Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Moim zdaniem to, że nikt nie kupuje superszybkich pociągów jeśli nie ma odpowiedniej infrastruktury świadczy o zdrowym podejściu.
To nie jest "superszybki" pociąg. Jest po prostu szybki. Pendolino służą do jazdy po konwencjonalnych torach trochę szybciej od tradycyjnych składów, czyli 200-250 km/h. Tory odpowiednie już niedługo będziemy mieć.
który większość kraju będzie mógł objeżdżać z prędkością niewiększą od pospolitych osobówek.
Dlatego będzie jeździł po dwóch najlepszych liniach kolejowych w Polsce. Po to został zakupiony.
Można było zainwestować w polskie konstrukcje takie jak Impuls
Impuls to skład regionalny, do 160 km/h, potrzebujemy szybszych pociągów, dalekobieżnych i wielosystemowych.
Jeśli zrobiliby pomiar średniej prędkości między Gdańskiem a Zako to wynik byłby znacznie mniej interesujący
Trwa modernizacja linii Gdańsk-Warszawa, CMK (część Warszawa-Kraków), niedługo rozpocznie się modernizacja i budowa łącznic na Kraków-Zakopane. Jak pojedziesz Pendolino Gd-Krk, potem przesiadka to dojedziesz do Zakopanego w ok. 8h. Za ok. 3 lata.
ile tak zapierdalał? kilometr, dwa, dziesięć? Co to kurwa daje skoro i tak średnia prędkość na trasie będzie porównywalna do uzyskanej motorowerem?
130-140 km/h to dość szybki motorower.
Polacy wyprodukowali pociąg o wiele lepszy od Pendolino (Impuls) i na Zachodzie robi furorę.
Bzdury pleciesz. ŻADEN Impuls nie został sprzedany za granicę, dodam więcej, żaden polski EZT nie został sprzedany za granicę. Impuls to zupełnie inna klasa pociągu, bez sensu porównywać go z Pendolino, bo jest dużo gorszy pod każdym względem. Jest dobrym pociągiem regionalnym.
Zasilanie trakcyjne w polsce pozwaka na przejazd jednego pociągu TLK/ICC co ok. 90 minut, a pociągu regio co jakieś 40 minut. Jeśli jadą częściej to często dochodzi do przeciążenia sieci i awarii całej trakcji.
Niestety, kolega miał rację, nie jest naszym problemem pociąg, lecz infrastruktura.
A dla ciekawostki dodam, że prędkość normalnego pociągu TLK/ICC to max 180 km/h. Ktoś widział tak szybko jadący pociąg ? Nie, bo przepisy nie pozwalają na to xD
gdzie oni taki odcinek torów znaleźli ze się nie wypie**olił...
CMK.
Zasilanie trakcyjne w polsce pozwaka na przejazd jednego pociągu TLK/ICC co ok. 90 minut, a pociągu regio co jakieś 40 minut. Jeśli jadą częściej to często dochodzi do przeciążenia sieci i awarii całej trakcji.
Co to za brednie? Skąd bierzesz takie głupoty?
A dla ciekawostki dodam, że prędkość normalnego pociągu TLK/ICC to max 180 km/h. Ktoś widział tak szybko jadący pociąg ? Nie, bo przepisy nie pozwalają na to xD
Skąd wziąłeś 180 km/h? Aktualna maksymalna prędkość pociągów osobowych w Polsce to 160 km/h i na dwóch liniach kolejowych jeżdżą z takimi prędkościami.
Bredzisz jak potłuczony.
@Frostu, należysz do Platformy, co nie?
Oczywiście, bronię zakupu potrzebnego pociągu, obalam kłamstwa i niewiedzę o nim, to od razu mam związki z rządem. Wiesz za kogo rozpoczęły się modernizacje linii pod ten pociąg? Za którego premiera? Wiesz od ilu lat mówi się w Polsce o zakupie Pendolino?
U nas popierdoleńcy kupili pociąg, który rozpędzi się do 200km/h na jednym odcinku!! a pozostała Polska będzie obsługiwana 90km/h, stacja co 5min...
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów