Tak, a później będziesz płakał jak twój bachor będzie na dworze i w szkole dostawał wpier**l. I będzie myślał, że tak trzeba, bo jemu zabroniono "boksować" innych.
Specjalnie dla Ciebie jasniej - wlasnie by uniknac takich sytuacji zaczalem uczyc go SW (Sztuki Walki jesli nie znasz odpowiednika amerykanskiego MA).
jestem z wykształcenia pedagogiem i pomimo tego co wiem ze szkoły przyznaje reszcie racje, głaskanie i przytulanie chuja da w takiej sprawie... mimo że to mało pedagogiczne (ale za to skuteczne) złoił bym mu dupe pasem kilka razy, nie wieże że by nie pomogło
A mnie się wydaje, że największa bydło wychodzi z wychowania w patologii, gdzie ojciec przyjdzie najebany do domu, wpierdoli najpierw matce, a później gówniarzom, bo coś mu nie podpasuje i że najgorsza hołota i dresiarstwo pochodzi z właśnie takich rodzin, gdzie z pewnością nie słyszeli nawet o czymś takim jak bezstresowe wychowanie.
Matka mnie wychowywała sama, w bloku gdzie było więcej patologii niż normalnych rodzin, ale nigdy od matki wpierdol nie dostałem, a wyszedłem na normalnego człowieka. Nikomu bez powodu bym nie wpierdolił, nie palę, piję jak każdy student (czyli umiarkowanie ;p) a na matkę ani inną kobietę w życiu bym ręki nie podniósł. Więc może zanim zaczniecie generalizować, to zastanówcie się nad tym, czy patologię w większej mierze rodzi bezstresowe wychowanie, czy patologia właśnie
Ps. sam nie jestem zwolennikiem bezstresowego wychowania, ale to zależy w dużej mierze od dziecka. Osobiście szczylowi z tego filmiku powyrywałbym nogi z dupy, bo chyba bym nie wytrzymał
wolnyateista.pl/index.phpA mnie się wydaje, że największa bydło wychodzi z wychowania w patologii, gdzie ojciec przyjdzie najebany do domu, wpierdoli najpierw matce, a później gówniarzom, bo coś mu nie podpasuje i że najgorsza hołota i dresiarstwo pochodzi z właśnie takich rodzin, gdzie z pewnością nie słyszeli nawet o czymś takim jak bezstresowe wychowanie.