich idiotyzmów ludzkości, czyli DPF i adblue.
Turbosprężarka powoduje tzw turbodziurę w obrotach i właśnie jest ona głównie w dolnym zakresie. Silniki wysokoprężne kompensują nieco tą wadę, bo mają z natury dobry dół.
Jakby je odpalili to by hamerykanie pomyśleli, że jakieś trawy płoną jakby dymem z tych śmierdzących VW TDI jebło. TDI miał pracować w polu a nie robią z tego silnik do poruszania po ulicy. tranzystor, to ile można jeszcze zejść z mocy ? do 80 KM ? 60? Żeby taki TDI mógł jakieś super nowe normy spełniać ? I 3 DPF`y ? Jeśli już taki szał na ekologie mają to niech odejdą od produkcji diesla na taką skale bo tak ograniczą ten silnik, że to nie będzie miało najmniejszego sensu go kupować. Tym bardziej elektronika która tym steruje zabije zwykłego kowalskiego kosztami plus dwumasa,turbo,pompowtryski i w chuj innych rzeczy, które diesel lubi zepsuć...
Pierdolisz jak typowy Janusz. Przekroczenie norm toksyczności spalin jest niewidoczne. Tymbardziej współczesne diesle nie kopcą jak twój wymarzony Passat B5 TDI.
Jeśli chodzi o moce, to jest co obniżać, bo współczesne silniki wysokoprężne już niewiele odbiegają od benzynowych parametrami.
Turbosprężarka powoduje tzw turbodziurę w obrotach i właśnie jest ona głównie w dolnym zakresie. Silniki wysokoprężne kompensują nieco tą wadę, bo mają z natury dobry dół.
Nie jestem ekspertem bo nie siedze codziennie w temacie, ale podobno 'problem turbodziury' został ograniczony przez doładowanie mechaniczne.
Za wiki
W zaawansowanych technicznie silnikach iskrowych stosuje się doładowanie dwusystemowe - przy niższych mocach (i małym wydatku spalin) aktywne jest doładowanie mechaniczne, przy większych mocach włącza się do obiegu turbosprężarka - jak w silnikach TSI.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów