📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
44 minuty temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:11
🔥
Karyna I Sebix
- teraz popularne
🔥
Menel pedofil
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Oko najn... CuśPed! CuśPed! CuśPed!
Fajnie się stało.
Następnym razem nie machać łapami jak małpa, ale machać jedną ręką energicznie góra dół (jak do ćwiczenia zwanego "pajacykiem"), stając czołem do nadjeżdżającego pociągu, Najlepiej machać czerwoną flagą, bluzą, koszulką, czymkolwiek czerwonym. W nocy użyć czerwonej latarki lub białej, wykonując te same ruchy co za dnia. To międzynarodowy sygnał stop w ruchu kolejowym. Im dalej "macha się" od zagrożenia, tym więcej czasu maszynista ma, aby wyhamować skład.
Heliar napisał/a:
10 metrów, maszynista skurwiel czy przypadek?
ty jebniety jesteś ? co to kurwa rower że od razu wyhamuje na zawołanie ?
Jako mikro pasjonat kolei, mogę tylko powiedzieć tak - pociąg OCZYWIŚCIE nie zatrzymuje się od razu, ale nieprawdą są te wszystkie wydumane liczby, bo zwyczajnie w świecie są one podawane dla potrzeb taboru i polityki tego środka transportu. Każdy maszynista wam powie, że ze składem i obciążeniem "oficjalna" droga hamowania to x, a rzeczywista to 1/2x - ale to są kwestie techniczne.
Wiecie ile w ogóle kosztują nas pociągi? Pewnie nie, otóż powiem wam tyle - sam nie wiem, ale na pewno w chuj haha. Czym innym jest redukcja prędkości a czym innym próba zatrzymania pociągu z narażeniem towaru/głębokiego stanu technicznego i/lub życia obsługi i pasażerów. Żaden maszynista nie hamuje na full, praktycznie nigdy się to nie zdarza. Czy maszynista mógł zatrzymać skład przed tym rzęchem? Pewnie było to możliwe, czy chciał odpowiadać za to wszystko? Nie sądzę.
Tak samo z samobójcami, jeżeli kładą się na długiej prostej, to maszynista wyhamuje na spokojnie [o ile go dostrzeże] to nie jest tak, że widzi 200 metrów przed sobą samobójce i wie, że jest już za późno. Oczywiście albo zauważą go za późno albo ten ktoś kładzie się na jakimś łuku... w sumie jedno i to samo. Zresztą zauważcie, że mówi się "rzucić się pod pociąg", a nie "położyć się pod pociąg" właśnie dlatego, że w wielu przypadkach pociąg zwyczajnie się zatrzyma
Tutaj pewnie też maszynista miał do wyboru gwałtowanie hamować i ryzykować wypierdolenie się pociągu albo rozjebać budę jakiegoś rzęcha i tyle.
Wiecie ile w ogóle kosztują nas pociągi? Pewnie nie, otóż powiem wam tyle - sam nie wiem, ale na pewno w chuj haha. Czym innym jest redukcja prędkości a czym innym próba zatrzymania pociągu z narażeniem towaru/głębokiego stanu technicznego i/lub życia obsługi i pasażerów. Żaden maszynista nie hamuje na full, praktycznie nigdy się to nie zdarza. Czy maszynista mógł zatrzymać skład przed tym rzęchem? Pewnie było to możliwe, czy chciał odpowiadać za to wszystko? Nie sądzę.
Tak samo z samobójcami, jeżeli kładą się na długiej prostej, to maszynista wyhamuje na spokojnie [o ile go dostrzeże] to nie jest tak, że widzi 200 metrów przed sobą samobójce i wie, że jest już za późno. Oczywiście albo zauważą go za późno albo ten ktoś kładzie się na jakimś łuku... w sumie jedno i to samo. Zresztą zauważcie, że mówi się "rzucić się pod pociąg", a nie "położyć się pod pociąg" właśnie dlatego, że w wielu przypadkach pociąg zwyczajnie się zatrzyma
Tutaj pewnie też maszynista miał do wyboru gwałtowanie hamować i ryzykować wypierdolenie się pociągu albo rozjebać budę jakiegoś rzęcha i tyle.
Policeman napisał/a:
Jako mikro pasjonat kolei, mogę tylko powiedzieć tak...
swojego czasu był tutaj taki rasowy, prawdziwy kolejarz - maszynista ale go wyjebali bo wpierdalała swoje nieśmieszna standupy z youtube..
Policeman, Dzięki o to właśni mi chodziło. W skrócie po huj rozjebać cały skład gwałtownych hamowaniem, jak bezpiecznej pierdolnąć w kretyna i co najwyżej lokomotywa trochę oberwie.
Nie jebnięty tylko spostrzegawczy, widać jesteś jedną z tych małp, które na wszystko potakują i same myśleć nie potrafią.
MarGunio napisał/a:
ty jebniety jesteś ? co to kurwa rower że od razu wyhamuje na zawołanie ?
Nie jebnięty tylko spostrzegawczy, widać jesteś jedną z tych małp, które na wszystko potakują i same myśleć nie potrafią.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów