Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@kenzol
Po to są 2 pasy żeby korzystać z obu, zasada jazdy na suwak, tylko kurwa dla większości to chyba za dużo do ogarnięcia na drodze.
Czy ktoś z sadoli jest mi w stanie wytłumaczyć o co chodzi z szeryfem ? W czym to ma niby pomóc, jak tacy ludzie argumentują to postępowanie.
Dla mnie to jest wyjątkowo nie logiczne.
No proste, jeśli wszyscy jadą jednym (prawym) pasem, to ciąg aut posuwa się szybciej. Kiedy oba pasy są zajęte i na samym końcu trzeba wpuszczać tych z lewego pasa, to ciąg aut porusza się 2 razy wolniej. I dlatego tacy mistrzowie kierownicy, potocznie zwani "szeryfami dróg" blokują lewe pasy, aby wszyscy jechali jednym pasem prawym. Jednak żaden z tych debili nie pomyśli, że ma to też swoje wady, bo jeśli ktoś chce zjechać z trasy wcześniej, to musi kisnąć w dwukrotnie dłuższym korku, przez co korek powiększa się o auta które już dawno by go opuściły.
No proste, jeśli wszyscy jadą jednym (prawym) pasem, to ciąg aut posuwa się szybciej. Kiedy oba pasy są zajęte i na samym końcu trzeba wpuszczać tych z lewego pasa, to ciąg aut porusza się 2 razy wolniej. I dlatego tacy mistrzowie kierownicy, potocznie zwani "szeryfami dróg" blokują lewe pasy, aby wszyscy jechali jednym pasem prawym. Jednak żaden z tych debili nie pomyśli, że ma to też swoje wady, bo jeśli ktoś chce zjechać z trasy wcześniej, to musi kisnąć w dwukrotnie dłuższym korku, przez co korek powiększa się o auta które już dawno by go opuściły.
Że też na zachodzie potrafią sobie radzić jeżdżąc na suwak tylko u nas są z tym same problemy? Nie rozumiesz, że jak wszyscy jadą jednym pasem to korek robi się dwa razy dłuższy? Jeżeli samochody podzieliłyby się pomiędzy dwa pasy to wtedy korek byłby o wiele krótszy. Często korki są bardzo długie i blokują po kilka skrzyżowań trzymając się jednego pasa zamiast rozładować go o wiele szybciej jazdą na suwak. To, że przepuszczenie kogoś chwilkę trwa - trwa to bardzo krótko, a po nauczeniu się jazdy na suwak idzie to bardzo szybko, prawie tak samo jak ciągła jazda jednym pasem.
(...) Nie rozumiesz, że jak wszyscy jadą jednym pasem to korek robi się dwa razy dłuższy? Jeżeli samochody podzieliłyby się pomiędzy dwa pasy to wtedy korek byłby o wiele krótszy(...)
A przeczytałeś mój komentarz od początku do końca?
Nie kurwa wcale...
Z reszta hanysie nie jesteś tu mile widziany więc zamknij pysk i wpierdalaj węgiel.
O to znowu ty ze swoimi kompleksami wobec hanysów.
Za dużo słuchałeś żali swojej matki, nie zawsze ładujemy w dupę i gardło.
dobrze robi pan z cysterny bo chamstwo w Polsce umie tylko cwaniakowac na drodze typu wyprzedzic lewym max aut grzecznie czekajacych na swoja kolej i przy zjezdzie sie wpierdolic
BRAWO DLA PANA Z CYSTERNY
a spoleczniaki co wrzucaja takie filmy niech sie bujaja
w szkołach jazdy powinni uczyc kultury jazdy
A na Ciebie szjba_man szczam zimnym moczem bo Podbeskidzie o ile mnie pamięć nie myli też na śląsku leży
Nie myl województwa śląskiego z regionem śląskim. To jest tak samo jak z wiochami pod Warszawą, które to do Warszawy mają 30km.
Dlatego debile jak już jedziecie pasem lewym i się wam kończy to wykorzystajcie ten jebany pas do końca!
był tylko jeden pas, wtedy by było szybciej bo wszyscy by jechali a nie stali w korku
A wiesz, że to częściowa prawda?
Gdy jedziemy w bardzo dużym ruchu 2 pasami i jest na około 1,5 km rozwidlenie na 3 pasy i po tym znowu 2 pasy, to masz na bank korek, przez pajaców, którzy wjeżdżają na ten trzeci pas, z myślą, że przejadą szybciej, a po 1,5 km muszą wrócić, po 10 minutach już wszystko stoi. Lepiej mulić tym jednym pasem te płynne 60-70, niż stać w korku.
A szeryfy mają rację, bo u nas zamek nie działa i nigdy działać nie będzie, zawsze ktoś się wyłamie, zrobi źle, blondynce zgaśnie auto itp. Dla tego lepiej przesunąć zwężkę aż do pierwszego samochodu jadącego za, co robi szeryf, przez co automatycznie samochody dojechały do "zwężki" i mogą kulturalnie zrobić zamek. Szeryf to tylko pomoc dla ciężkich umysłowo, by dojechać do końca i sprawiedliwie rozłożyć włączanie się do ruchu 1:1, a nie luka i się czterech wpierdala i następni trąbią. Wtedy też wszystko stoi.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów