Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
A szkło powinni zebrać koparką, postawić kierowcę i wysypać mu na głowę. przy okazji transmitując, wszem i wobec ze stosownym komentarzem.
A film taki fajny, że jeszcze po napisaniu tych wypocin obejrzę sobie po raz kolejny.
Ja nie wiem jak oni tam zabezpieczają ładunki. Jak kierowca ciężarówki lekko skręcił i wszystko leci... Lubie to
Hamowanie było, dodatkowa siła luzująca towar. Po uderzeniu w ściankę na początku naczepy siła poszła w bok. Z tym spinaniem ładunku jest chujnia, ja bym się obrał jak miałbym to spinać.
Według mnie to firma powinna zabezpieczać towar, nie dlatego, że to za dużo dla kierowcy. Firma produkująca zna dany towar lepiej od kierowcy i to oni powinni zabezpieczyć swój towar. Co zresztą wiele firm robi, zamykają w skrzynie, jakieś stojaki, różne rzeczy. Najgorsi są włosi, metalowe profile zawineli mi folią takim popularnym streczem, może z dwa trzy razy. Gdzie strecz najsilniej trzyma w kilkuwarstwach. Co lepsze nawet nie dają poprawiać chuje, a później trzeba jeździć tak, żeby nic nie dygło, a kierowcy na drogach kurwują i zajeżdżają drogę. Oczywiście kierowca wszystkiemu winien. Dobrze jak są chociaż pasy transportowe z działającymi klamrami, można coś kombinować.
Pobierając naczepę z portu w Niemczech załadowaną, chuj wie ile tam zestawów (pas + klamra), jak najebane pod dach to już w ogóle. A póżniej jest ładunek który trzeba spiąć co metr, albo jeszcze przód-tył, żeby nie jeździł przy hamowaniu, czy ruszaniu.
Można o tym pisać w chuj długo, a itak każdy ma tow dupie i najlepiej niech kierowca z domu pasy bierze
Można o tym pisać w chuj długo, a itak każdy ma tow dupie i najlepiej niech kierowca z domu pasy bierze
Nie koniecznie. zabezpieczcie towar, albo nie jadę i huj mi zrobicie. Dzisiaj niema 10 chętnych w kolejce na stanowisko kierowcy.
Hamowanie było, dodatkowa siła luzująca towar. Po uderzeniu w ściankę na początku naczepy siła poszła w bok. Z tym spinaniem ładunku jest chujnia, ja bym się obrał jak miałbym to spinać.
Według mnie to firma powinna zabezpieczać towar, nie dlatego, że to za dużo dla kierowcy. Firma produkująca zna dany towar lepiej od kierowcy i to oni powinni zabezpieczyć swój towar. Co zresztą wiele firm robi, zamykają w skrzynie, jakieś stojaki, różne rzeczy. Najgorsi są włosi, metalowe profile zawineli mi folią takim popularnym streczem, może z dwa trzy razy. Gdzie strecz najsilniej trzyma w kilkuwarstwach. Co lepsze nawet nie dają poprawiać chuje, a później trzeba jeździć tak, żeby nic nie dygło, a kierowcy na drogach kurwują i zajeżdżają drogę. Oczywiście kierowca wszystkiemu winien. Dobrze jak są chociaż pasy transportowe z działającymi klamrami, można coś kombinować.
Pobierając naczepę z portu w Niemczech załadowaną, chuj wie ile tam zestawów (pas + klamra), jak najebane pod dach to już w ogóle. A póżniej jest ładunek który trzeba spiąć co metr, albo jeszcze przód-tył, żeby nie jeździł przy hamowaniu, czy ruszaniu.
Można o tym pisać w chuj długo, a itak każdy ma tow dupie i najlepiej niech kierowca z domu pasy bierze
To właśnie przez takich kierowców później ludzie mówią to co mówią, to ty jesteś kierowcą jak ci ktoś każe coś gdzieś zabrać a nie jesteś pewny czy towar jest bezpiecznie zabezpieczony to nigdzie z nim kurwa nie wyjeżdżaj! Podstawowa zasada
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów