18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 57 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:16
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:44
Avatar
Novik 2024-08-19, 10:11 1
Polak_mały napisał/a:

Ustawka?



Gdzie i po ilu?
Zgłoś
Avatar
dżonyłojlker 2024-08-19, 11:04 2
Andrzejas napisał/a:

@: @: @: @: No ale po czym to widać, że to AI? Wszyscy spece tacy mądrzy! "widać przecież, widać, widać!"
Kurwa, gdzie? Która klatka, który piksel? Gdzie mam patrzeć i na co, żeby to zobaczyć?
@: Takie filmy, jak ten z Zeleńskim to ja sobie Faceswapem od zeszłego roku na swoim kompie robię. Z kompletnym amatorem nie rozmawiasz. Nie znam się na lataniu balonem, ale o obróbce wideo coś tam wiem. A palniki na twoim filmie też są wygaszone od 2:40...
Ja rozumiem, że dzisiaj co raz trudniej to odróżnić, ale jakoś jedni widzą to od razu, a drudzy wcale i doszukują się prędzej reżyserowanej akcji kaskaderów w co jestem w stanie uwierzyć.
@ Cho no tu, proszę. Weź się też wypowiedz, bo drama jest.



Człowieku, to jest kurwa dramat jacy debile tu siedzą. Jeden kretyn nakręca drugiego, aż uradzili, że to AI

Gdyby stanął przed nimi iluzjonista i wykonał jakąś "magiczną" sztuczkę, to poszedłby im dym z kopuły i zaczęliby wrzeszczeć jak czarnuchy.
Zgłoś
Avatar
Andrzejas 2024-08-19, 12:58
@Sztruks: @rybsony: @jarzyna: @atbi: @polakwrocek: @Polak_mały: @sberek38: @EinsZweiPolizei: @Antoni79: @Pietrushka: @Rumburak3000:

Wy sami jesteście ustawka, jełopy...
Zgłoś
Avatar
atbi 2024-08-19, 14:01
Andrzejas napisał/a:

@: @: @: @: @: @: @: @: @: @: @:
Wy sami jesteście , jełopy...



Albo AI
Zgłoś
Avatar
Andrzejas 2024-08-19, 14:27