18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 51 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 14:25
🔥 Głaskanie misia - teraz popularne
Praca od ucznia
ndksjfdsui • 2013-12-08, 20:03
Siema Sadole, jestem nauczycielem języka polskiego w gimnazjum, a piszę tu, żeby pokazać wam pracę, którą dostałem od ucznia III klasy tegoż gimnazjum. Mnie osobiście bardzo zdziwiła, bo 99% gimnazjalistów to skończeni idioci lub totalni kretyni, ewentualnie pojebani debile, których takie jak ta poniżej piszą w stylu "Ja to bym najpierw zrobił, żeby nie było wojen, a potem, żeby wszyscy mieli dobrze i w ogóle... KONIEC". Temat pracy: "Gdybym był ....... (ów uczeń wybrał sobie PREMIEREM). Pisownia oryginalna:

" Gdybym był premierem, przywróciłbym normalność Polsce.