Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Wreszcie porządnie nagrane,nawet jak biegnie to nie trzęsie jak pojebany
Wiesz czemu są te czarne prostokąty po bokach?
BO JEST CHUJOWO NAGRANE.
Już nie będę wspominał o nieprawidłowym rozłożeniu mas, przednie koła w górze? To dyskwalifikacja kierowcy. Jego praca to całokształt. Prawidłowe załadowanie, zabezpieczenie, zaplanowanie wszystkiego, sama jazda przy prawidłowych czynnościach poprzedzających to już w zasadzie przyjemność a nie walka o przetrwanie.
Miał za mały silnik do wagi ładunku, tak więc tytuł jest jak najbardziej na miejscu. Zatrzymanie, nawet pod największą górką, nie może być zagrożeniem. Jak masz za mało mocy, to nie bierz się za takie ładunki. Moja Scania obciążona waży 32 tony, mocy mam aż nad to, bo 550 kucy. Z górkami mam do czynienia non stop. Nie raz ruch uliczny wymusza na mnie zatrzymanie się w środku podjazdu, i jakoś nic się nie dzieję, trochę poprzeklinam, zaciągam parkingowy, wrzucam 1 albo C i powoli ruszam ponownie.
Już nie będę wspominał o nieprawidłowym rozłożeniu mas, przednie koła w górze? To dyskwalifikacja kierowcy. Jego praca to całokształt. Prawidłowe załadowanie, zabezpieczenie, zaplanowanie wszystkiego, sama jazda przy prawidłowych czynnościach poprzedzających to już w zasadzie przyjemność a nie walka o przetrwanie.
Tyś się chłopie rozpisał a my tu mamy nagrany jakiś kraj 3go świata gdzie chuja się znają
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów