18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 23 minuty temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 11:18
Avatar
pocominick 2013-06-07, 3:03 9
Pracuję jako rejestrator w Warcie i wychodzi taniej niż 500 zł
Zgłoś
Avatar
~Velture 2013-06-07, 3:07 61
Wy albo jesteście debilami albo macie zespól bycia zjebem intelektualnym. Żadna firma ubezpieczeniowa nie sprzedaje (od paru lat już) ubezpieczeń od powodzi na terenach zalewowych.

Zanim coś wrzucisz to się dowiedz. Ubezpieczyć na terenie zalewowym możesz dom od pożaru albo kradzieży ale nie od powodzi....
Zgłoś
Avatar
kurka123 2013-06-07, 3:39 2
to wina tuska
Zgłoś
Avatar
seattle 2013-06-07, 6:24 33
jak się debile osiedlili na terenach zalewowych w dupie mam ich lamenty
Zgłoś
Avatar
zjebisko 2013-06-07, 9:28 3
Widzę że autor także pochodzi z gimbazy jak cały kwejk. Nie ma ubezpieczeń na terenach zalewowych a drugą sprawą jest to że zazwyczaj tacy ludzie mieszkają w domach tzw "poniemieckich" i nie zawsze mają możliwości finansowe żeby się przeprowadzić. Chciałbym jeszcze przypomnieć że kilka lat temu była głośna afera na temat 6 tysięcy złotych zapomogi dla tych którzy stracili swoje domy przez powódź dlatego przedział 20 -100 tysięcy jest trochę przesadzony. Nie ma ubezpieczeń to nie można ich obwiniać. Szanuję tych ludzi bo mimo tragedii potrafią od nowa ułożyć sobie życie.
Zgłoś
Avatar
furor.condemnandi 2013-06-07, 10:46 7
taa na głodne dzieci, na biednych studentów, na biedne samotne matki, na trzeźwych alkoholików, i na wszystkich innych debili którzy nie potrafia sobie radzić w życiu, jedyna grupa słuszna wg mnie to niepełnosprawni, ale nie zawsze
Zgłoś
Avatar
tepad.no 2013-06-07, 11:19 5