18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 16:58
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Avatar
djted 2017-04-01, 15:01
A ja mam zielonego passierattiego i takiego tam nie ma. To byłby unikat !
Zgłoś
Avatar
KlinikaAborcyjna 2017-04-01, 15:24
Biorę wszystkie po 100$ za sztukę
Zgłoś
Avatar
kenzol 2017-04-01, 17:28 1
Ciekawe ilu internetowych ekspertów wie co oznacza "TDI"?
Zgłoś
Avatar
lamik91 2017-04-01, 19:45
makabrax napisał/a:

@PhantomMask
boli dupa, że jeszcze trochę i cię klekotem do miasta nie wpuszczą? :]



Gdzie ? w Polsce ? Ty idioto hahah
Zgłoś
Avatar
tranzystor 2017-04-01, 20:22
BrianGriffin napisał/a:

dobra benzyna z turbo również bierze od dołu i nie potrzebuje wielkich idiotyzmów ludzkości, czyli DPF i adblue.



Turbosprężarka powoduje tzw turbodziurę w obrotach i właśnie jest ona głównie w dolnym zakresie. Silniki wysokoprężne kompensują nieco tą wadę, bo mają z natury dobry dół.

AroGiant napisał/a:

Jakby je odpalili to by hamerykanie pomyśleli, że jakieś trawy płoną jakby dymem z tych śmierdzących VW TDI jebło. TDI miał pracować w polu a nie robią z tego silnik do poruszania po ulicy. tranzystor, to ile można jeszcze zejść z mocy ? do 80 KM ? 60? Żeby taki TDI mógł jakieś super nowe normy spełniać ? I 3 DPF`y ? Jeśli już taki szał na ekologie mają to niech odejdą od produkcji diesla na taką skale bo tak ograniczą ten silnik, że to nie będzie miało najmniejszego sensu go kupować. Tym bardziej elektronika która tym steruje zabije zwykłego kowalskiego kosztami plus dwumasa,turbo,pompowtryski i w chuj innych rzeczy, które diesel lubi zepsuć...



Pierdolisz jak typowy Janusz. Przekroczenie norm toksyczności spalin jest niewidoczne. Tymbardziej współczesne diesle nie kopcą jak twój wymarzony Passat B5 TDI.
Jeśli chodzi o moce, to jest co obniżać, bo współczesne silniki wysokoprężne już niewiele odbiegają od benzynowych parametrami.
Zgłoś
Avatar
Belweder 2017-04-01, 20:37
Janusz jebiący diesla ? Coś Ci się chyba pomyliło fanie spierdolonej szwabskiej motoryzacji. No pewnie niewiele odbiegają... Nie kopcą... tylko zapierdolone DPF`y co rok... dźwięk diesla to jest kurwa dramat a jeśli nawet go podkręcisz na jakieś 500 KM to sobie zobacz jakim dymem napierdala ten silnik a później zobacz sobie benzynę o tej mocy. Później jeszcze pomyśl jak zbudowany jest tłumik, żeby nie wyjebał tego do atmosfery co się wydobywa przy większej mocy diesla.
Zgłoś
Avatar
bnmateusz 2017-04-01, 21:04
Panie, chce tego żółtego ze środka.
Zgłoś
Avatar
gabriel0 2017-04-01, 21:52
Ale chujowe kolory. To u nas w latach 80-tych polonezy i maluchy były kolorowsze.
Zgłoś
Avatar
BrianGriffin 2017-04-01, 22:02
tranzystor napisał/a:


Turbosprężarka powoduje tzw turbodziurę w obrotach i właśnie jest ona głównie w dolnym zakresie. Silniki wysokoprężne kompensują nieco tą wadę, bo mają z natury dobry dół.



Nie jestem ekspertem bo nie siedze codziennie w temacie, ale podobno 'problem turbodziury' został ograniczony przez doładowanie mechaniczne.

Za wiki
Cytat:

W zaawansowanych technicznie silnikach iskrowych stosuje się doładowanie dwusystemowe - przy niższych mocach (i małym wydatku spalin) aktywne jest doładowanie mechaniczne, przy większych mocach włącza się do obiegu turbosprężarka - jak w silnikach TSI.

Zgłoś
Avatar
Angeusz 2017-04-02, 11:53 3
Stan Passachusetts.
Zgłoś