📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 17:39
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 0:14
🔥
20 miesięcy bezwzględnego więzienia za post na FB
- teraz popularne
romanzkk napisał/a:
Warto obejrzeć, może coś się zmieni w niektórych na sport
daj mi 10000 tys zł miesięcznie to zmienię się w jednego z tych gości z filmiku
Jesteśmy z Tobą...
"Ps. jestem studentem AWF " Czyli można śmiało powiedzieć że jesteś przyszłym przedstawicielem handlowym , dodam jeszcze że nie mówie tego złośliwie , bo kierunek jest ciekawy , przynajmniej nie zamulasz cały czas przed kompem i nie jesteś spaślakiem , czar pryska po ukończeniu tego "przyszłościowego" kierunku
Na początku moje wrażenia po przeczytaniu pierwszego zdania:
były naprawdę mieszane. Dawno nie widziałem tak nielogicznego zdania.
Ale gdy przeczytałem
To nagle zrozumiałem.
romanzkk napisał/a:
Warto obejrzeć, może coś się zmieni w niektórych na sport
były naprawdę mieszane. Dawno nie widziałem tak nielogicznego zdania.
Ale gdy przeczytałem
romanzkk napisał/a:
Ps. jestem studentem AWF
To nagle zrozumiałem.
mutant napisał/a:
daj mi 10000 tys zł miesięcznie to zmienię się w jednego z tych gości z filmiku
Po primo: co to znaczy "daj"? Im ktoś dał? No może sponsorzy, ale żeby mieć sponsora będąc sportowcem, to trzeba być na prawdę zajebiście dobrym. Nasi paraolimpijczycy sami zarabiają na siebie. Takie gówniarzerskie podejście: "daj". A zarób se.
Po secundo: A na ki chuj Ci 10 tysięcy miesięcznie i po co stawać się jednym z nich? Wydaj 150zł na buty i następne 150zł na strój i możesz zacząć biegać. A jak Ci nie pasuje bieganie, to uzbieraj 2000 na rower górski i zacznij jeździć, albo 200 - 300 na łyżworolki. A jak i to za drogo, to 50 zł na kąpielówki i okulary do pływania oraz 100zł co miesiąc na talon na basen. Tu nie chodzi o to, żeby być zaraz wyczynowcem, tylko zamiast pierdolić farmazony na sadisticu, to ruszyć dupsko i uzależnić mózg od endorfiny