Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
No fakt nie jeździłem 160 konnym Civikiem.
Ale...jak już wspomniałem jeździłem kiedyś Lanosem. Kiedyś spotkałem w swojej okolicy mały zlot chłopaków od Daewoo.
Na jakimś ze spotkań koleś podjechał 173 konnym Civikiem. Lanos miał 120 parę koni 9dokładnie nie pamiętam)
Tu masz dwa filmiki, które zresztą sam nagrywałem:
Widać ledwo wygrał.
Także, Twoje liczby nie robią na mnie wrażenia.
Poza tym, miałem okazję pojechać parę razy najsłabszą wersją w215, więc mi nie sugeruj niebogatego życia w takie ekscesy.
To jest ta sama Honda, znana z Civic-klubu, tak skończyła swój żywot - sadistic.pl/oczywiscie-znowu-kierowca-hondy-vt92095.htm
Civic 6 generacja dzieli się na dwa typy, potocznie nazywany - angielka - mb6 (ten co pokazałeś) gdzie buda robiona jest na licencji rover-a 400 bodajże (nie jestem pewien dokladnie), drugim typem jest japończyk, nadwozia EK (nie wliczam EJ9 które jest europejskim wymysłem).
W angielce vti silnik montowany to b18c4, 169KM z 1.8l, jest to silnik który ma duży moment od dołu i jest przyjemny do jazdy po mieście, bardzo cywilny, seryjnie bardzo długa skrzynia.
W japońskim ale przeznaczonym na rynek europejski EK4 vti, montowane jest b16a2, 160KM z 1.6l, z dużo bardziej sportową charakterystyką, i wyczuwalnym momentem "zapięcia się" vteca.
Więc wynik wyscigu specjalnie mnie nie dziwi.
Ale rzecz w tym ze w tych silnikach drzemie ogromny potencjał!
EK9 seryjne na rynek japoński miało montowane B16B, gdzie japończycy wyciągneli z tego 190KM z 1.6l.
integra DC2 na rynek japoński miała B18C 200KM z 1.8l.
Niestety dla wielu osób japońskie auta nie są fajne, czemu ?
bo nie są niemieckie
Z tym momentem u dołu w b18 to największa głupota jaką słyszałem. Mam b18 w nadwoziu kombi (aerodeck) od kilku lat no i niestety dołu ten silnik nie ma w ogóle (mówię to o obrotach poniżej 2,5tyś obr/min). Żeby to jechało to jedynie 1,2,3 z y21 a najlepiej skrzynia z integry (s80). B16B ma 185KM a nie 190KM i to z tego co pamiętam na benie 98. integra zgadza sie 200KM na rynek Japoński.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów